Divadlo v Dlouhé
Anton Pavlovič Čechov
Racek
Premiéra: 25.5.2017 | 2:55
Překlad: Leoš Suchařípa. Scéna: Jakub Kopecký. Kostýmy: Simona Rybáková. Hudba: Petr Kaláb. Režie: SKUTR (Martin Kukučka, Lukáš Trpišovský).
Poslední uvedení: únor 2020.
Poslední uvedení: únor 2020.
Marie Poulová, Pavel Neškudla, Klára Sedláčková-Oltová, Petr Jeništa / Ondřej Rychlý, Jan Vondráček, Pavel Tesař, Eva Hacurová, Jan Meduna, Magdalena Zimová, Tomáš Turek, Martin Veliký, Lenka Veliká, Michaela Doležalová
Jedna z nejznámějších světových her, kde se mluví o něčem jiném, o něčem jiném se žije a o něčem jiném je život.
inscenace již byla stažena z repertoáru
Hodnocení inscenace
Redakce
64 %
Uživatelé
60 %
Hodnocení redakce
Lukáš Dubský 60 %
Jan Pařízek 70 %
Michal Novák 60 %
Anežka Kotoučová 70 %
Helena Grégrová 70 %
Pavel Širmer 60 %
Kateřina Jírová 60 %
Ke zhlédnutí online naLukáš Dubský 60 %
Jan Pařízek 70 %
Michal Novák 60 %
Anežka Kotoučová 70 %
Helena Grégrová 70 %
Pavel Širmer 60 %
Kateřina Jírová 60 %

Volby
Hodnocení (90)
HODNOCENÍ REDAKCE
Lukáš Dubský 60 %
8.2.2018 | 1233 hodnocení
+ souhlasím
Na pohled je inscenace velmi atraktivní - všechny složky od výpravy přes hudbu až k hereckým výkonům společně souzní. Daří se budovat melancholickou náladu, jenže ve změti přepjatých gest a symbolů se ztrácí drobnokresba postav. Inscenaci citelně chyběl dramaturg, první část je tak poněkud zdlouhavá, ve druhé polovině je to o poznání lepší, emoční zásah je výraznější. Herci se dokázali zvolené stylizaci dobře přizpůsobit a počínají si v ní suverénně. Inscenaci se vyplatí vidět, ale nelze se zbavit dojmu, že text nabízí víc, než se podařilo v Dlouhé vytěžit. Více viz blog (více v článku na blogu)
Jan Pařízek 70 %
21.9.2017 | 943 hodnocení
+ souhlasím
Jsem rád, že jsem mohl vidět Racka i v tomto zpracování. Je to jiné, ale stále dosti působivé. Jen zde hraje prim spíše vizuální stránka, doplněná povedenou hudební složkou. Vzniká tak spousta krásných obrazů na které se moc pěkně dívá. Samotný obsah v tom bohužel místy zaniká více než by bylo zdrávo, ale celkově se daří udržet vyznění jednotlivých pasáží na dobré úrovni a hlavně druhá část přeci jen emočně zasáhne. Po herecké stránce pochvala hlavně pro M. Poulovou, K. Sedláčkovou-Oltovou, M. Zimovou a J. Vondráčka. Celkově pro mě originálně a neotřele zpracovaná klasika.
Michal Novák 60 %
18.6.2017 | 1179 hodnocení
+ souhlasím
Skutři čtou Racka skrze nitro Konstantina Trepleva a pracují stylem vizuálních čarodějů. Dá se říci, že důsledných, jelikož symboly, zapojené souvislosti a scénické abstrakce většinou mají nějakou oporu v textu nebo pocitech postav. Místy si však Skutři budují „svého Čechova“. Silné obrazy s groteskními tóny ještě neznamenají poutavost. Je to inscenace urputná a pro diváka únavná, protože ornamentování, gest a přesložitělých stylizací je tolik, že prostě nefunguje rytmus hry, založený na psychologické jemnokresbě a lehkém ironizování. Více než postavy předurčené k míjení sledujeme karikatury.
Anežka Kotoučová 70 %
3.6.2017 | 233 hodnocení
+ souhlasím
(+1)
V několika směrech inovativní pojetí Čechova. Tradičně vizuálně opulentní Skutrovská režie akcentuje především uměleckou nótu dramatu a vnitřní svět Trepleva. Čechovovské pachtění po lásce zde není tak hmatatelné, proto ty zmínky o chladnosti inscenace. Výklad Trigorina jako homosexuála je zajímavý, nicméně poměrně značně posouvá vyznění celého děje. Zapamatování hodná je především dominantní scéna uvedení Treplevovy hry. Pavel Neškudla a Marie Poulová velmi dobří, skvělý výkon podává i K. Sedláčková-Oltová a J. Vondráček. Řada diváků o přestávce odešla - na Skutry se zkrátka musí zvykat.
74%
74%
Helena Grégrová 70 %
2.6.2017 | 1740 hodnocení
+ souhlasím
75 %. V každém pírku téhle inscenace, v každém mávnutí křídel je citelná hořkosměšná ozvěna našeho tragikomického počínání. Vždy se najde někdo, kdo nemá nic jiného na práci... Ejhle, život! Ejhle, Čechov! Ten kousek z Trepleva a ze Zarečné v nás drtí naše duše, sny a touhy spolehlivě jak skartovačka... Jevištní originální obrazivost SKUTRů je v tomto případě spolu se slovem v nebývalé rovnováze. Ejhle, činohra! ;)
Pavel Širmer 60 %
31.5.2017 | 2072 hodnocení
+ souhlasím
SKUTŘi umějí i ve staletí starých textech nalézt, co připomíná svět kolem nás, zejména se jim to daří ve výkladu a posunech charakterů. Nejinak je tomu i u jejich Racka, jehož největší hodnotou je důslednost v dovedení herců ke ztvárnění těchto pozměnění. Výtvarně a hudebně efektní, originálně vyřešený závěr. S reprízami se snad podaří ještě doladit temporytmus. Čechov jako autor se však přece jen dost vzpírá a jeho text s koncepcí místy nesouzní. Inscenace je vhodná spíše pro otevřenější publikum bez očekávání; diváci, kteří přijdou na Čechova, mohou být rozpačití či zklamaní.
Kateřina Jírová 60 %
26.5.2017 | 348 hodnocení
+ souhlasím
(+2)
Pro mě dost kontroverzní inscenace. Ze zadních řad je většina dění, odehrávající se na podlaze jeviště, v podstatě neviditelná. Táhne se to jak širá ruská step, a některé dramatické momenty (Zarečná je neúspěšná a zemře jí dítě, Treplev se zastřelil), se odšumlují tak nenápadně, že ne každý je chytí. Inscenace je hezky výtvarně pojatá, hezky se tam svítí a Racci s Arkadinovou působí esteticky. Na druhou stranu, Klára Oltová podává velmi dobrý výkon, (který bych od ní ani nečekala, a to ji znám už od JAMU.) Velmi výrazná je i nevýrazná uťáplá Pavlína Madly Zimové.
HODNOCENÍ UŽIVATELŮ
Studený Čumáček 60 %
6.4.2021 | 449 hodnocení
+ souhlasím
záznam
Divné, hodně. Nechápu propojení jinak skvělé scénografie a hry, smysl chování některých postav a jejich tanečky, skoky nebo jednání, které připomíná člověka bodnutého vosou. Což nic nemění na tom, že Klára Sedláčková-Oltová/Arkadinová byla naprosto skvělá jako polohysterický diblík, Pavel Neškudla/Treplev přiměřeně "sašol z uma", než se neoděn zastřelil a Petr Jeništa/Trigorin se ukázal být relativně úspěšným afektovaným "baličem" naivních nanynek, což na Čechova není vůbec špatné.
Divné, hodně. Nechápu propojení jinak skvělé scénografie a hry, smysl chování některých postav a jejich tanečky, skoky nebo jednání, které připomíná člověka bodnutého vosou. Což nic nemění na tom, že Klára Sedláčková-Oltová/Arkadinová byla naprosto skvělá jako polohysterický diblík, Pavel Neškudla/Treplev přiměřeně "sašol z uma", než se neoděn zastřelil a Petr Jeništa/Trigorin se ukázal být relativně úspěšným afektovaným "baličem" naivních nanynek, což na Čechova není vůbec špatné.
Rivah 10 %
5.4.2021 | 275 hodnocení
+ souhlasím
Jestliže Čechov tvrdil, že jeho hry jsou komedie, jistě tím nemyslel nesmyslné zmítání postav, výkřiky a jiné trojčení, navíc nepředstavitelně natahované. Litoval jsem diváky, kteří uvězněni v hledišti nemohli odejít.
Těch 10% dávám jen za dialogy, které se SKUTRU nepodařilo potlačit a zničit.
Těch 10% dávám jen za dialogy, které se SKUTRU nepodařilo potlačit a zničit.
Kašpárek 20 %
2.1.2021 | 13 hodnocení
+ souhlasím
Tragický případ, kdy inscenátoři nedůvěřují původnímu textu a tak se to snaží nějak "vylepšit". Odešli jsme v půlce, nedalo se to vydržet. Chudák Čechov!
Gimli35 60 %
19.2.2020 | 333 hodnocení
+ souhlasím
(+1)
Racek v Dlouhé má výborné herecké výkony, podmanivou hudbu a zajímavou výpravu, celkový dojem ovšem výrazně kazí samoúčelné křepčení, ječení, pitvoření se, gesta a pózy. Odvážné a zároveň překvapivě povedené je milostné jiskření mezi Treplevem (P. Neškudla) a Trigorinem (O. Rychlý), ostatní režijní nápady bohužel prošuměly kolem mne, případně jsem je vůbec nepochopil.
Nebylo to vysloveně špatné, ale na Racka běžte radši do Dejvic. (Což platí dvojnásob, jde-li o vaše první setkání s touto Čechovovou hrou.)
Nebylo to vysloveně špatné, ale na Racka běžte radši do Dejvic. (Což platí dvojnásob, jde-li o vaše první setkání s touto Čechovovou hrou.)
Terezak 50 %
15.10.2019 | 73 hodnocení
+ souhlasím
(+1)
Rádoby dramatické, patetické, ukřičené, ale stěží uvěřitelné herecké výkony (s výjimkou Jana Vondráčka, kterého asi nelze nemít rád, ať už na jevišti dělá cokoli).
Charaktery postav a vztahy mezi nimi vůbec nevynikly.
V porovnání s Dejvickým divadlem o dost slabší provedení.
Charaktery postav a vztahy mezi nimi vůbec nevynikly.
V porovnání s Dejvickým divadlem o dost slabší provedení.
R.JELEN.21 40 %
10.10.2019 | 260 hodnocení
+ souhlasím
První letošní Dlouhá, do tohohle divadla se vracím vždycky ráda.
Racek mi ale příliš nesedl, celý soubor hraje dobře (pro mě jen velmi nevýrazná M. Poulová (v každé roli v jedné poloze a je si v ní jistá, ale trochu se to okouká). Zpátky k Rackovi scéna je zajímavá a rozhodně upoutá. Jen mi je dosti líto všech co musí v tom prachu ze skratovaných papíru nějaký čas dýchat. Na konci si především dámy mohou užít nahé půlky hlavního představitele (za mě bych to vynechala, ale kdo jsem já).
Určitě nejsem sama kdo do divadla jde bez znalosti předlohy. Chci hru poznat na jevišti a to se zde nedaří.
Racek mi ale příliš nesedl, celý soubor hraje dobře (pro mě jen velmi nevýrazná M. Poulová (v každé roli v jedné poloze a je si v ní jistá, ale trochu se to okouká). Zpátky k Rackovi scéna je zajímavá a rozhodně upoutá. Jen mi je dosti líto všech co musí v tom prachu ze skratovaných papíru nějaký čas dýchat. Na konci si především dámy mohou užít nahé půlky hlavního představitele (za mě bych to vynechala, ale kdo jsem já).
Určitě nejsem sama kdo do divadla jde bez znalosti předlohy. Chci hru poznat na jevišti a to se zde nedaří.
Radarrius 60 %
4.5.2019 | 83 hodnocení
+ souhlasím
Forma převládla nad obsahem. Stylizace nad dramatickou linkou. Je to škoda, protože herci se opravdu snaží.
Greetchen 60 %
19.2.2019 | 80 hodnocení
+ souhlasím
(23.1.2018) Originální pojetí, za mě skvělá výprava a hudba, herecky je možná až trochu teatrální, groteskní i tam, kde být nemusí. Ale přesto působivá ukázka toho, že i klasiku lze udělat nově a neokoukaně.
Mondi.h 50 %
22.5.2018 | 31 hodnocení
+ souhlasím
Mám velmi smíšené pocity. Provedení hry nic moc, ale velmi mě zaujal, výkon Pavla Neškudli.
Kateřina Vodáková 60 %
25.1.2018 | 271 hodnocení
+ souhlasím
(+1)
Oblíbila jsem si SKUTRovský rukopis, vše je tolik vizuální a jiné. Nehraje se muzeum, ale současnost. Nečetla jsem předlohu, proto děj jen létal kolem mě, tápala jsem. Nadchly mě krásné kostýmy a hudba. M. Poulová je zajímavý typ, v Klicperáku se rodí velké talenty. K. Oltová mi není herecky blízká, ale sem se hodila a vynikla. Délku bych trochu zkrátila, nebo alespoň přestávku dala dříve.
Freebird 90 %
3.1.2018 | 82 hodnocení
+ souhlasím
Anton Pavlovič by nebyl zklamaný. Určitě se půjdu podívat ještě jednou.
Krasná scéna. Velice podařený výběr hudby (Viktor Coj).
Klára Sedláčková-Oltová je výborná. Ostatní herci byli rovněž výteční.
Krasná scéna. Velice podařený výběr hudby (Viktor Coj).
Klára Sedláčková-Oltová je výborná. Ostatní herci byli rovněž výteční.
Frankovka 80 %
28.11.2017 | 293 hodnocení
+ souhlasím
(+1)
Čechov jako obrazová galerie. Zajímavá galerie s krásnou hudbou,
herci byli skvělou součástí těch obrazů. A znovu a znovu se budu těšit na další novinky v Dlouhé.
herci byli skvělou součástí těch obrazů. A znovu a znovu se budu těšit na další novinky v Dlouhé.
Ivelly 90 %
15.11.2017 | 40 hodnocení
+ souhlasím
(+1)
Krasně smutné, lyrické, tragické, poetické - a vůbec není čemu se zasmát i přesto že tato inscenace je uvedena jako komedie...
celá recenze v blogu (více v článku na blogu)
celá recenze v blogu (více v článku na blogu)
Michvon 60 %
12.10.2017 | 198 hodnocení
+ souhlasím
(+1)
Forma - leckdy vypůjčená (vykradená?) - převažuje obsah. Nebýt výkonů stálého ansámblu DvD, šla bych s hodnocením níž. Klára Sedláčková skvostná, Magdaléna Zimová zvládla vyniknout i v poměrně malé roli. Eva Hacurová mě baví. Všechny tři byly výtečné. Zato Marie Poulová se mi nelíbila vůbec, její Zarečná byla strašně plochá, pořád stejná, bez hloubky, vývoje, věrohodnosti. Z mužů byli dobří všichni, stará garda o fous lepší než noví dva. Scéna příliš evokovala scénu z Tří sester ze SD, to mi vadilo. Vadil mi i samoúčelný křik, nahota, rekvizity. Příběh se trochu ztrácel. Kde je Čechov?
Mandevillek 50 %
10.10.2017 | 42 hodnocení
+ souhlasím
Skutři vyvařují sami sebe. Škoda. Strom už je zde zcela zbytný. Jen reminiscence na Labutí jezero (pírka a zrcadla), Evžena Oněgina (rychlá hra na balalajku, když chce být někdo jiný sám, gesto mrtvoly, že je vše tip-ťop, a divně se kroutící Marie Poulová) a Pěnu dní(divně se kroutící Marie Poulová). Osobně taky dost nesnáším přítomnost zcela zbytných spotřebičů na jevišti (skartovačka a fén). Pro mě inscenaci zachránil pan doktor a paní správcová, Máša a racci.
Monulinka 70 %
29.6.2017 | 391 hodnocení
+ souhlasím
Jako obvykle u SKUTRů- krásná scéna, skvělá hudba, výrazná pohybová složka. Bohužel je první část hodně zdlouhavá a pro diváky poněkud ubíjející. Nevím, nakolik hře porozumí divák neznalý předlohy. Já jsem měla trochu problém s výkladem některých postav, inscenace mě bohužel nedokázala příliš emočně zasáhnout. Z herců zaujali K. Sedláčková-Oltová, P. Neškudla a P. Tesař, pro mě v úplně jiné poloze, než jsem ho znala dosud. Doporučuji přední řady, spousta scén se odehrává na zemi. 65 %
Eviik 70 %
22.6.2017 | 289 hodnocení
+ souhlasím
Rozhodně originální pojetí Čechova. Ačkoliv předlohu znám z nezapomenutelné inscenace ve Stavovském divadle, stejně mi mnohé symboly unikly. Forma trochu předčila obsah, ačkoliv jsem na základě zdejších recenzí čekala, že se v textu škrtalo více. Každopádně výtvarná stránka je nádherná - za zmínku stojí zejména práce se světlem či kostýmy. Velmi se mi líbila také hudba. Kdyby první polovina byla o trochu kratší (hlavně její závěr byl trochu rozvleklý), dala bych i vyšší hodnocení.
Jirkan 70 %
22.6.2017 | 564 hodnocení
+ souhlasím
(+2)
21.6. 2017 (75%): Asi čtvrté setkání s Rackem a je tak trochu jiné. Škoda jen toho konce, který byl z mého pohledu nevydařený, přitom našlápnuto to mělo dobře. Další otázkou jsou symboly či hledání jiných konotací (především pro neznalého diváka, který se setká s Rackem prvně). Vedle propracované výtvarné stránky a hudby jsou v této inscenaci velmi zajímavé herecké výkony. Pro mne asi nejvíc překvapující (a potěšující) je Arkadinová Kláry Sedláčkové - Oltové. Rozhodně tuto inscenaci nepovažuji za špatnou, jak se píše v některých recenzích.
Denisa H. 80 %
22.6.2017 | 387 hodnocení
+ souhlasím
(+1)
V orientaci v pojetí klasiky SKUTRem mi hodně pomohla znalost nedosažitelné verze ve Stavovském divadle. Díky tomu jsem se mohla nechat unášet opět nenapodobitelným vizuálem jmenovaných tvůrců. První půlka připadala mému spoluosazenstvu zdlouhavá - já se kochala a ani chvilku nenudila. Mrzí mě ale závěr hry - nepřipadal mi tak úderný, nezasáhl. Holt to srovnání se SD... Zaujalo mě pojetí jednotlivých charakterů. Vynikající P. Tesař, takového jsem ho dosud na jevišti neznala, P. Neškudla, K. Sedláčková a P. Jeništa. Zkrátka verze, kdy je dobré znát předlohu a pak hru na sebe nechat působit...
Lucilla 60 %
22.6.2017 | 214 hodnocení
+ souhlasím
65%
Ne, ze by me hra nebavila, ale nektera vyjadreni, nektere symboly a provedeni, me asi minuly. Navic prvni polovina byla chvileni opravdu rozvlekla. Nasazeni vsech hercu bylo velike, P.Neskudla, K.Sedlackova-Oltova, J.Vondracek, vsichni hrali naplno, za coz zaslouzi pochvalu. Jinak scena s jezerem super a druha polovina mela dobry spad. Co musim pochvalit je hudba a svetla. Ale precijen me tahle hra neoslovila jako nedavno Krvava svatba od stejneho reziserskeho dua.
Ne, ze by me hra nebavila, ale nektera vyjadreni, nektere symboly a provedeni, me asi minuly. Navic prvni polovina byla chvileni opravdu rozvlekla. Nasazeni vsech hercu bylo velike, P.Neskudla, K.Sedlackova-Oltova, J.Vondracek, vsichni hrali naplno, za coz zaslouzi pochvalu. Jinak scena s jezerem super a druha polovina mela dobry spad. Co musim pochvalit je hudba a svetla. Ale precijen me tahle hra neoslovila jako nedavno Krvava svatba od stejneho reziserskeho dua.
JirkaS 30 %
3.6.2017 | 388 hodnocení
+ souhlasím
(+1)
Bohužel zde vítězí vizuální hrátky na úkor smysluplnosti příběhu. Kdybych před rokem neviděl Racka v podání Dejvického divadla, asi bych nevěděl, o čem to bylo. Představování si herců z Dejvic mi pomohlo překlenout zmatečnější pasáže. Režiséři zřejmě počítají s tím, že divák text zná, a to je špatně. A zajímalo by mě, proč je na plakátě k inscenaci napsáno "komedie o čtyřech dějstvích", když veškeré komediálno se v této inscenaci kamsi vytratilo. Jinak jsou zde k vidění zajímavé nápady, kvalitní herecké výkony a občas i silné momenty. Bohužel ale převládá zmatečnost. /viděno 2. června 2017/
Roman Rejf 100 %
30.5.2017 | 8 hodnocení
+ souhlasím
(+1)
Je to svět Trepleva. Nové. Obrazivé. Dávám 99%!
Optimista 10 %
29.5.2017 | 14 hodnocení
+ souhlasím
(+1)
Skvělí herci poctivě a přesně hrají to, co po nich režiséři chtějí. Deklamují, pinoží se po scéně, afektovaně ječí, vytvářejí symboliku, již málokdo porozumí a hlavně - hrnou do diváků depresi a zmar po tunách. To vše dvě hodiny v kuse. A po dvou hodinách zoufalý divák zjistí, že je teprve pauza a ta hrůza ještě přes hodinu pokračuje. Z premiéry po pauze odešlo jen z prvních 4 řad cca 25% diváků, přestože byl na konci raut (!) - a dobře udělali!
50% za výkony herců, -50% režisérům, 10% za světla a scénu.
Nikdy více!
50% za výkony herců, -50% režisérům, 10% za světla a scénu.
Nikdy více!
Nea 20 %
27.5.2017 | 12 hodnocení
+ souhlasím
(+2)
Zajímavá scéna. Pěkné herecké výkony.
Bohužel pro diváka není předem jasné, jak je dlouhé představení.
Část diváků odešla o přestávce, která je ve 3/4 představení.
Hůř srozumitelné, na tvářích diváků je vidět smutek.
Toto představení nelze nikomu s klidným svědomím doporučit ... je pro úzký okruh diváků.
Těžké a zvláštní....
Bohužel pro diváka není předem jasné, jak je dlouhé představení.
Část diváků odešla o přestávce, která je ve 3/4 představení.
Hůř srozumitelné, na tvářích diváků je vidět smutek.
Toto představení nelze nikomu s klidným svědomím doporučit ... je pro úzký okruh diváků.
Těžké a zvláštní....
Máša 80 %
26.5.2017 | 22 hodnocení
+ souhlasím
moc zajímavé čtení Čechova. krásné využívání divadelních gest. něha. dobré herecké výkony v náročné inscenaci, jak všichni hosté, tak domácí, u některých překvapivě nová poloha. Neškudla (Treplev) hypnotický. krásná scéna. trochu nevýrazný závěr, podivně bezradné postavy dvou Racků. i druhý den mám pořád inscenaci před očima, přesvědčila.
J.anek 90 %
25.5.2017 | 529 hodnocení
+ souhlasím
(+1)
Jasně, jasně, jasně. Těch symbolů, gest, obrazů a výkřiků je tam hodně. Ale pro mě to fungovalo.
Bavilo mě, jak Skutři čtou Čechova. Jistě se najde někdo, kdo bude afektovaně vykřikovat, že TOHLE není Čechov. Já myslím, že je. Nemilosrdný i laskavý Čechov.
Tisíce papírových proužků ze skartovaček jako symbol našeho často tak marného snažení a pachtění. A na těchhle "troskách" se rýsují charaktery a vztahy. Přehledně, srozumitelně, nenásilně.
Bavilo mě, jak Skutři čtou Čechova. Jistě se najde někdo, kdo bude afektovaně vykřikovat, že TOHLE není Čechov. Já myslím, že je. Nemilosrdný i laskavý Čechov.
Tisíce papírových proužků ze skartovaček jako symbol našeho často tak marného snažení a pachtění. A na těchhle "troskách" se rýsují charaktery a vztahy. Přehledně, srozumitelně, nenásilně.
Fofi 30 %
15.4.2020 | 3 hodnocení
+ souhlasím
Viděla jsem v Dejvickém divadle a čekala něco podobně skvělého.Bohužel se nepovedlo.Tolik zbytečných rekvizit a skřeků, rušilo to hru.Vůbec se mi nelíbila Nina Zarečná.Některé postavy jsem nebyla schopna identifikovat po delší část představení.Líbila se mi pouze Klára Sedláčková-Oltová,její výkon je srovnatelný s Irinou Arkadinovou Kláry Melíškové.
Toto divadlo už ne.
Toto divadlo už ne.
Almafialka 40 %
11.6.2017 | 3 hodnocení
+ souhlasím
(+1)
Změť křiku, skartovaných papírů a čokolády se špetkou Čechova. Radši si zajděte do Dejvického divadla.
Joska 20 %
4.6.2017 | 1 hodnocení
+ souhlasím
Exhibice podivných nápadů, naprosto nesrozumitelný příběh, chudák Čechov, tak blbě to snad nemohl napsat. Nesnesitelně dlouhé, nezáživné, nudné. Skutři se asi definitivně zbláznili. Skvělý Petr Jeništa i Klára Sedláčková sice hrají výborně, ale to nemůže inscenaci zachránit. A nazvat to komedií o čtyřech dějstvích? To je na žalobu o vrácení vstupného. Kam kráčíš, kdysi skvělé Divadlo v Dlouhé?!
častý host 30 %
28.5.2017 | 1 hodnocení
+ souhlasím
Strašně dlouhé, vzhledem k tomu, jak nejasný je příběh. Nejasný pro každého, kdo nezná předlohu. Tísnivá scéna, sevřená divadelním hledištěm jen přikládá na hromadu nepochopení. Rekvizity - fény, skartovačky, analogii jsem neodhalil. Pro mne doslova mučení na židli.
Mám dojem, že autoři udělali kompilát pro sebe a pro diváka, jímž jinak upřímně pohrdají. Zazněl i nápěv někdejšího hitu ABBA....opravdu nechápu. Rozhodně nešlo o veselohru, proč to ale jako nevtipná veselohra působilo?
Mám dojem, že autoři udělali kompilát pro sebe a pro diváka, jímž jinak upřímně pohrdají. Zazněl i nápěv někdejšího hitu ABBA....opravdu nechápu. Rozhodně nešlo o veselohru, proč to ale jako nevtipná veselohra působilo?
Komentáře uživatelů nevyjadřují stanovisko redakce. Názory jednotlivých redaktorů nemusejí vždy vyjadřovat stanovisko celé redakce.