Profil uživatele

natymau

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Pavla Haflantová: 13 % (4)
Kateřina Jírová: 15 % (4)
Iva Bryndová: 16 % (18)
Jiří Landa: 17 % (14)
Lukáš Holubec: 17 % (15)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2  > 
(zadáno: 12.12.2024)
Po zhlednuti jsme se s kamarady smali, ze to rozhodne predcilo x poslednich Antickych Stvanic. Velmi rezonujici propojeni s dneskem, super vtipny momenty, uzasny herecky vykony, strasne krasny kostymy, projekcni sekvence tez bezva. Zprvu malicko tezsi orientace mezi postavami, sluselo by tomu par minut ubrat, nekdy na me az moc hlasity a sprosty. Rozhodne stoji za navstevu a je to super zazitek. Modem v sitovce rozesmiva.
(zadáno: 12.12.2024)
zlata stredni, neurazi, nenadchne
pocitove delsi nez realne, ikdyz to melo zabavne momenty a zajimave napady, nijak extra super mi to neprislo
(zadáno: 31.10.2024)
Na Zábradlí poměry nic moc. Super scéna, úžasní herci. Emoce to ale uplně nerozvířilo a je to takové - nenadchne, nenaštve.
(zadáno: 27.9.2024)
Přesně takovýdle divadlo miluju. Neustále se objevující mini zábavný střípky vyvažující tak akorát hutný dialogy.
Scénografie extrémně nápaditá a vtipná, úžasnej moment s miniaturou jeviště a hafíkem. Herecky špička.
A jako zlatý hřeb použití písničky úžasný kapely Gustaf, to je prostě lahůdka. Vytříbenej vkus a smysl pro humor v každym detailu.
(zadáno: 16.9.2024)
To se moc nepovedlo. Ačkoli to mělo zábavné momenty, vždycky je protl nějaký wtf. Obsazení hlavní herečky moc nerozumim, její zpěv a projev odpovídal hudebnímu divadlu Karlín, v kombinaci s alternativní scénou Štvanice to působilo fakt divně. Instrumentální hudební složka byla dobrá, to šlapalo. 90 minut se ale fakt zdálo jako několik hodin a závěrečná scéna byla největší cringe v historii divadla.
(zadáno: 16.9.2024)
To mělo všechno. Spousta smíchu, spousta pousmání, spousta hořkosti a spousta mrazení. U závěrečného svědectví jsem fakt pracně polykala zárodky breku.
(zadáno: 10.7.2024)
Opravdu moc příjemně strávený večer.
(zadáno: 27.5.2024)
Bez výtky, blaženost jít do divadla a dostat toto.
(zadáno: 27.5.2024)
Za mě jeden z nejmilejších div. zážitků za dlouhou dobu. Vůbec nesouhlasím, že použité dějové odbočky byly nadbytečné, naopak si myslím, že "obyčejné" životopisné vyprávění posunuly ještě o úroveň výš.
Žádná část inscenace neztrácí, je tam všechno. Velmi hravé a svěží, dramatické, mrazivé, ale také děsně vtipné, nápadité a nádherně dojemné.
Herecky dokonalá Anežka Kubátová a Kateřina Císařová, Vojtěch Vondráček taky skvělý!
(zadáno: 7.5.2024)
65%
(zadáno: 7.5.2024)
(zadáno: 5.5.2024)
(zadáno: 25.4.2024)
(zadáno: 25.4.2024)
(zadáno: 25.4.2024)
(zadáno: 25.4.2024)
Nádherná inscenace. Herecké výkony excelentní, hudba krásná místy až mrazivá.
M. Matulovou jsem viděla hrát již po xté, nicméně až tady dostala takový prostor, který si tolik zaslouží! Jejím výkonem (a zpěvem!!!) jsem byla vyloženě uhranuta.
V druhé půlce sice bylo možné pozorovat pár hluchých míst, vygradovaný konec však vše dorovnal a zanechal hluboký a krásný divadelní zážitek. Témata neporozumění ve vztazích a nemožnosti komunikovat s lidmi, co nám jsou nejblíž, jsou obrovsky nosné a jejich zpracování zde bylo citlivé, hravé, zábavné, smutné a obrovsky dojemné.
Velmi silný kousek, doporučuju navštívit!
(zadáno: 25.4.2024)
Obrovsky nesedlo. Prvoplánovost, klišé a nekonzistentnost. Celkově je to tak vážný, plochý a doslovný, že se ztrácí umělecký rozměr a zůstává jen edukační canc, který říká "bezdomovectví je špatné, chudáci lidi na ulici". Hudební doprovod alias mollový smyčce, aby i ten nejnatvrdlejší divák pochopil, že se smát nemá, že je to fakt drama, byl prostě obří cringe. Občasné vkládání progresivních prvků typu obří hlava žabáka nebo krátká sekvence technotvrdý hudby, při který herci ukazují svůj vnitřní zmar a šílenství, sem nepasovalo.
Inscenace může dobře fungovat jako sociálně výchovná složka pro ZŠ a SŠ, jinak ne.
Úžasný D.Buš.
(zadáno: 8.3.2024)
Přestože je Zábradlí mým oblíbeným divadlem a div. tvorbu Jana Mikuláška záměrně a hojně vyhledávám, tenhle konkrétní kousek mně neoslovil. První část hudební reality show byla skvělá, hotelový blázinec pro mě strádal. Jako nejzábavnější hodnotím všechny výstupy Michala Bednáře, cover Doors byl perfektní.
(zadáno: 2.12.2023)
nic pro zastánce konzervativního divadla, nevšední podívaná, velice hravé, expresivní, za mě neuvěřitelně vtipné a originální

Smáli jsme se od začátku do konce, nicméně jsem současně registrovala rozpaky a pohoršení u jiných diváků. Není to určitě pro každého, já ovšem cítím obrovsky svěží vítr, kdy je možné jít se do divadla jen kvalitně oddychově pobavit bez zatížení fraškoidníma a otravně klišoidníma prvkama běžně typickýma pro rádoby komediální zpracování.

Hned doporučuju kamarádům a snad i za čas zajdu znovu. :)
(zadáno: 26.11.2023)
Rozhodně nesouhlasím s místním většinovým názorem, že se Mikulášek nápadně opakuje a seberecykluje. Na jeho zpracováních si obvykle vážím především sarkasmu, ironie a humoru, které společně diváka přes vlnu smíchu dovedou až k tíživému a mnohdy depresivnímu konci. U Vzkříšení se až na několik menších pousmátí nic takového nekoná, celá inscenace jde na dřeň věci, je tíživá, ponurá, smutná, hluboká. Celá scénografie i hudební složka jsou prostě skvělé.
Herecky excelentní - první role, kde se mi velice líbila A. Kameníková; stálice Zábradlí "standardně" dokonalí a precizní.
Samotný závěr velice dojemný, zpracované téma obrovsky aktuální!
1 2  >