Profil uživatele
Lentilie
VolbyHodnocení
Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Anežka Kotoučová: 11 % (14)
Michal Novák: 11 % (22)
Jiří Koula: 12 % (37)
Lukáš Dubský: 12 % (18)
Helena Grégrová: 13 % (33)
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 30.1.2017)
Herecké výkony Pavlíny Štorkové a Filipa Kaňkovského pozvedly celé tohle dojemné představení do nečekaných výšin. Jako hrdá teta neteře a synovce zhruba ve věku Mytyl a Tyltyla mohu potvrdit, že oba herci vystihli dětské chování na 100%. Shlédla jsem dopolední představení s hromadou dětí různého věku a bylo cítit, jak moc je to baví a že jsou celou dobu napjatí z toho, co se bude dít. Zbytek ansámblu zdatně sekundoval, scéna i kostýmy hýřily barvami a nápady. Kdo má doma kočku nebo psa jistě ocení duo Saša Rašilov - Pavel Batěk. Živá hudba vše ještě podpořila. Celkově vynikající představení.
(zadáno: 30.1.2017)
Kdo má dost silný žaludek na Martina McDonagha, nesmí si to nechat ujít. Protože lebka je tak drsná, svižná a neuhýbající inscenace, že vás bude ještě druhý den od smíchu bolet celý člověk. Zároveň se ale v Osiřelém západu nebudete divit otci Welshovi (Walshovi?), že to nemohl vydržet... Všichni herci tomu dali svoje maximum a i proto, to stálo za vidění... (odchytila jsem na hostování v Celetné)
(zadáno: 30.1.2017)
Vzhledem k tomu, že jsem měla tu možnost nejdřív vidět Helen Mirren via přenosy NTLive, trochu jsem se toho bála. Naštěstí si ale jak Alice Nellis tak Iva Janžurová vzaly Audienci u královny pevně do rukou a přivlastnily si ji, aniž i zbavily její britskosti. Herecké výkony byly solidní, tempo uměřené a přestože se první polovina zdála trochu pomalejší, všechny linky v ní nastavené pak v druhé půlce přinesly ovoce. Celkově velmi podařené.
(zadáno: 30.1.2017)
Divácky náročný kousek. Možná mi chybí kontext, protože jsem neviděla Včera jsme to spustili, což by měla být druhá polovina projektu "O naší současné krizi aneb jak z toho ven", ale vzhledem k názvu celého projektu mi v Tangu přišla dost vypíchnutá "současná krize" a zcela opomenutá část "jak z toho ven". Herecké výkony byly nezpochybnitelné a celé to šlapalo jak hodiny, ale opravdu jsem si neodnesla nic, co mi nabídlo nějaké řešení a rýpat se v exkrementech umíme všichni. každopádně už jen prohlídka skvělého prostoru divadla vyváží cenu lístku. Chyběl mi nějaký obrázek lidství...
(zadáno: 30.1.2017)
Cimrmani prostě nezklamou. Jejich humor je hravý a nemilosrdný a zcela si zaslouží všechnu tu lásku, jíž je národ zahrnuje. Pro mě ale kvalitu představení trochu snížilo to, jak moc je znát, že už to hrají roky. Je dobré, že se snaží si to oživit novými vtípky, ale jako celek už je to značně uleželé.
(zadáno: 30.1.2017)
Jedno z nejlépe režírovaných představení co jsem v Čechách viděla. Preciznost režijního vedení pro mě pozdvihla solidní (ale ne převratný) text a oba herci si vysloveně pochutnávali na svých šťavnatých rolích. Lze jen doporučit.
(zadáno: 30.1.2017)
Petr Lněnička zas znovu ukazuje, že ten průměrný Hamlet byl výjimkou. Jeho herecká škála je tak barevná a rozsáhlá, že se člověk nemůže než obdivovat. Také režijně se mi Baterka líbila. Tempo bylo konstantní a napínavé. Velmi lidské představení.
(zadáno: 30.1.2017)
Konzistentní, svižné a velmi velmi intenzivní zpracování skvělého McDonaghova textu. Velmi dobré, jen tak dál!
(zadáno: 30.1.2017)
Po opakovaném shlédnutí mohu s čistým svědomím říct, že jsem ohledně tohoto představení skutečně rozpolcená. Herecké výkony Jana Sklenáře, Jiřího Vyorálka a Saši Rašilova pozvedly celou hru a překročily hranice absurdity, které jim režie nastavila. Shlédla jsem jak Marii Poulovou, tak Terezu Voříškovou a nejsem si jistá, jestli by nebylo lepší kdyby Tereza alternovala Marii než naopak. Jinak platilo, že SKUTři umí vyhmátnout úžasné momentky a dostat se na dřeň. Často se ale také vyžívají v groteskních epizodách. Někdy ale zvládnou obojí, jako v Mercutiovu monologu k Mab...
(zadáno: 27.5.2015)
Po úvodní čtvrthodince, kdy se diváci rozhodují jestli se můžou smát nebo ne, se všichni postupně osmělili a na konci představení všichni brečeli smíchy. Všichni herci podali skvělé výkony a bylo vidět, že se sami baví. Zvlášť se mi líbil Aleš Petráš jako Bartley, Martin Hofmann jako Pateena Mika, Miloš Kopečný jako Máti a Martina Prášilová jako Helena. Jen chudák Matouš Ruml vypadal, že je toho na něj příliš - moc se těším až to bude mít trochu "ohrané" a bude pro něj snazší si to užít aspoň z poloviny tak jako jeho kolegové.
Plnou recenzi najdete na http://algyblog.blogspot.cz
Plnou recenzi najdete na http://algyblog.blogspot.cz
(zadáno: 21.5.2015)
Dohazovačce podle mého přerazila vaz nedostatečná úprava textu. Myslím si, že kdybychom byli ušetřeni monologů laděných do stereotypů předminulého století (které bohužel jen omílaly to, co již o postavách prozradil dialog), získala by hra lepší tempo. První půlka se mi zdála vcelku slušná, ale druhá jako by se utrhla ze řetězu - Iva Pazderková přehrávala, co to šlo a ani solidní výkony mladých talentů jako jsou Marie Doležalová a Lukáš Rous mnoho nezachránily. Kostýmy se mi jak pojetím, tak provedením zdály dost nekonzistentní a scéna - zejména velké koláže na pozadí dost neumělé. Škoda.
(zadáno: 21.5.2015)
Těžký text bravurně zvládnutý všemi herci. Scéna je nápaditá a podstatně dokresluje atmosféru. Herecké výkony mě nadchly - samozřejmě všemi věnci ověnčená Helena Dvořáková. Úžasným překvapením byl testosteronem čpějící Miroslav Hanuš. Nelze než doporučit. více na http://algyblog.blogspot.cz
(zadáno: 21.5.2015)
75% Kousavé a hubaté představení se silnými hereckými výkony. Všichni čtyři herci byli vynikající. Jednoduchá scéna dala vyniknout složitým mezilidským vztahům. Jen ty pauzy s oponou by se daly nějak zesvižnět.
(zadáno: 21.1.2015)
Strašidelné a tísnivé představení. Ačkoliv jsem se bála jak budu jen pohybovému divadlu rozumět, byla jsem mile překvapená. Emotivní zážitek - nádherný, ale náročný. Vynikající.
(zadáno: 21.1.2015)
Povyk je jedna z mých nejoblíbenějších Bardových komedií a Dlouhá opět nezklamala. Benedik a Beatricie byli výborně obsazeni, stejně jako Hera a Leonato. Plážové zasazení a opakující se motivy prázdninových fotografií stejně jako zahradní party se mi moc líbily. Zpívající Helena Dvořáková a Marek Němec krčící se pod slunečníkem - to jsou jen některé z nezapomenutelných scén z celého představení. Trochu mi přišlo zbytečné "kouření marihuany", ale jinak obrovská spokojenost.
(zadáno: 21.1.2015)
Pořád ještě nevím, co si mám myslet. Celé představení bylo sérií zvláštních momentek rozehraných do krajnosti. Poklona hercům, že se ke konci jen neplazili po čtyřech. Dobré momenty, ale celkově mi asi uniklo velké sdělení.
(zadáno: 21.1.2015)
No ty jo. Takhle vypadá divadlo na 200%. Emotivní a nesmlouvavé, vtipné a surové. Ještě pár dní jsem to ze sebe setřásala. Herecké výkony všech byly nadstandardní. Divák nevěděl, kam dřív koukat. wow.
(zadáno: 21.1.2015)
Uff, to jsem se nasmála. Jako milovnice májovek si nemám na co stěžovat. Dodnes uvažuji o zřízení vlastního tequilového kaktusu. Výborné.
(zadáno: 21.1.2015)
To nejlepší co jsem na Fidlovačce viděla. Marie Doležalová je plná energie, hra má zběsilé tempo a vtipně pojatou scénu. Kostýmy jsou taktéž okouzlující. Jindy dobrá Aneta Krejčíková mi přišla mírně zahnaná do kouta a Denny Ratajský se asi narodil ve špatné době - první republika by mu zjevně velmi vyhovovala. Milé a energické.
(zadáno: 21.1.2015)
Na Fidlovačku velmi dobré. Jednoduchá scéna, hudební vložky a solidní herecké obsazení. Aneta Krejčíková a Lukáš Rous pro mne byli srdcem celého představení. Roman Zach neurazil ani nenadchnul a jindy fenomenální Marie Doležová se příliš nedostala ke slovu. Byla jsem trochu rozpačitá z kostýmů, ale jinak se mi představení líbilo. Na "standing ovation" to nebylo, ale velmi solidní.
(zadáno: 21.1.2015)
Start byl v mých očích trochu pomalejší, ale všechno ostatní ho bohatě vynahradilo. Nekontrolovatelné talenty Pavlíny Štorkové a Jana Sklenáře a všech ostatních, stejně jako nádherné dámské kostýmy a výborné využití celého prostoru.Zamilovala jsem si poetický jazyk a magnetickou atmosféru.
(zadáno: 31.1.2014)
Druhé setkání s režií D. Špinara vyznělo trochu rozpačitě. O Hamletovi se říká, že herec v titulní roli ve výsledku stojí na jevišti sám za sebe a to se podle mého soudu jinak velmi dobrému Patriku Děrgelovi zcela nepodařilo. Celá hra měla několik velmi silných momentů - (past na myši, hrobníci, smrt Polonia)na druhou stranu mi přišlo, že pojetí ignoruje organický humor v textu a nahrazuje ho zbytečnými gagy. Nadužívanému mikrofonu jsem velmi přála jeho hořký konec z Ofeliiných rukou a Kamilu Halbichovi bych přála více prostoru na jevišti. Krásný překlad Jiřího Joska ale ledacos spravil.
(zadáno: 31.1.2014)
85% Čišela z toho tak těžká atmosféra, že ji ani cirkusové vstupy nedokázaly odlehčit. Když člověk žije v okupaci, těžko se s tím smiřuje a ještě těžší je vidět dobré a zlé. Při v stupu vás prošacují a když představení skončí, je vám úzko - chcete rychle na vzduch. Vynikající představení, jen velmi náročné na prožitek.
(zadáno: 31.1.2014)
Pokud obsazení Jana Vondráčka a Lucie Trmíkové není zárukou kvality... Skvělé herecké výkony v netradičních kulisách doplněných o projekce a oživující prvky jako prádlo v pračce nebo mixování zeleniny a živý pejsek. Potenciálně velmi emotivní téma ztráty dítěte se dostává do rukou dvou sobeckých individuí, kteří mají problém rozlišit svoje pocity. Bylo to drásavě nevyhraněné.
(zadáno: 31.1.2014)
Velmi energické představení plné gagů a fyzické hry. To se musí nechat. Scéna byla hravá a hudba se hodila. Jen ty charaktery, motivace a vůbec lidi jakoby z toho trochu vypadli. R. Zach měl od začátku do konce jednu polohu, Jana Stryková to sama neutáhla a slavný moment Kaččina obratu byl trochu pozapomenut. Celkově tedy mírné zklamání.