Profil uživatele

Grea

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Helena Grégrová: 14 % (23)
Jiří Landa: 14 % (52)
Lukáš Dubský: 15 % (28)
Pavel Širmer: 15 % (31)
Michal Novák: 16 % (19)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 24.7.2024)
Hezkých "70 % - stojí za vidění". Byla jsem příjemně potěšena, že Modlitba pro Martu nebyla závěrečnou písní představení. Občas to bylo na mě příliš teatrální, ale nic hrozného. Uzpívat, uběhat, herecky a zároveň i hudebně odehrát... klobouk dolů nad fyzickým výkonem.
Přidám historku na pobavení: viděno na Colours of Ostrava, přítel si do poslední chvíle, než uviděl hudební nástroje na pódiu, myslel, že jdeme na film. :D Divadelní recitál, kdy budou sami herci celé představení hudebně doprovázet, nečekal.
[Holišová, Sandeva, Šafařík, Stach, Orozovič a další]
(zadáno: 10.12.2022)
Dobrý výkon, ale hodí se pro starší publikum. Svou babičku bych na tenhle komorní muzikál vzala.
(zadáno: 3.7.2021)
Jak by to vypadalo, kdyby byly konspirační teorie pravdivé? Určité momenty byly velmi vtipné, ale jako celek mi to úplně nesedlo, tak jako některým divákům, kteří odcházeli během první půle. Příběh je utažený za vlasy, na druhou stranu rozumím, že to byl právě účel - protože přesně takové jsou všechny konspirační teorie. /Viděno na Dream Factory Ostrava, červen 2021./
(zadáno: 3.7.2021)
Výborná atmosféra, ale v druhé půli jsem se v ději ztrácela, linky mi nepřišly příliš provázané. Venkovní rozesazení diváků okolo dvou delších stran jeviště bylo super. /Viděno na Dream Factory Ostrava, červen 2021./
(zadáno: 3.7.2021)
Bála jsem se trapnosti, ale nakonec to bylo skvělé. Inscenace z lesíku za kulturním domem. /Viděno na Dream Factory Ostrava, červen 2021./
(zadáno: 25.5.2021)
/Viděno pod širým nebem v Dolní oblasti Vítkovice na festivalu Energie pro kulturu, 3. září 2020./
(zadáno: 1.11.2020)
Miroslav Krobot ve svém úsporném projevu geniální. Jeho obyčejné šílenství mi přišlo nejvíce ztotožnitelné. /Viděno online na Dramoxu, listopad 2020./
(zadáno: 31.10.2020)
Bára Hrzánová výborná, jinak až příliš pitoreskní. Nevím, jakou dlouhodobou myšlenku bych si z představení měla odnést. /Viděno online na Dramoxu, říjen 2020./
(zadáno: 28.10.2020)
Chtěla bych vidět v roli SH Jiřího Suchého z Tábora, protože ke Karlu Rodenovi mi tohle režisérem nastavené pojetí detektiva nesedí. Proč dělat z Holmese komediální postavičku. Toho šňupání mohlo být opravdu méně. Body nahoru za hudbu a scénu, kočár s koňmi na běžné divadlo nedostanete. /Viděno online na Dramoxu, říjen 2020./
(zadáno: 28.10.2020)
Výborný Vondráček a vtipné zasazení do současných Benátek. Některé z vedlejších postav jsou místy otravné a Martin Matejka mě naprosto nezaujal. /Viděno online na Dramoxu, říjen 2020./
(zadáno: 27.10.2020)
Má první zkušenost s Cabaret Calembour, na představení jde vidět, že je starší a nyní, po letech, už všichni tři herci vyzráli do ještě větších osobností. Přála bych si jejich formy porovnat a vidět je v představení nyní. /Viděno online na Dramoxu, říjen 2020./
(zadáno: 26.10.2020)
Skvělý Štěpán Kozub, Shakespeare a aktuálnost hry. Doporučuji, pokud chcete vidět talent Kozuba i v jiném než čistě komediálním pojetí. /Viděno online na fb KS Aréna, říjen 2020./
(zadáno: 1.7.2020)
Mám pro Rudišův text slabost, i když souhlasím, že ani film, ani divadelní představení na knihu a audioknihu nemají. A jestli divadlo, nebo film, tak výjimečně doporučím spíše film, který některé momenty zdůrazní ještě o něco lépe. Dávám 70 % především za nápad převést dějovou linku v du formě na divadelní prkna. /Viděno během korona doby v březnu 2020 online na Mall.tv./
(zadáno: 1.7.2020)
Vyslechnuto ve foyer: "příliš expresivní". Hezké stručné shrnutí dojmů, ono to sice expresivní být mělo, ale chápu i zmíněné diváky z foyer - i mi chyběla ve hře jistá míra lehkosti a odstupu. A přestávka. Co jsem ale velmi kvitovala, byla scéna, hudba a světla. Především hudební doprovod byl moderní, ale zároveň nerušící. Vyšetřovatel v podání Šimona Krupy je natolik mnohovrstevnatý, že převyšuje samotnou hlavní postavu. Idea, že zločin může být vykoupen jen trestem, se v křiku rozpolceného Raskolnikova rozplývá jako smog nad Ostravou. /Viděno 28. 6. 2020 v KS Aréna./
(zadáno: 25.3.2020)
/Viděno během korona doby v březnu 2020 online na Mall.tv./
(zadáno: 24.3.2020)
Představení, které je absolutně možné vynechat a o nic nepřijdete. Pár inscenačně zajímavých momentů, jinak ale na úrovni ochotnického divadla. /Viděno během korona doby v březnu 2020 online na Mall.tv./
(zadáno: 23.3.2020)
Z online streamů se stane fenomén dnešní doby. Za mě bylo Up'End'Down zajímavějším představením než Memories of Fools. Úžasný doprovod živého orchestru, který i na záznamu působí velkolepě. Naživo věřím, že to musí být parádní zážitek. /Viděno během korona doby v březnu 2020 online na Mall.tv./
(zadáno: 18.3.2020)
Jako dítě a naživo bych si to užila určitě. Takhle se nemůžu zbavit dojmu, že jsem od La Putyky viděla lepší představení. Dědovi, který vráží do dveří, jsem nepřišla na chuť. I tak díky za pružnost v karanténní situaci a za online streamy. Přispěno.
(zadáno: 21.12.2019)
Kdo chce vidět Isteníka v geniální hře, půjde na 39 stupňů. Kdo chce vidět Isteníka a má možnost ho vidět jen v Parchantovi v klobouku, taky neprohloupí. Ačkoli je Parchant hodně přisprostlý, Isteník ani nemusí promluvit, aby byl vtipný. Co mě mrzí je, že před 4 lety na 39 stupňů dorazilo do Cooltouru 10x méně diváků než teď na Parchanta. Nalákat Ostraváka na hrubější hru v době, kdy se představitel hlavní postavy stihl proslavit v televizním seriálu, je asi snadnější výchozí pozice jak tehdy. I tak díky za pozvání Buranů do Ostravy. /Viděno na výjezdním představení v ostravském Cooltouru./
(zadáno: 10.10.2019)
Letos jsem poprvé viděla filmové zpracování a pár měsíců na to i toto divadelní. Posun do aktuálnějších moderních reálií je naprosto pochopitelný, bez toho bychom se dívali jen na kopii již natočeného snímku. Možná bych ubrala agresivity při zpívaných scénách, ale jinak si představení zaslouží být doporučené ke zhlédnutí.
(zadáno: 1.10.2019)
Střelba natolik hlučná, že v bunkru padala omítka, což bylo na jednu stranu efektní, na druhou asi ne zamýšlené. :D Herecké výkony dobré, scénář ale natolik neprůhledný, že jsem z příběhu a jeho proměn především v závěru byla zmatená. Odcházela jsem v rozpacích, znova bych už nešla. /Viděno na festivalu Dream Factory Ostrava, červen 2019./
(zadáno: 12.5.2019)
Takhle - na galerii bych už do Národního nešla. Více než polovina představení tam nešla slyšet. Co se mi na představení líbilo, byla scéna s rádiovým odhlučněným studiem.
(zadáno: 12.5.2019)
Určitě jsem z představení neodcházela v rozpacích, ale dva měsíce poté si už nepamatuji téměř nic. Hra mnou jen projela bez zanechání hlubšího dojmu.
(zadáno: 3.10.2018)
Moderní, drzé, geniální. Scénu Gilgameše v županu vidím v hlavě živě i po půl roce. Skvělý hudební podkres a lokace v okolí Plata včetně venkovních prostor, které zaručovaly nechápavé pohledy nic netušících kolemjdoucích. Takové má divadlo být, vyjít z největší klasiky a proměnit ji v něco naléhavého, současného a nečekaného. Pro mě představení roku.