Profil uživatele
Armin
VolbyHodnocení
Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 10 % (3)
Iva Bryndová: 13 % (4)
Jiří Landa: 18 % (8)
Pavel Širmer: 21 % (7)
Michal Novák: 25 % (4)
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 26.3.2019)
Po všech stránkách skvělé představení! Sevřený prostor mu svědčí, orchestr tradičně skvěle připraven, nevidím žádných slabin. Bravo!
(zadáno: 26.3.2019)
Poctivě a s chutí inscenovaná operetka. Zajímavě vyřešená scéna, jen škoda, že orchestr zůstal schován za záclonou. Děj je nenáročný, lehce plyne, všichni výborně hrají i zpívají. Pokud si divák chce odpočinout, potřebuje "vypnout" a užít si výborně nastudovanou hudbu a příběh pro pamětníky, je tu správně. A když se ještě herci odbourají přímo na scéně, nemá to chybu:-) Doufám, že v podpoře operety budete pokračovat.
(zadáno: 26.3.2019)
Vše zůstalo na půli cesty, i ta snaha šokovat. Scéna v podstatě identická jako v inscenaci Srpen v zemi indiánů, takže už neudivuje. Text by zasloužil proškrtat. Opětovně nulová gradace, bez napětí. Snad se O. Rychlému dostane výraznějších rolí, kde bude moci uplatnit svůj talent.
(zadáno: 26.3.2019)
Režie uměřená, zřejmě s ohledem na výročí, je jen dobře, pokud režisér dokáže potlačit své ego a "slouží" textu, nesnaží se ho přebít. Zkrácení textu hře určitě prospělo. Scéna skvělá, hudba podporuje atmosféru, kterou se podařilo vystavět. Škoda, že nebyl dostatečně využit potenciál P. Konáše, A. Veldová je skvělá Drahomíra.
(zadáno: 16.4.2017)
Naprosto neotřelé a velice potřebné představení! Žádné hlazení po tváři, žádné strkání hlavy do písku, žádný "laskavý" humor. To je ono!!! Bravo!!! Jako vždy skvělý a přesný pan Jeništa. Hudební nastudování i provedení na vysoké úrovni, perfektní!
(zadáno: 16.4.2017)
Nebetyčná nuda! Chyba není v hercích, v tom, že by nehráli dobře, není ani v režii, ale jednoznačně tkví v textu hry. Ten totiž nenabízí nic poutavého, je příliš upovídaný, předvídatelný, plochý. Myslím, že ze současného ruského dramatu by se dalo vybrat lépe.
(zadáno: 20.2.2017)
Opravdu skvělé představení. Soubor hraje s velkým nasazením, největší dojem na mě udělal pan Režný - velice talentovaný mladý muž:-) Po první, "lehčí", půli přijde druhá, drsná, dusná, tragická. V souladu s tím přitvrdí i hudba, jejíž nastudování je perfektní! Za šťastné považuji rozdělení hlediště na dvě části, konečně má (menší) divák šanci vidět vše a bez problémů. Lehce rušivé bylo neustálé šplhání účinkujících na žebříky po stranách scény.
(zadáno: 20.2.2017)
Bohužel se režisérovi nepodařilo naplnit vytyčený záměr. Čechov se nekoná.
Je škoda, že význam postavy Andreje zůstal nevyužit (jeho neschopnost něco udělat, změnit), osud sester závisí právě na něm! Obdobně postava Čebutykina. Proč je třeba přidávat do textu vulgarismy? Pomohly něčemu? "Omlazením" Feraponta je narušena věková rovnováha postav. Vypuštěním závěrečných replik ztrácí hra smysl, tedy dle mého názoru. Jak je možné, že ženatí muži a vdané ženy nosí snubní prsteny na levé ruce?!?!
Scéna je velmi zdařilá! Dikce ujde.
Je škoda, že význam postavy Andreje zůstal nevyužit (jeho neschopnost něco udělat, změnit), osud sester závisí právě na něm! Obdobně postava Čebutykina. Proč je třeba přidávat do textu vulgarismy? Pomohly něčemu? "Omlazením" Feraponta je narušena věková rovnováha postav. Vypuštěním závěrečných replik ztrácí hra smysl, tedy dle mého názoru. Jak je možné, že ženatí muži a vdané ženy nosí snubní prsteny na levé ruce?!?!
Scéna je velmi zdařilá! Dikce ujde.
(zadáno: 30.4.2016)
Ačkoliv Schiller nepatří k mým oblíbencům, představení si mě získalo. Tedy přesněji řečeno ústřední dvojice, která hraje opravdu skvěle, opravdově a uvěřitelně. Při posledních slovech Ferdinandových mi tekly slzy... Slabinu představují rodiče Luisy, nemohu uvěřit tak silnému vztahu k nim, postrádá totiž příčinu. A také škoda vyškrtnutí mnohé objasňující scény se šperky lady Milfordové. Výborný výkon Martina Stránského! Zajímavý hudební doprovod.
(zadáno: 3.4.2016)
Začínám činohře věřit, že udrží svěží a moderní kurz:-) Z románu je vybráno to podstatné a nosné, což určitě nebyl jednoduchý úkol. Herci typově odpovídají, hrají výborně! Závěr první části byl mrazivý. Velmi dobrá práce se scénou. Jen tak dál!
(zadáno: 26.12.2015)
Jeden ze slabších Procházkových textů. Zahraný však dobře a evidentně s chutí. Plus za neoprenový tanec a prima hudbu.
(zadáno: 26.12.2015)
Opravdu hodně dobré představení, velmi potřebné a zajímavě vystavěné. Celý děj skvěle doplňují dobové dokumenty, úryvky z filmů. Martin Stránský ve skvělé formě a tak, jak ho chci vidět a jak je nejlepší... uměřený, přesný, mrazivý, opravdový, soustředěný, svou roli nekřičí (jak si, bohužel, zvykl jinde), při scéně procesu a závěrečného čtení dopisu mi běhal mráz po zádech.
(zadáno: 8.10.2015)
Jednalo se spíš o střípky nebo jakési obrazy ze života Plzeňanů více či méně známých. Příběh mizí (nebo už vymizel) z prózy, teď i z divadla. Humor křečovitý, dialogy neživé, zpěvy bezúčelné, kostýmy podivné. Deset procent za scénu a deset za přestávku a nezamčené dveře...
(zadáno: 11.6.2015)
Příjemný muzikál s famózními mafiány! Pánové Hruškoci a Režný si své role vysloveně užívají, a je to znát. Jen u Soni Borkové mi chybělo větší nasazení, v jejím projevu byl cítit určitý odstup, chlad.
(zadáno: 11.6.2015)
Rozhodně stojí za vidění! Skvěle vybrané písně, výborná a vtipná choreografie, výkony na vysoké úrovni.
(zadáno: 11.6.2015)
Touto inscenací pokračuje činohra v tápání, hledání a nevyrovnanosti. Některé momenty jsou skvělé, vzápětí však přijde pád. Text by potřeboval proškrtat. Občasné přehrávání také na kvalitě nepřidá. Výborná je scéna, která dokonale evokuje onu neblahou dobu. Konec, konkrétně konec strejdy Penka, je dosti předvídatelný, a to je škoda.
(zadáno: 23.4.2015)
Naprosto skvělé výkony dvojice M. Kluch - R. Ševčík! Píseň New York, New York v podání I. Marešové překoná všechny další verze, nádherně zabarvený hlas, výborná technika! Muzikál/balet, který opravdu stojí za vidění a hlavně slyšení... Když čte J. Dycková dopis od Freddieho, jde mi mráz po zádech... věřím každé gesto.
(zadáno: 12.4.2015)
Konečně moderně pojatý Kafka, který zůstal Kafkou! Marek Adamczyk hraje výborně, je mu dobře rozumět. Scéna působivá, při té závěrečné mi šel mráz po zádech. Rozhodně se jedná o hru, která člověk nutí přemýšlet, domýšlet a interpretovat. A to je dobře! K čemu je divadlo, které neklade otázky?
(zadáno: 12.4.2015)
Rozhodně zajímavá scéna, hudební doprovod podkresluje, ale je škoda, že postupem času vymizí. Bohužel se nepodařilo navodit atmosféru, atmosféru strachu, schizofrenie, snad šílenosti... a to je škoda. M. Stránský hraje výborně, ale možná by hře prospěl někdo poněkud méně robustní. Dech mi vyrazil Ondřej Rychlý! Naprosto úžasný výkon!
(zadáno: 9.1.2015)
Místy vtipná, místy bezradná inscenace. Jako kdyby autor jen sklouzl po povrchu, nesnažil se o větší prokreslenost postav ani děje. Některé zápletky a postavy si mohl odpustit (matka bojující s pedofily).
(zadáno: 9.1.2015)
Velice netradiční a nepříliš radostný příběh. Pro muzikál dosti netypický ... Snad právě proto mě zaujal. P. Jeništa podává výborný a uvěřitelný výkon, u J. Hruškociho mi vadila určitá hlasová nejistota. Z. Krištofová výborná, jako vždy.
(zadáno: 9.1.2015)
Tak nevím, co jsem viděla ... grotesku, parodii, satiru ... Nejspíš něco mezi tím. Hra na mě působila strnule, křečovitě. Plus za Petra Konáše a některé bonmoty paní domácí.
(zadáno: 9.1.2015)
Klasické pojetí beru jako velké pozitivum! Krásně zazpívané i zahrané.
(zadáno: 9.1.2015)
Velice zdařilá inscenace. Herecké výkony jsou vyrovnané, dvojice k sobě pasují. Jen ta drť na zemi nebyla dobrým nápadem (prach).