Profil uživatele

Mamaria

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Anežka Kotoučová: 9 % (7)
Helena Grégrová: 10 % (10)
Jiří Landa: 10 % (5)
Lukáš Holubec: 10 % (8)
Jan Pařízek: 13 % (20)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2  > 
(zadáno: 3.3.2024)
Vysoká procenta za skvělou jízdu - hereckou (Marta Dancingerová, Berenika Suchánková) i pěveckou (všechny). Totální nasazení a ďábelské tempo na cestě do pekla jménem dospělost. Sokolův nekorektní humor a kritika sociálních patologií v geniální interpretaci studentek katolické školy. Ano, každé první slovo je vulgarismus, ale má to šťávu!
(zadáno: 3.3.2024)
Naprosto skvělá Jana Kubátová. A výborné představení, nejen pro ty, kdo už mají většinu budoucnosti za sebou. O síle přátelství, vzpomínek, i terapie. Mám o čem přemýšlet a to mám ráda. Děkuji.
(zadáno: 17.12.2023)
Hamlet dnešní doby - vizuálně silný, plný symbolů, spousta nevyřčeného. Vždyť - jak jen to říct?
Hamlet Pavla Neškudly je geniálně nejednoznačný, neuchopitelný, tak atraktivní a odpudivý zároveň.
Musím vidět znovu.
(zadáno: 7.12.2023)
Tohle představení není pohlazení na duši, i když o duši se tady hraje. Ta moje byla překvapená, iritovaná, dojatá. Procenta jsou za skvělé výkony, za neotřelé nápady a také za odvahu přijít s pojetím, které rozhodně není prvoplánovitě líbivé. Bravo!
(zadáno: 24.2.2023)
Divadlo jako návrat do doby, kdy svět ještě nebyl tak zrychlený. Spousta dialogů, a přesto toho tolik toho zůstává nevyřčeného, k vlastní interpretaci. A Zuzana Stivínová! A Radúz Mácha!
(zadáno: 24.2.2023)
Saša Rašilov fenomenální. Také celková atmosféra.
(zadáno: 24.2.2023)
Silný zážitek, herecky i obsahově. Ti dva začínají na stejné vlně, ale přesto dojdou do fáze, kde se ženský a mužský svět jednoduše neprotnou. Přemýšlím, kde se stala první chyba? A mám ráda divadlo, kde je o čem přemýšlet.
(zadáno: 12.1.2022)
Výborné představení. Výborná scéna, jakési pomezí honosné rezidence a pekla. Výborná hudba, smyčcové kvarteto naživo atmosféru dotváří. Výborné herecky. A také je o čem přemýšlet - antická tragédie v prenacistických kulisách. Děkuji.
(zadáno: 6.12.2021)
"Slyšela jsem, že jsou dobří, ale že jsou takhle dobří!" zněla spontální hláška neznámé divačky. Hudba dechberoucí, zpěv famózní, scéna a kostýmy opulentní - muzikál superlativů? Ale hlavně, hraje se dobře, a hraje se o důležitých věcech, o ceně za život ve lži, o ceně za sebeúctu. Gratulace a velký dík Stáně Topinkové, Pavlovi Režnému i všem ostatním.
(zadáno: 24.10.2021)
V tomto případě je forma mnohem víc, než obsah. Jasně, je to legrace, ale není v tomto případě to vycizelované herectví a tolik talentu tak trochu plýtvání?
(zadáno: 24.10.2021)
Pozdě, ale přece. Děkuji Danielu Špinarovi, Patrikovi Děrgelovi i všem ostatním. Skvělé představení!
(zadáno: 23.6.2021)
Ano, ano, tisíckrát ano dokonale odvedenému muzikálovému řemeslu! Divák si může vybrat, zda nechá svůj mozek odpočinout, přepne na první signální a užije si ten kaleidoskop skvělých muzikálových čísel,barev, emocí, vtípků a košilatých narážek. A nebo zda mozek zapojí na plné obrátky ve snaze identifikovat všechny aluze na Shakespearovy verše či jiné muzikály. Zábavné jsou obě roviny a jedna návštěva na to určitě nestačí. Navíc nelze nemilovat naprosto nedolatelného Nostradamuse.
(zadáno: 13.9.2020)
Mozaika jednoho neobyčejného života. Skvělý náhled do světa farmakologického byznysu. Dokonalé herectví jako standard. "Ano, někteří lidé nerozumí dobře chemii, biologii, fyzice, psychologii, ekonomii, politice... Takových je asi většina. Ale snad má cenu zkoušet jim to vysvětlit." Elegance molekuly to zkouší.
(zadáno: 13.9.2020)
Krutý kontrast mezi vysněným životem a zpackanou, banální realitou. Herecký koncert páté cenové skupiny. Blahoslavení kdo chudí duchem jsou a také ty, kdo to tak dobře umí zahrát!
(zadáno: 12.9.2020)
Tak mýtický, poetický úvod - a tak hnusný konec. Mezi tím jeden neobyčejný život prožitý v neobyčejném těle a s hlavou obdařenou neobyčejnou vůlí. Jakub Albrecht skvělý, neměl to lehké... Tleskám nápadu, realizaci i hereckému ztvárnění.
(zadáno: 12.9.2020)
Boží hra, transky proto, že jste celou dobu v tranzu z toho tempa, střihů, nápadů a hlavně z Jakuba Burýška. Velký dík všem tvůrcům i hercům...
(zadáno: 7.3.2020)
Výborné představení, klasická situační komedie, jdete se pobavit. A také se pobavíte, jenom o postavách, jejich názorech, motivaci a životních křižovatkách přemýšlíte mnohem déle, než je v žánru obvyklé. Super herci.
(zadáno: 6.3.2020)
Kočky mají svojí poetiku a ta z ostravského představení nádherně dýchá. Speciální potlesk pro Rozumbrada Laco Hudce Šubrta!
(zadáno: 6.3.2020)
Skutru se inscenací Kytice povedlo ukázat, co dělá divadlo divadlem. Jdete na představení, v podstatě znáte každé slovo, a přesto napětím nedýcháte, tečou vám slzy a téměř nestíháte sledovat všechny ty nádherné obrazy, které se před vámi na scéně objevují, slévají se a zase mizí. Herecká balada.
(zadáno: 6.3.2020)
American Idiot je zdá se další, dobře vybroušený a dost specifický střípek do splněného amerického snu, který prožívá plzeňský muzikál. Minimum dialogů, songy Green Day úplně stačí. Pavel Klimenda a Josef Hruškoci opět absolutní top, ale zatraceně skvělí byli opravdu všichni. Jen pro Willa/Adama Reznera prosím příště nějakou méně "nerdskou" roli, skoro to vypadá na komfortní zónu. A mimochodem, "the real Extraordinary Girl" je ve skutečnosti Charlotte Režná, ne?
(zadáno: 23.2.2020)
Hra o lásce, o ceně za lásku, o manipulaci. A Jan Sklenář neuvěřitelně autentický.
(zadáno: 23.2.2020)
Takové "all in one" představení. Dobře se bavíte, hodně se smějete, herecky dokonalé, všechno do sebe zapadá a ještě o tom zatraceně dlouho přemýšlíte. Který život vlastně člověk žije, ten vnější, nebo ten ve své hlavě?
(zadáno: 23.2.2020)
Zajímavá a zajímavě fragmentovaná inscenace. Určitě nepatřím do fanklubu Davida Bowieho, šla jsem hlavně ze zvědavosti. Rozhodně nelituji, už kvůli skvělému Igoru Orozovičovi a famózní Erice Stárkové.
(zadáno: 23.2.2020)
Krásné, klasické, stylově čisté. Jak to, že v Dejvickém herci nehrají, ale do svých postav se převtělují?
(zadáno: 23.2.2020)
Klasický kus na prknech Národního? Úžasná jízda! V uších zní vzletné repliky, oči nevěří plejádě pokleslých vizuálů... Určitě jsem nepochopila všechno (možná ani zlomek). Musím vidět znovu, už jen kvůli Sašovi Rašilovi, Pavlíně Štorkové a Martinu Pechlátovi.
1 2  >