Profil uživatele

Heda

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Helena Grégrová: 26 % (10)
Pavel Širmer: 26 % (18)
Jan Pařízek: 27 % (12)
Lukáš Dubský: 28 % (13)
Iva Bryndová: 29 % (13)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2  > 
(zadáno: 27.10.2024)
Dobré nápady s konferencí na začátku.
Pak dlouho nuda.
Finální napětí od chvíle, kdy se hlavní hrdina svlékne.
Ale celkově to ani ta nahota nezachrání.
(zadáno: 27.10.2024)
85%.
Skvělá inscenace, která člověka chytne od prvních vteřin. Herečkám všechna čest!
(zadáno: 27.10.2024)
85%.
Skvělá inscenace.
Absurdno.
Syndrom vyhoření. Marnost, až to bolí. Nepochopení.
V jevišti bylo jen pár lidí a přijde mi to škoda. Ta inscenace (a hlavně její tvůrci) si publikum zaslouží.
(zadáno: 18.10.2024)
Jedna ze slabších inscenací Ypsilonky. Nějak mi tam chyběla obvyklá hravost.
(zadáno: 18.10.2024)
Nuda. Naštěstí krátká. Ani Zach to nezachránil (a to už je co říct :-D).
(zadáno: 27.9.2024)
Dlouhá a rozvleklá reklama bez pointy. Bez logických návazností.
Jakoby text napsala AI a neprošel žádnýma lidskýma rukama.
Utrpení.
10% za těch pár vtipů.
(zadáno: 27.9.2024)
Skvělé!
Jako boomer jsem tedy spoustě slovům nerozuměla, ale inscenaci to vlastně neuškodilo.
Přesně divadlo, jaké mám ráda - žádný realismus ;-)
(zadáno: 28.7.2024)
Těch deset procent je můj obdiv k množství textu, který pan Huba předvedl. Jinak nuda, nuda, šeď, šeď. Scénografie fádní, režie ještě horší. Rozhodně by mi přišlo lepší si tu hru přečíst a měla bych větší zážitek.
(zadáno: 16.4.2024)
Obrovské množství postav na pět herců, které se liší jen hereckým projevem. Pokud člověk nedostane předem "pavouka" vzájemných vztahů, je téměř nemožné se v množství postav a příběhů zorientovat.
A identifikovat o čem to mělo být se mi opravdu nepodařilo. (A to i přesto, že jsem četla program).
Ta procenta jsou za herecké výkony (měli sakra těžkou práci a mnohdy se jim dařila).
(zadáno: 2.4.2024)
Spousta efektů ve scénografii (a snad i kostýmech), ale jinak nuda, nuda, šeď, šeď. Pár dobrých hereckých výkonů. Ale ta režie!
(zadáno: 2.4.2024)
Spousta pokusů o efekt, minimum pokusů o výklad.
(zadáno: 2.4.2024)
Pokus o zahrání několika historek. Ty historky mohly být původně dobré. Alespoň některé z nich. Divadlo není. Úplně zbytečný počin.
(zadáno: 6.2.2024)
85%.
Inscenace byla skvělá, atmosféra mrazivá.
Někdy bylo těžší se v inscenaci zorientovat (ale to beru v zásadě jako plus, protože inscenací, kde se předpokládá, že je divák úplně pitomý, je až až).
Vytkla bych snad jen, že se nám představuje čistý hrdina a čistý antihrdina (přitom u obou se vysloveně nabízelo, jak je "polidštit"). A pak ještě, že kontrast mezi věkem herců a postav byl v prví části příliš rušivý.
(zadáno: 13.2.2023)
Mrazivé.
Poutavé.
Stále aktuální téma.
Chvílemi snad trošku táhlé, ale i to patří k atmosféře.
(zadáno: 13.2.2023)
Skvělé - stále poetické, stále humorné, stále skvělé písně. Atmosféra divadla Semafor je jedinečná a tato inscenace divadlu vysloveně sluší.
(zadáno: 13.2.2023)
Naprosto skvělý Vasil Fridrich, kterému člověk věřil každé slovo, každé gesto. Opravdu zdařilé režijní a scénické nápady. Sedět v hledišti bylo opravdu potěšením. Inscenace nikam nechvátala, člověk si mohl dosyta užít.
(zadáno: 13.2.2023)
Profesionálně odvedená práce.
Skvělé zpracování nového pojetí "kolektivního zla".
Ale tak nějak mi tam chybělo takové to divadelní kouzlo, ta energie, kdy je člověk vtažen do naprosto nového vesmíru. Někde tam bohužel selhala komunikace mezi jevištěm a hledištěm (ale to mohlo být dané konkrétním představením).
(zadáno: 13.2.2023)
První půlka se spíše vleče, inscenace nemá spád, energii a vlastně ani moc nápadů. Při druhé chvílemi tuhne krev v žilách. Škoda toho pomalého rozjezdu (a té mladičké herečky - ta byla katastrofální). Nicméně Simona Stašová je skvělá! Jak osvěžující je vidět na scéně herečku, která "divadelně" hraje, místo všech těch "realistických nudných postav". Je skvělá!
(zadáno: 17.6.2019)
Docela dobře zvládlá konverzačka. Neurazí, ale asi ani nenadchne. Nicméně taneček "šéf/manžel/matka pryč" by se dal převzít a používat na EZO akcích.
(zadáno: 17.6.2019)
Kdybych byla puberťák nebo alespoň zhulená, tak se umlátím smíchy. Ale na vtipy typu "tak ho vytáhněte a ukažte nám ho" nebo "pán si tu hraje s Ježíškem"... do divadla opravdu nechodím. Režie tlačí na pilu, herečky přehrávají, humor je pubertální. Nuda k uzoufání.
(zadáno: 28.5.2019)
Kdyby to všichni kolem nepsali, tak by mě vůbec nenapadlo, že je to drama o soucitu. A mělo-li to být o soucitu, tak bych dala tak 20%.
Já viděla drama o slabosti. A hlavní "hrdina" byl nejslabší ze všech. Perfektně zahraný. Herecké výkony byly opravdu úžasné (a fyzicky náročné).
Škoda, že se zbytečně hrálo tak daleko od diváků.
(zadáno: 5.5.2019)
Vcelku zdařilá současná konverzačka. Humorná, trefná. Herecky zvládlá skvěle. Ale z tématu se dalo vytěžit určitě více (trošku to klouzalo po povrchu).
(zadáno: 26.4.2019)
I přes veškerou snahu herců, kteří byli opravdu dobří (a Pavla Tomicová úplně dokonalá), se nepodařilo zachránit mizernou režii, která byla bez myšlenky, některé scény byly vysloveně laciné a vedlejší postavy měly jednu pózu, ve které zůstavaly po celou dobu. Druhá půlka byla ještě nudnější než první. Škoda. Text je skvělý a herci také. Možná měl někdo (ideálně alespoň dramaturg) režisérovi říct, že jde o komedii.
(zadáno: 5.4.2019)
Neuvěřitelná inscenace. Skvělé herecké výkony, úžasná režie, scénografie, rytmus, scéna... Všechno klapalo.
Vytkla bych pouze
a) dvě přestávky (bylo to "psychologické drama" a po každé pauze se trošku těžko navazuje; a i přesto, že to herci zvládli skvěle nasadit, kdyby bylo alespoň jedno provedení bez přestávek, šla bych právě na něj)
b) hlášení scény a místa děje (myslím, že není třeba diváky podceňovat, případně si usnadňovat práci zrovna tímto prvkem; nemluvě o tom, že scénu často hlásila postava, která vzápětí měla dramatický výstup a to dost ubíralo na atmosféře).
(zadáno: 1.4.2019)
Těch deset procent je za to, že mám experimenty v zásadě ráda. A herci se fakt snažili ;-). Ale toto dílo vypadá spíše jako příprava atmosféry pro herce, jako nějaké hraní a hledání, ale bez prezentace nalezeného. Jakoby zkoušky teprve začaly, všichni hledali, ale nenašli a režisér to tak nechal a nedotáhl.
1 2  >