Profil uživatele
Forwhat
VolbyHodnocení
Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 9 % (7)
Lukáš Holubec: 9 % (14)
Pavel Širmer: 10 % (29)
Jiří Koula: 11 % (16)
Helena Grégrová: 13 % (15)
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 6.12.2024)
(zadáno: 6.12.2024)
(zadáno: 6.12.2024)
(zadáno: 6.12.2024)
(zadáno: 6.12.2024)
(zadáno: 7.11.2023)
(zadáno: 4.11.2023)
(zadáno: 4.11.2023)
Hra byla v 1946 popsána jako "fenomén moderního divadla" a i nadále v roce 2023 tento popis, pro mě Diana Šoltýsová naplnila.
Ač se to nezdá Sartre zde otevřel mnoho bytostně důležitých témat a dokonce zasadil postavu Inez Serrano (zde v roli okouzlí Jaroslava Košková), která má až existenciální perspektivu jeho samotného. Většinu pro mne zásadních bodů, co tato inscenace může nabídnout bylo zde viděno a zároveň doplněno o mé vlastní výklady některých metafor. Děkuji všem čtyřem herečkám za vaše výkony, tato hra je po psychologické stránce náročná na zpracování. Zkráceně, peklo.
Ač se to nezdá Sartre zde otevřel mnoho bytostně důležitých témat a dokonce zasadil postavu Inez Serrano (zde v roli okouzlí Jaroslava Košková), která má až existenciální perspektivu jeho samotného. Většinu pro mne zásadních bodů, co tato inscenace může nabídnout bylo zde viděno a zároveň doplněno o mé vlastní výklady některých metafor. Děkuji všem čtyřem herečkám za vaše výkony, tato hra je po psychologické stránce náročná na zpracování. Zkráceně, peklo.
(zadáno: 2.11.2023)
(zadáno: 2.11.2023)
(zadáno: 2.11.2023)
(zadáno: 2.11.2023)
(zadáno: 2.11.2023)
(zadáno: 2.11.2023)
Inscenace celkem poutavá a mile překvapilo hudebně-vizuální pojetí scény. Již druhá inscenace, kde mě L. Andělová uchvátila. Děkuji (za ní zejména)..
(zadáno: 2.11.2023)
(zadáno: 2.11.2023)
Není pro každého. Pro mě bylo. Mám oblibu ve filmu Climax (Gaspar Noe) a podle mě se zde hercům stál podobný rozpad osobností. Takže, vítám. Děkuji.
(zadáno: 2.11.2023)
(zadáno: 2.11.2023)
Jedno z mých velmi oblíbených děl od Borise Viana se objevilo v podání Jakuba Šmída v divadle D21. A potěšilo. Musím říct, že jsem se překvapivě dostal do pohádkového světa a byl jsem dojat. Těžko tedy být kritický k něčemu, tak poetickému a hořkosladkému jako je Pěna dní. Herecké výkony mě zaujaly a to nejvíce v podání J. Koškové, M. Krause a S. Chmelové. Jediné co můžu vypíchnout, že lidé co prahnou po klasickém surrealismu v kontextu Borise Viana - může vás mírně rozhodit v něčem moderní uchopení J. Šmída. Které alespoň pro mě, není na škodu. Děkuji.
(zadáno: 18.1.2023)
(zadáno: 17.1.2023)
Inscenace neurazí, ani nenadchne, je to příliš dlouhé. Figuríny opravdu být nemusely. Ústřední dvojce Petr Mikeska a Daniel Bambas celé inscenaci kralují. P. Mikeska nesleze z jevistě, klobouk dolů. V roli Konstance jsem viděl J. Koškovou, která byla velké oživení, Nemám srovnání s L. Končokovou, tudíž nebudu porovnávat. Shrnutí za mě, tato inscenace patří mezi ty lepší.
(zadáno: 31.3.2022)
(zadáno: 31.3.2022)
(zadáno: 31.3.2022)
Silný příběh, složitý text a příjemné existenciální otázky - může nabídnout právě hra Equus. Po zhodnocení jsem došel k závěru, že celou hru jsem provázen příběhem pouze přes pana O.Rychlého a slečnu A. Kameníkovou. Bohužel, jsem neprošel k dalším vazbám a citovým rovinám u dalších z herců. V rámci celé scény jsem byl trochu zklamán a očekával bych více než hrát "na efekt".. Navíc bych asi doporučil přidat i jiné asociační prvky v interakcích s předměty na jevišti. Celkově, kvůli výše zmíněným hercům bych na tuto hru znovu zavítal ale již pouze jednou. Děkuji.
(zadáno: 31.3.2022)
(zadáno: 31.3.2022)