Reflexe
Perfektní dny
vydáno: 0.0.0000, psáno z představení: 10.1.2004, Pavel Širmer
foto: Martin Špelda
foto: Martin Špelda




Scéna Kateřiny Štefkové neprojde žádnou přeměnou, protože celá hra se odehrává v luxusním bytě s barem, schodištěm a průhledným zaobleným sedadlem zavěšeným na stropě, které symbolizuje zavření Barbs do pomyslné klece, či začarovaného kruhu. Slušivé kostýmy (s výjimkou Sadie, která postrádá vkus) stejné autorky jsou navržené podle nejnovější módy a zároveň charakterizují jednotlivé postavy. První část je složená z pěti dialogů Barbs s dalšími postavami hry, ve druhé se postavy postupně potkávají a jejich osudy se protínají. Závěrečná vesele-smutná půlhodina je excelentní a strhující. Alici Nellis se podařilo dát dohromady inscenační tým, jež vytvořil milou zábavnou inscenaci se současnými problémy atraktivní pro široký okruh diváků. Hra může být podnětem k zamyšlení nad vlastním životem, přehodnocení životních hodnot a postoje k nejbližšímu okolí. Nakonec všechno dobře dopadne, což se v životě pokaždé nestává, ale proč neodejít z divadla s trochou optimismu a pohlazení na duši? Recept na zlepšení vlastního života sice nenalezneme, způsob řešení a odvahu k jeho uskutečnění musíme najít sami v sobě, ale jako inspirace a ztráta lhostejnosti je návštěva Divadla Na zábradlí více než vhodná.
Hodnocení: 70 %
Tato recenze vyjadřuje stanovisko jejího autora, nikoli celé redakce.
Další recenze
Zdlouhavý Anděl Páně
(Hudební divadlo Karlín: Anděl Páně, 26.10.2023)
Překvapení i zklamání Plzně 2023
(17.9.2023)
Šaldova šňůra v zahřívacím kole
(22.6.2023)
Snová cesta do černého vigvamu
(Pomezí: Musí se žít, 5.12.2022)