Divadlo Husa na provázku [velký sál]
Jaroslav Hašek, Karel Vaněk, Miroslav Oščatka & kol.
Mein Švejk (Operetta. Komedie. Smrt.)
Premiéra: 6.3.2015 | 2:05x
Druhý díl projektu DHNP „Smějící se bestie“.
Druhý díl projektu DHNP „Smějící se bestie“.
Dramaturgie: Miroslav Oščatka. Scéna: Milan Nytra. Kostýmy: Stella Šonková. Hudba: Richard Dvořák. Režie: Jan Antonín Pitínský.
Dalibor Buš, Růžena Dvořáková, Vladimír Hauser, Ondřej Jiráček, Ondřej Kokorský, Milan Holenda, Tomáš Milostný, Markéta Matulová (původně Ivana Hloužková)...
„Dvě zběsilé bestie: Hašek a Švejk. Oba dva zná celý svět, a přece zůstali záhadní. Hrdina nebo zbabělec? Hulvát nebo bytostný anarchista? Pitomec nebo filozof? Burleskní šprým nebo groteska? Mystifikátor nebo šílenec pravdy? Cynik nebo sprosťák? Hovno! V šílenství doby jde o jediné: přežít!“
14! Hodnocení inscenace
Redakce
70 %
Uživatelé
74 %
74441000
Hodnocení redakce
Helena Grégrová 70 %
Jiří Koula 60 %
Veronika Boušová 70 %
Jiří Landa 70 %
Pavel Širmer 80 %
Helena Grégrová 70 %
Jiří Koula 60 %
Veronika Boušová 70 %
Jiří Landa 70 %
Pavel Širmer 80 %
Chci vidět - přidat do seznamu
Ke zhlédnutí online naTermíny představení
15.3. | So | 19:00 | |||
16.3. | Ne | 17:00 | dřívější začátek |
| ||||||||||||
|
Volby
Recenze / blogy
Pro přidání vlastního článku do blogu se musíte přihlásit.
Uživatelské blogy
Mein Švejk (Operetta. Komedie. Smrt) – Švejk, jak ho (ne)znáte | Kateřina Šebelová
Externí recenze / blogy (odkazy na články mimo portál i-divadlo.cz)
(13.4.2015, Kateřina Málková) (13.4.2015, Milan Uhde)(0.0.0000)
Fotografie
autor (vlastník) fotografií: Jakub Jíra
Pozn.: Galerii vybraných fotografií zařazujeme výhradně u inscenací doporučovaných redakcí, resp. členy redakce.
Hodnocení (49)
HODNOCENÍ REDAKCE
Jiří Koula 60 %
3.1.2016 | 1601 hodnocení
+ souhlasím
64,99 % Kdyby celé představení zůstalo v úvodní stylizaci, asi bych byl přímo na místě otráven, ale s odstupem bych výsledek hodnotil pozitivněji. Následné směřování k hypernaturalismu mi místy nepřišlo ani tak šokující jako zbytečné, ovšem kontrast k filmovému zpracování hodnotím pozitivně.
Veronika Boušová 70 %
26.8.2015 | 277 hodnocení
+ souhlasím
Osobitý výklad Švejka jako tragické oběti absurdního vojenského a politického systému začíná scénou ve stylu Osvobozeného divadla, postupně ubírá na stylizaci i komice, mění se v protest generace šedesátých let a končí současným pojetím obrazu válečné mizérie, v krvi a bahně. Jako by postava ladovského Švejka prošla dějinami a postupně na sebe nabalovala atmosféru té které doby. Švejk je mrtev, ať žije Švejk!
Jiří Landa 70 %
28.4.2015 | 3036 hodnocení
+ souhlasím
J. A. Pitínský uchopil téma Švejka po svém, je tak na hony vzdálen „ladovsky“ bodré postavičce i figurce z filmů s R. Hrušínským. Inscenace přináší kvalitu, díky níž si divák znovu uvědomí a zprostředkovaně prožije hrůzy války – v tomto ohledu je zvlášť závěrečná část velice silná a naturalisticky pojatá. Úvodní operetní ztvárnění notoricky známých dialogů považuji za skvělý nápad. Přes uvedené nesporné inscenační kvality, které jsou podtrženy doslova perfektní hereckou souhrou, a emočním nábojem celku, mě subjektivně tato zvolená inscenační forma neoslovuje. Objektivně 80%, subjektivně 60%.
Pavel Širmer 80 %
24.4.2015 | 2052 hodnocení
+ souhlasím
Haškův román bývá chápán a interpretován jako komedie z války, která byla vlastně docela legrací. V inscenaci je však titulní Švejk umístěn do skutečné válečné vřavy, kde jsou nemocní, hladoví, umírající. Snaží se všemu čelit svým humorem, vypořádává se s nesmyslnými příkazy, ale ne vždy z toho vyjde jako vítěz. Často jde opravdu do tuhého a ve válečných zákopech nastává apokalypsa... Nahlédnout na Švejka z tohoto úhlu je přístup smysluplný a zároveň není v rozporu s Haškovou předlohou. Obdivuhodná souhra herců, kteří zvládli stylizaci i náročnou pohybovou složku.
HODNOCENÍ UŽIVATELŮ
Anežka S. 100 %
24.11.2024 | 5 hodnocení
+ souhlasím
Perfektní výkon Dalibora Buše. Svěží inscenace. Bavila mě od začátku do konce.
Eliška Svobodová 100 %
22.10.2024 | 5 hodnocení
+ souhlasím
Viděla jsem toto představení během festivalu "Divadelní svět Brno". Velmi se mi líbila právě tato interpretace známého příběhu o Švejkovi. Představení odhaluje mnoho nových významů a je jednoznačně protiválečnou hymnou.
Riccardo 70 %
30.5.2024 | 42 hodnocení
+ souhlasím
Měl jsem možnost vidět před představením dramaturgický úvod s Miroslavem Oščatkem, jehož vysvětlení této inscenace povýšilo zážitek z představení. Hlavním cílem autorů je odprostit Švejka od jeho tradičního českého pojetí. První minuty na jevišti jsou pro diváka zděšením, ale pak celému příběhu začínáte rozumět a na závěr sledujete krutý a hořký konec. Klobouk dolů před všemi herci, zejména před Daliborem Bušem v roli Švejka, protože představení je fyzicky náročnější. Představení není určitě pro každého, ale jistě zaujme spoustu diváků.
TomD 60 %
29.6.2019 | 31 hodnocení
+ souhlasím
Pokud čekáte tradiční ztvárnění Švejka jako z televize, čekáte marně
Brbla z Olomóca 80 %
23.6.2019 | 75 hodnocení
+ souhlasím
Viděno dne 22.6.2019 - DHNP, Brno:
+ Haškův Švejk v operetní verzi postupně přerůstá do drsné protiválečné agitky
+ spousta nápadů, komiky, absurdních scének, důraz na detaily - výborné, akční
+ skvělý zvuk a výběr hudby
-------------
- snad občas příliš zdlouhavé
+ Haškův Švejk v operetní verzi postupně přerůstá do drsné protiválečné agitky
+ spousta nápadů, komiky, absurdních scének, důraz na detaily - výborné, akční
+ skvělý zvuk a výběr hudby
-------------
- snad občas příliš zdlouhavé
Anah 60 %
17.10.2018 | 184 hodnocení
+ souhlasím
Myslím si že kdyby se odstranil nudný zpívaný začátek,jehož smysl jsem vůbec nepochopila,hra by se tím poněkud zkrátila, což by bylo přínosem. Pak už to byla Husa na provázku a vynikající sehrané herecké výkony všech aktérů. Nepochopitelný byl pro mne také režijní záměr člověka sedícího v knihovně, nebyl tam tak trochu zbytečný?
Podusak 80 %
18.4.2016 | 40 hodnocení
+ souhlasím
Perfektně odehrané. Takové "fyzické" herectví jsem ještě neviděl a tleskám.
Cindy.92 50 %
19.9.2015 | 314 hodnocení
+ souhlasím
Zpívaný začátek představení mě vůbec neoslovil. Nehledě na to, že k Huse vůbec neladil, nebavil nikoho a byl o ničem. Poté se to vše tak nějak v rámci možností dalo do kupy a 2 hodiny se daly vydržet. Neskutečný výkon D. Buše a příjemná spolupráce i zbytku hereckého souboru. Snad jen s výjimkou R. Dvořákové, která mi (i s ohledem na provázkovské herectví) přišla afektovaná až hrůza. Ráda bych dala více procent, ale opěvované naturalistické scény mi připadaly na sílu. Navíc kdo Švejka nečetl, bude naprosto ztracen. A ten kdo si ho pamatuje v podání R. Hrušínského, nenajde jediný známý moment...
Mart 90 %
28.4.2015 | 49 hodnocení
+ souhlasím
Moc povedené. Skvěle zahrané, výborné režijní nápady. Chce to ovšem znát alespoň základně předlohu.
Jirkan 90 %
20.4.2015 | 564 hodnocení
+ souhlasím
19.4. 2015 - Divadlo Archa: Trochu jiný pohled na Švejka, který mne bavil. Zajímalo mne, jak se s tím soubor popere a je to hodně hutné. Podtitul inscenace vše podtrhuje. Je to kolektivní práce, protože téměř nikdo neopustí jeviště, ale Dalibor Buš mne překvapil a Ivana Hloužková je prostě hvězda. I ostatním patří dík za zajímavý večer, hrají naplno. J. A. Pitínskému se podařilo vystihnout myšlenku určité absurdity a zbytečnosti války dost zajímavou formou. Sedlo mi to více než jeho Hordubal se stejným souborem. Sedlo mi to více než všechny inscenace k připomenutí 1. sv. války.
Frankovka 90 %
19.4.2015 | 288 hodnocení
+ souhlasím
Začátek hry mě vylekal, ale naštěstí to nemá přestávku...Hra skvěle graduje, čím více se vzdaluje od klasiky tím více mě strhávala. Herci, režie, scéna, hudba - vše se dokonale sešlo, bylo to skvělé.
Carl 50 %
13.12.2019 | 1 hodnocení
+ souhlasím
Vynikající fyzické a herecké výkony, zvláště pak vyzdvihuji Růženu Dvořákovou. O to více zklamání z J.A. Pitínského. Zde to tak překombinoval, že to se v tom divák ztrácí a jako celek to pro mě nefunguje. Použití sprchy, vrtulníku na dálkové ovládání, mužská nahota (na kterou začínám být v brněnských divadlech alergický - co gender pánové režiséři), proč ne, ale zde se mi to zdá vše jen pro efekt. Opera mě nevadila, poslední část...prostě nevyvolala u mě požadované emoce..Takže hodnotím jak hodnotím.
Koblihová 90 %
25.3.2019 | 3 hodnocení
+ souhlasím
Vícevrstevné a promyšlené představení. Smysluplné energické divadlo. Scéna skvěle proměnlivá a funkční, hudba pulsující. Herci hrají naplno a čas tak rychle uteče. Silné scény z válečné vřavy. Apokalypsa. Jiný, ale opravdu dobrý voják Švejk.
Mlékař Dan 100 %
2.4.2015 | 2 hodnocení
+ souhlasím
Renesance původní Husy na provázku - malebná a přitom děsivá atmosféra, ve které každému z herců věříte i tu nejposlednější blbost. Občasná nahota a další naturalistické prvky jen probouzí k životu prostředí vojenského konvoje mířícího na východní frontu, přičemž tato sem tam až drsná místa jsou proložena krásnými (a vtipnými) chvilkami, kdy se divák v údivu zamýšlí, zda se mu to jenom zdá nebo jestli skutečně lze zanechat všechny charakterové rysy původních postav a přitom vymyslet (a hlavně zahrát) tak jiné a současně sympatické ztvárnění Švejka. Nej scéna - Špinarová (Jednoho dne se vrátíš)
Anežka S. 100 %
24.11.2024 | 5 hodnocení
+ souhlasím
Perfektní výkon Dalibora Buše. Svěží inscenace. Bavila mě od začátku do konce.
Eliška Svobodová 100 %
22.10.2024 | 5 hodnocení
+ souhlasím
Viděla jsem toto představení během festivalu "Divadelní svět Brno". Velmi se mi líbila právě tato interpretace známého příběhu o Švejkovi. Představení odhaluje mnoho nových významů a je jednoznačně protiválečnou hymnou.
Riccardo 70 %
30.5.2024 | 42 hodnocení
+ souhlasím
Měl jsem možnost vidět před představením dramaturgický úvod s Miroslavem Oščatkem, jehož vysvětlení této inscenace povýšilo zážitek z představení. Hlavním cílem autorů je odprostit Švejka od jeho tradičního českého pojetí. První minuty na jevišti jsou pro diváka zděšením, ale pak celému příběhu začínáte rozumět a na závěr sledujete krutý a hořký konec. Klobouk dolů před všemi herci, zejména před Daliborem Bušem v roli Švejka, protože představení je fyzicky náročnější. Představení není určitě pro každého, ale jistě zaujme spoustu diváků.
Carl 50 %
13.12.2019 | 1 hodnocení
+ souhlasím
Vynikající fyzické a herecké výkony, zvláště pak vyzdvihuji Růženu Dvořákovou. O to více zklamání z J.A. Pitínského. Zde to tak překombinoval, že to se v tom divák ztrácí a jako celek to pro mě nefunguje. Použití sprchy, vrtulníku na dálkové ovládání, mužská nahota (na kterou začínám být v brněnských divadlech alergický - co gender pánové režiséři), proč ne, ale zde se mi to zdá vše jen pro efekt. Opera mě nevadila, poslední část...prostě nevyvolala u mě požadované emoce..Takže hodnotím jak hodnotím.
TomD 60 %
29.6.2019 | 31 hodnocení
+ souhlasím
Pokud čekáte tradiční ztvárnění Švejka jako z televize, čekáte marně
Brbla z Olomóca 80 %
23.6.2019 | 75 hodnocení
+ souhlasím
Viděno dne 22.6.2019 - DHNP, Brno:
+ Haškův Švejk v operetní verzi postupně přerůstá do drsné protiválečné agitky
+ spousta nápadů, komiky, absurdních scének, důraz na detaily - výborné, akční
+ skvělý zvuk a výběr hudby
-------------
- snad občas příliš zdlouhavé
+ Haškův Švejk v operetní verzi postupně přerůstá do drsné protiválečné agitky
+ spousta nápadů, komiky, absurdních scének, důraz na detaily - výborné, akční
+ skvělý zvuk a výběr hudby
-------------
- snad občas příliš zdlouhavé
Koblihová 90 %
25.3.2019 | 3 hodnocení
+ souhlasím
Vícevrstevné a promyšlené představení. Smysluplné energické divadlo. Scéna skvěle proměnlivá a funkční, hudba pulsující. Herci hrají naplno a čas tak rychle uteče. Silné scény z válečné vřavy. Apokalypsa. Jiný, ale opravdu dobrý voják Švejk.
Anah 60 %
17.10.2018 | 184 hodnocení
+ souhlasím
Myslím si že kdyby se odstranil nudný zpívaný začátek,jehož smysl jsem vůbec nepochopila,hra by se tím poněkud zkrátila, což by bylo přínosem. Pak už to byla Husa na provázku a vynikající sehrané herecké výkony všech aktérů. Nepochopitelný byl pro mne také režijní záměr člověka sedícího v knihovně, nebyl tam tak trochu zbytečný?
Podusak 80 %
18.4.2016 | 40 hodnocení
+ souhlasím
Perfektně odehrané. Takové "fyzické" herectví jsem ještě neviděl a tleskám.
Cindy.92 50 %
19.9.2015 | 314 hodnocení
+ souhlasím
Zpívaný začátek představení mě vůbec neoslovil. Nehledě na to, že k Huse vůbec neladil, nebavil nikoho a byl o ničem. Poté se to vše tak nějak v rámci možností dalo do kupy a 2 hodiny se daly vydržet. Neskutečný výkon D. Buše a příjemná spolupráce i zbytku hereckého souboru. Snad jen s výjimkou R. Dvořákové, která mi (i s ohledem na provázkovské herectví) přišla afektovaná až hrůza. Ráda bych dala více procent, ale opěvované naturalistické scény mi připadaly na sílu. Navíc kdo Švejka nečetl, bude naprosto ztracen. A ten kdo si ho pamatuje v podání R. Hrušínského, nenajde jediný známý moment...
Mart 90 %
28.4.2015 | 49 hodnocení
+ souhlasím
Moc povedené. Skvěle zahrané, výborné režijní nápady. Chce to ovšem znát alespoň základně předlohu.
Jirkan 90 %
20.4.2015 | 564 hodnocení
+ souhlasím
19.4. 2015 - Divadlo Archa: Trochu jiný pohled na Švejka, který mne bavil. Zajímalo mne, jak se s tím soubor popere a je to hodně hutné. Podtitul inscenace vše podtrhuje. Je to kolektivní práce, protože téměř nikdo neopustí jeviště, ale Dalibor Buš mne překvapil a Ivana Hloužková je prostě hvězda. I ostatním patří dík za zajímavý večer, hrají naplno. J. A. Pitínskému se podařilo vystihnout myšlenku určité absurdity a zbytečnosti války dost zajímavou formou. Sedlo mi to více než jeho Hordubal se stejným souborem. Sedlo mi to více než všechny inscenace k připomenutí 1. sv. války.
Frankovka 90 %
19.4.2015 | 288 hodnocení
+ souhlasím
Začátek hry mě vylekal, ale naštěstí to nemá přestávku...Hra skvěle graduje, čím více se vzdaluje od klasiky tím více mě strhávala. Herci, režie, scéna, hudba - vše se dokonale sešlo, bylo to skvělé.
Mlékař Dan 100 %
2.4.2015 | 2 hodnocení
+ souhlasím
Renesance původní Husy na provázku - malebná a přitom děsivá atmosféra, ve které každému z herců věříte i tu nejposlednější blbost. Občasná nahota a další naturalistické prvky jen probouzí k životu prostředí vojenského konvoje mířícího na východní frontu, přičemž tato sem tam až drsná místa jsou proložena krásnými (a vtipnými) chvilkami, kdy se divák v údivu zamýšlí, zda se mu to jenom zdá nebo jestli skutečně lze zanechat všechny charakterové rysy původních postav a přitom vymyslet (a hlavně zahrát) tak jiné a současně sympatické ztvárnění Švejka. Nej scéna - Špinarová (Jednoho dne se vrátíš)
Jirkan 90 %
20.4.2015 | 564 hodnocení
+ souhlasím
19.4. 2015 - Divadlo Archa: Trochu jiný pohled na Švejka, který mne bavil. Zajímalo mne, jak se s tím soubor popere a je to hodně hutné. Podtitul inscenace vše podtrhuje. Je to kolektivní práce, protože téměř nikdo neopustí jeviště, ale Dalibor Buš mne překvapil a Ivana Hloužková je prostě hvězda. I ostatním patří dík za zajímavý večer, hrají naplno. J. A. Pitínskému se podařilo vystihnout myšlenku určité absurdity a zbytečnosti války dost zajímavou formou. Sedlo mi to více než jeho Hordubal se stejným souborem. Sedlo mi to více než všechny inscenace k připomenutí 1. sv. války.
Cindy.92 50 %
19.9.2015 | 314 hodnocení
+ souhlasím
Zpívaný začátek představení mě vůbec neoslovil. Nehledě na to, že k Huse vůbec neladil, nebavil nikoho a byl o ničem. Poté se to vše tak nějak v rámci možností dalo do kupy a 2 hodiny se daly vydržet. Neskutečný výkon D. Buše a příjemná spolupráce i zbytku hereckého souboru. Snad jen s výjimkou R. Dvořákové, která mi (i s ohledem na provázkovské herectví) přišla afektovaná až hrůza. Ráda bych dala více procent, ale opěvované naturalistické scény mi připadaly na sílu. Navíc kdo Švejka nečetl, bude naprosto ztracen. A ten kdo si ho pamatuje v podání R. Hrušínského, nenajde jediný známý moment...
Frankovka 90 %
19.4.2015 | 288 hodnocení
+ souhlasím
Začátek hry mě vylekal, ale naštěstí to nemá přestávku...Hra skvěle graduje, čím více se vzdaluje od klasiky tím více mě strhávala. Herci, režie, scéna, hudba - vše se dokonale sešlo, bylo to skvělé.
Anah 60 %
17.10.2018 | 184 hodnocení
+ souhlasím
Myslím si že kdyby se odstranil nudný zpívaný začátek,jehož smysl jsem vůbec nepochopila,hra by se tím poněkud zkrátila, což by bylo přínosem. Pak už to byla Husa na provázku a vynikající sehrané herecké výkony všech aktérů. Nepochopitelný byl pro mne také režijní záměr člověka sedícího v knihovně, nebyl tam tak trochu zbytečný?
Brbla z Olomóca 80 %
23.6.2019 | 75 hodnocení
+ souhlasím
Viděno dne 22.6.2019 - DHNP, Brno:
+ Haškův Švejk v operetní verzi postupně přerůstá do drsné protiválečné agitky
+ spousta nápadů, komiky, absurdních scének, důraz na detaily - výborné, akční
+ skvělý zvuk a výběr hudby
-------------
- snad občas příliš zdlouhavé
+ Haškův Švejk v operetní verzi postupně přerůstá do drsné protiválečné agitky
+ spousta nápadů, komiky, absurdních scének, důraz na detaily - výborné, akční
+ skvělý zvuk a výběr hudby
-------------
- snad občas příliš zdlouhavé
Mart 90 %
28.4.2015 | 49 hodnocení
+ souhlasím
Moc povedené. Skvěle zahrané, výborné režijní nápady. Chce to ovšem znát alespoň základně předlohu.
Riccardo 70 %
30.5.2024 | 42 hodnocení
+ souhlasím
Měl jsem možnost vidět před představením dramaturgický úvod s Miroslavem Oščatkem, jehož vysvětlení této inscenace povýšilo zážitek z představení. Hlavním cílem autorů je odprostit Švejka od jeho tradičního českého pojetí. První minuty na jevišti jsou pro diváka zděšením, ale pak celému příběhu začínáte rozumět a na závěr sledujete krutý a hořký konec. Klobouk dolů před všemi herci, zejména před Daliborem Bušem v roli Švejka, protože představení je fyzicky náročnější. Představení není určitě pro každého, ale jistě zaujme spoustu diváků.
Podusak 80 %
18.4.2016 | 40 hodnocení
+ souhlasím
Perfektně odehrané. Takové "fyzické" herectví jsem ještě neviděl a tleskám.
TomD 60 %
29.6.2019 | 31 hodnocení
+ souhlasím
Pokud čekáte tradiční ztvárnění Švejka jako z televize, čekáte marně
Anežka S. 100 %
24.11.2024 | 5 hodnocení
+ souhlasím
Perfektní výkon Dalibora Buše. Svěží inscenace. Bavila mě od začátku do konce.
Eliška Svobodová 100 %
22.10.2024 | 5 hodnocení
+ souhlasím
Viděla jsem toto představení během festivalu "Divadelní svět Brno". Velmi se mi líbila právě tato interpretace známého příběhu o Švejkovi. Představení odhaluje mnoho nových významů a je jednoznačně protiválečnou hymnou.
Koblihová 90 %
25.3.2019 | 3 hodnocení
+ souhlasím
Vícevrstevné a promyšlené představení. Smysluplné energické divadlo. Scéna skvěle proměnlivá a funkční, hudba pulsující. Herci hrají naplno a čas tak rychle uteče. Silné scény z válečné vřavy. Apokalypsa. Jiný, ale opravdu dobrý voják Švejk.
Mlékař Dan 100 %
2.4.2015 | 2 hodnocení
+ souhlasím
Renesance původní Husy na provázku - malebná a přitom děsivá atmosféra, ve které každému z herců věříte i tu nejposlednější blbost. Občasná nahota a další naturalistické prvky jen probouzí k životu prostředí vojenského konvoje mířícího na východní frontu, přičemž tato sem tam až drsná místa jsou proložena krásnými (a vtipnými) chvilkami, kdy se divák v údivu zamýšlí, zda se mu to jenom zdá nebo jestli skutečně lze zanechat všechny charakterové rysy původních postav a přitom vymyslet (a hlavně zahrát) tak jiné a současně sympatické ztvárnění Švejka. Nej scéna - Špinarová (Jednoho dne se vrátíš)
Carl 50 %
13.12.2019 | 1 hodnocení
+ souhlasím
Vynikající fyzické a herecké výkony, zvláště pak vyzdvihuji Růženu Dvořákovou. O to více zklamání z J.A. Pitínského. Zde to tak překombinoval, že to se v tom divák ztrácí a jako celek to pro mě nefunguje. Použití sprchy, vrtulníku na dálkové ovládání, mužská nahota (na kterou začínám být v brněnských divadlech alergický - co gender pánové režiséři), proč ne, ale zde se mi to zdá vše jen pro efekt. Opera mě nevadila, poslední část...prostě nevyvolala u mě požadované emoce..Takže hodnotím jak hodnotím.
Komentáře uživatelů nevyjadřují stanovisko redakce. Názory jednotlivých redaktorů nemusejí vždy vyjadřovat stanovisko celé redakce.
Přidat hodnocení
Pro přidání vlastního hodnocení se musíte přihlásit.
Pokud zde ještě nemáte vytvořený účet, stačí se jednoduše zaregistrovat.
Zprávy
Ukázky
Oprava údajů
Jsou zde uvedené údaje o této inscenaci neaktuální? Chybí zde nějaká informace?
Budeme rádi, když nám o tom dáte vědět prostřednictvím následujícího formuláře:
Úpravy inscenace
Pro provádění úprav se musíte přihlásit jako redaktor.