Profil uživatele
Cindy.92
VolbyHodnocení
Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Iva Bryndová: 11 % (54)
Jan Pařízek: 11 % (58)
Michal Novák: 12 % (86)
Helena Grégrová: 14 % (58)
Jiří Koula: 14 % (80)
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 28.9.2019)
(zadáno: 28.9.2019)
Povedená inscenace, vtipy plná, dějová linka šlape jak má, hl představitelé, ale i zbytek ansáblu předvádějí vynikající výkony. Osobně mě ale zklamal konec, který mi přišel už až moc absurdní. Od SŠŠ už jsem viděla i lepší počiny, byť tento se dost povedl.
(zadáno: 28.9.2019)
Plně souhlasím s hodnocením Luisy, jen bych nechtěla opomenout i výkony R. Coufalové a K. M. Fialové.
(zadáno: 28.9.2019)
Inscenace ze zajímavého prostředí s výborně vystavenými dialogy a chytrými vtípky. Mě však moc nezaujala samotná dějová linka a to především ve druhé půlce.
(zadáno: 28.9.2019)
Humbuk kolem uvedení tohoto kusu nebyl zdaleka mimo a jsem za to moc ráda. Představení jsem si opravdu užila - monstrózní kulisy (neviděla jsem Fantoma, proto nesrovnávám), velkolepé výkony hl. představitelů (M. Pešková, N. Grossová, P. Ryšavý,..), krásná hudba. Jediné co mi chybělo k dokonalosti bylo nasazení company, tam bych čekala přeci jen krapet lepší výkony.
(zadáno: 1.5.2019)
Po delší době opět něco co mě v MdB zaujalo, přestože se muzikál koncem první půlky začal lehce táhnout, naskýtá se divákovi parádní podívaná na dámskou část souboru ve slušivé garderobě a v neméně atraktivní scéně. Smekám před choreografickým počinem M. Matěje a především před P. Štěpánem, představitelem ústřední postavy, který do role Guida vložil opravdu maximum. Poctivě odedřený herecký, ale i pěvecký výkon.
(zadáno: 27.4.2019)
Přestože toto není úplně můj šálek čaje,.. zpracování, herecké, taneční a pěvecké výkony, scéna vč promítání prostě vše na jedničku :) Vypíchnout musím především M. Šnytovou, slovy mé drahé polovičky, jede celé představení jako mašina - neskutečné!
(zadáno: 27.4.2019)
Nelze než souhlasit s většinou názorů zde uvedených. Úžasný a pestrobarevný muzikál :) Role Josefa sedne P. Klimendovi jako ulitá. I ostatní hrdě zvládají své role vč. vypravěčky K. Falcové. Navíc mě z bratrů zaujala písen J. Hruškociho a obecně výkony L. Ondruše a M. Holce. Scéna je ponořená do aktuální tematiky a přesto barevná a hravá. Jediným zklamáním pro mě byl výkon P. Vondráčka (faraon).
(zadáno: 23.2.2019)
Konečně opět alespoň trochu svěží vzduch do plachet muzikálové produkce MdB. Bohužel po shlédnutí ani tohoto muzikálu nezůstane v paměti diváků žádná chytlavá píseň, možná tak melodie při výměně scén. Myšlenka hry není prostoduchá (i když vztahová linie trochu pokulhává), ale je velmi rozvláčná a ke konci 3 hodinového kusu jsem přese všechnu relativní spokojenost doufala, že už bude konec a ta loď konečně vypluje - je mi jedno kam a je mi jedno s kým.. Obecně kus dost zavání Titanicem z téže produkce, ale tentokrát se dostaví kvalitnějšího diváckého zážitku.
(zadáno: 14.2.2019)
Jednoznačně souhlasím s názorem a hodnocením Jan456. Herci se snažili, ale nestačilo to.
(zadáno: 30.1.2019)
ŠŠS jako na houpačce a toto se bohužel zase nepovedlo. Afektované, přehrávané, děj nula a hrozně roztahané. Písně o ničem, zaujme pěvecký výkon E. Skálové a komentátorský um A. Novotného. Ještě nesmím opomenout scénografii, která mě ve finále mile pobavila.
(zadáno: 6.11.2018)
Na uvedení tohoto kusu jsem se poměrně těšila, částečně i kvůli obsazení. Kladně hodnotím práci orchestru, scénu, kostýmy a pěvecké nasazní K. Pekara a D. Rymeše. Nejvíc mě zaujal výkon L. Janoty a duet H. Holišové s D. Křížovou. Celkově je však RENT v Brně nudný, nesourodý, některé výkony až zoufale žalostné, ansábl vypadá jak při umučení (což jsou spíše diváci) a korunuje tomu slabý překlad. 55 % Ach jo..
(zadáno: 24.10.2018)
Plně souhlasím s Jan456. Jen dodám, že pokud má být toto nástupce Mary Poppins, tak jsem víc než hluboce zklamaná.
(zadáno: 15.10.2018)
(zadáno: 23.9.2018)
Jeden z mých oblíbených kusů jsem si v Plzni nemohla nechat ujít. Úvodní scéna a autentická foto a video projekce naznačovaly, že DJKT pozvedne Donaha ještě o stupínek výš (srovnání s brněnskou inscenací), zbylé scény byly však zrežírované a pojaté klasicky, což ale také není na škodu. Inscenaci dominují výkony J. Hruškociho a T. Savky (herecky i pěvecky si výborně sekundují), pozadu nezůstává ani E. Staškovičková. Lehkým zklamáním je zbytek skupiny Žihadel, který mě více uchvátil a také i více ladil v inscenaci MdB. Přesto ale nutno podotknout, že volba R. Tesaříka nebyla určitě mimo. 85 %
(zadáno: 3.8.2018)
Naprosto souhlasím s hodnocením redakce (J. Janda). Akorát musím hodnotit výše, protože jsem zase po delší době měla možnost vidět kvalitní činoherní kus a o to více jsem byla nadšená, že to bylo v rámci LSS. Navíc T. Savka opravdu exceluje a musím vypíchnout i P. Gajdošíkovou, která mě uchvátila i pěvecky. Na druhou stranu mi v roli a v inscenaci neseděla D. Růžičková.
(zadáno: 1.7.2018)
Velmi jsem se těšila na další výplod SŠŠ... a bohužel. Neobratně vystavěný děj kolem brněnského kola, přičemž, se však jedná o zcela jiné. Přes občasné povedené vtípky, působí inscenace jako celek spíše trapně, nepovedeně, jaksi na sílu uplácaně. I projekce byla tentokráte omezená. Nejvíce mě tentokrát pozitivně překvapil O. Studénka.
(zadáno: 1.7.2018)
Zatím opravdu nejlepší inscenace VČD, kterou jsem měla možnost vidět. Vynikající M. Němec s M. Mejzlíkem. Skvělá scéna a hudební předěly, obecně úctyhodná práce M. Tyce.
(zadáno: 1.7.2018)
Velmi slaboduše udělaná hra. Když však tuto hru (předpokládám, že to snad je tak trapné schválně) přijmete, můžete se skvěle pobavit. Chudé jeviště s jednoduchou oponkou nakonec vypadá doopravdy zoufale. Naopak skvostem inscenace je hudba a loutky, to vše vpopředí Kunětické hory. 50 % především díly atmosféře a mystičnu :)
(zadáno: 13.6.2018)
Muzikál s velmi slabým nápadem, přesto skvěle odehraný pardubickým souborem. Standartní výkon M. Němce, vtipná dvojice gangsterů, jen (jak již zde bylo řečeno) P. Janečková opravdu pěvecky nedosahovala ani průměrného výkonu. 60 % pokud hodnotím okem činoherního diváka, který odhlíží od hudební (lehce nepovedené) omáčky.
(zadáno: 13.6.2018)
Této inscenaci bych dala jistě více procent, kdybych neměla tendenci srovnávat s jamáky na Orlí v Brně o tři roky zpět. Bohužel ve mě tehdy tento můj oblíbený kus zanechal lepší pocit. Přesto velmi kladně hodnotím výkony celého ansámblu, pěvecky vynikal P. Režný (herecky už méně) a J. Hruškoci, který snad mohl být jen o něco hrozivější. Mile mě překvapilo ztvárnění Tobyho a naopak zklamalo technické řešení s odstraňováním mrtvol.
(zadáno: 26.5.2018)
Na jedné straně velmi kladně hodnotím výkon M. Noskové a T. Smičky (především tanec) a celkově ucházející company (zklamalo mě, že povětšinou byli schovaní a rozbalili to jen na Voule Vouz a Lay all your Love on me - ty však byly waw!). Průměrná H. Holišová (pěvecky super, ale přehrávala) a A. Antalová (jsem zvyklá na její lepší výkony) a zbytek obsazení vyjma J. Langmajera, který byl bohužel podprůměrný po všechn stránkách. Jak zde již zmiňovalo nekolik diváků - představení bylo špatně nazvučené, inscenace špatně zrežírovaná a KC jí neprospívá. Závěrečné medley vzhledem k celku ucházející.
(zadáno: 25.5.2018)
Výborná čurina v podání MdB, kdy si člověk říká, že je to tak blbý, až je to boží. Některé pasáže opravdu hodně pobavily, jiné byly slabší, jiné až moc šílené (= gradovaly až do trapnosti) a jiné, jak již zde bylo řečeno, trochu nedovysvětlené. Tudíž chvílemi dílo zasazené na brněnská prkna bylo málo montypythonovské a až moc pro zasvěcené fanoušky MdB. Skvělá celá herecká, pevěcká i taneční složka vč. H. Holišové, L. Vlčka a D. Vitázka.
(zadáno: 1.5.2018)
Teror je inscenace, které nemám co bych vytknula. Od perfektně napsané předlohy, přes autentičnost, skvělé herecké výkony po aktuálnost tématu/obsahu afunkčnosti formátu. Jak tu zmínili recenzenti předemnou, inscenace apeluje na diváky, aby přemýšleli nad hodnotou života a díky možnosti volby o vině a nevině, je hra chytře interaktivní a donutí člověka nad problematikou přemýšlet, i když si neumím představit nikoho, kdo by se i bez toho do bádání nad výsledlkem neponořil. Líbí se mi efektivní sčítání a možnost srovnání s verdikty ostatních divadel po celém světě.
(zadáno: 16.4.2018)
Oproti verzi z činoheráku (ze záznamu!) musím s procenty dolů. B. Polívka jakby lehce vyčpěl, R. Fiala se S. Venclovskou byť se snažili ze všech sil na své kolegy z Prahy nedosáhli a zklamáním byl především P. Liška, který nečekaně ztvárňoval opět jen Gedeonova i/Idiota. Časté herecké/technické chyby a škobrnutí lehce kazily dojem, i když se diváci mohli potrhat smíchy. Nejlépe snad nakonec hodnotím P. Halberstadta.