Profil uživatele
Zabiklac
VolbyHodnocení
Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jiří Landa: 18 % (6)
Pavla Haflantová: 18 % (5)
Veronika Boušová: 18 % (4)
Helena Grégrová: 20 % (13)
Jiří Koula: 20 % (7)
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 24.9.2024)
Romantická komedie s akrobatickou nadstavbou.
(zadáno: 24.9.2024)
do prahy bych nejel beze zbraně ani na muzikál
(zadáno: 23.9.2023)
Tak toto je slušná romantická situační komedie! Vtip každých 20sec. Herci, bravo! Dostane za to Barbora Kubátová nějakou hereckou cenu?
(zadáno: 29.5.2023)
To bylo jako na horsky dráze.
(zadáno: 28.3.2023)
Tohle mě tedy hodně bavilo. Je to hravý a přitom tragický. Lidi v nelidských podmínkách přestávají býti lidmi a stávají se z nich zvířata. Právě ty metaforický scény to vytahují vysoko nad průměr. Podobný téma jako v Konci rudého člověka - komunisti a svověti byli a jsou odpad. Takže poselství ok!
(zadáno: 7.3.2023)
(zadáno: 27.2.2022)
Pokaždý zapomenu, jak je Ondřej Pavelka skvělej herec a pak jsem jím pokaždý okouzlenej. Citlivě napsaná hra a křehká, neokázalá režie. Ukájím se představou, že se nějakej vesničan, odkojenej na zájezdovkách náhodou dostane na Novou scénu, shlédne OHD, prozře, páč poprvý v životě zakusí katarzi a konečně pochopí, že opravdový divadlo je krásný.
(zadáno: 4.2.2022)
EAF je epická. A je také skvělou oslavou 10 let od úmrtí Václava Havla, protože hrdinové (imf, Hlad a jeho ségra) se vrátí v čase a Havla potkají. 33 % MovieZone, 33 % Disent, 33 % Návrat do budoucnosti/Jumanji a 100 % Dianiška. Všichni herci a kapela jsou parádní. Divadelní pop!
(zadáno: 26.1.2022)
Bali jsme se délky, interakce a zapojení publika, ale koncept a provedení jsou tak zábavné, že diváka bez problémů vtáhne. Hra má dokonce přesah a nečekaný dějový zvrat. Od této party musíme nakoukat všechno!
(zadáno: 12.1.2022)
Inscenace podle sprostého brněnského blogu, který posouvá hranice zhovadilosti na úroveň poezie. Rozhodně vás nenechá na pochybách jestli plakat smíchy nebo žalem, jak odmítavá kunda někde na trapný zábavě v Třebíči.
(zadáno: 12.1.2022)
Surrealistická noční můra všech divadelníků. Po shlédnutí tohoto dílka jsem se jal víc poohlížet po svém zdraví, volném čase a tak vůbec. Má tedy mnohem větší přesah do nitra umělce, než Netflix a hospoda dohromady
(zadáno: 12.1.2022)
Františák vytvořil poetické moderní drama s komixovými střihy. V hromadných scénách se díkybohu nehraje na psychologii, žádná situace nepřesáhne pětiminutovou stopáž, všechno hezky odsýpá, herci zbytečně netrpí, režie děj pořád pumpuje dopředu a přitom to všechno prostupuje takové to oblíbené vesnicko-realistické srdíčko.
(zadáno: 12.1.2022)
Tak hele, bylo to skvělý, kouzelný a dojemný, ale na to jsem u dětskejch špílů zvyklej. Vrchol ale nastal, když standing ovation odstartovala ta děcka, co na to koukala. Krásná ukázka moderní, rodinný hry. Takovou hravost by potřebovala i dospělácká činohra. PS: fór s oběšenou loutkou Milady je miliónovej!
(zadáno: 20.7.2021)
Baví nás, jak jsou nablízko. Vtipkování jim jde, ale nevysvětlilo se žel, co si počít s holkou, když už je sbalena.
(zadáno: 15.6.2021)
Takové milé představení o hercích a náccích
(zadáno: 6.3.2021)
Tety, co choděj do Národa museli trpět.S počtem minut byla tato kláda i pro mně moc monotóní. Mikulášek se nebojí jít proti srsti a dělat antipop, ale na to má Stavák moc sedaček.
(zadáno: 6.3.2021)
(zadáno: 4.4.2016)
takovej ten pocit, když chcete být divadelníkem.
(zadáno: 4.4.2016)
To je prostě radost, když někdo ví, že dělá žánr "píčovina" a nebojí se toho. Totální oddechovka bez bulvárních nesmyslů. Chytrá zábava o banálních věcech. Text a režie si padli.