Profil uživatele

Teejaa

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 18 % (12)
Pavel Širmer: 21 % (11)
Helena Grégrová: 22 % (11)
Iva Bryndová: 22 % (12)
Lukáš Dubský: 22 % (10)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 14.11.2024)
(zadáno: 29.2.2024)
Jedna z nejlepších komedií za poslední dobu v Praze!
(zadáno: 14.11.2023)
(zadáno: 14.11.2023)
Strašně milé, citlivá režie, herecké výkony perfektní (pro mě osobně lepší výkon slečny Hlubučkové). Zamrazilo při slovech M. Pleštilové, zda ,,se na ni jednou nezapomene", a přitom tam sedíte: na Smíchově, v Tvůrčím domě nesoucí její jméno, sledujete inscenaci o ní, o pár kroků dál Švanďák... příjemné a smysluplné. - 10 % kvůli mým dvěma pohledům na hodinky :)
(zadáno: 19.5.2023)
(zadáno: 21.2.2023)
Velmi povedený scénický koncert. Baví, dobře se poslouchá, krásně se dívá. Sbor perfektní. Úvodní "předscéna" Rašilov-Prachař skvostná. Women power jak blázen. Doporučuju!
(zadáno: 1.2.2023)
Díky za toto představení, zasáhlo. Skvělé výkony (Hana Holišová, Marie Štípková, Rozálie Havelková). Scénografické prvky jednoduché, funkční, dobře využité. Harmonický celek, jemný humor, živá hudba. Moc dobřé.
(zadáno: 1.2.2023)
Bohužel mě kus neoslovil. Za mě kýč a nuda. Oceňuji opravdu dobré kostýmy.
(zadáno: 1.2.2023)
Nemastné, neslané, neurazí, nenadchne. Příšerné prostory (venkovní i vnitřní) Divadla Na Maninách vůbec ničemu nepomáhají. Začátek provázelo zdržování na pokladně, velká fronta ještě v čase začátku představení. 20% za živý orchestr, to je skoro vždy jen ku prospěchu věci, 10% za skvělou Kateřinou Herčíkovou, 10% za zbylou snahu všech a za jednu zapamatovatelnou, náročnou a velmi dobře zvládnutou píseň (Sabat).
(zadáno: 1.2.2023)
Velmi dobré "Dodovo divadlo", jeho rukopis je zde čitelný. Jdete na Orwella, dostanete Orwella, ctí předlohu bez diskutabilních odboček. Prolog na začátku pro znalce předlohy možná zdlouhavý, ale obecně potřebný. Baví mě scéna, hudba, herecké výkony na velmi vysoké úrovni (David Punčochář, Anežka Šťastná, Andrea Buršová). Délku představení jsem pocítila po začátku druhé půlky, ta první (delší) běží jako hodinky. Za mě moc dobré.
(zadáno: 4.11.2022)
Symbolismus, láska, poetika, thriller, naděje, žárlivost, smrt, sever, oddanost, ironie, žehlička.
Text skvělý, Františákova hra s češtinou je víc než příjemná. Silné herecké výkony všech. Díky za zážitek. Jen teda pardon, žehlicí prkno na scéně mě rozčilovalo :)
(zadáno: 4.11.2022)
Za mě skvělý kus. Žánr hravého a zpěvného kabaretu perfektně vybalancuje závažnost a ponurost tématu. Autoři na jevišti nepracují s prvoplánovostí. Příběh je lehce čitelný, po druhé třetině hry až možná příliš předvídatelný, ale nic co by nezachránily silné herecké výkony - Syslová, Pavlíková, Mišejková/Lutovská (viděny obě dvě) a Hanuš. Postava samotného Wintona překvapivě mírně upozaděna. Nicméně co slibují anotace a PR, to divák dostane. Díky, skvělé.
(zadáno: 6.6.2022)
(zadáno: 4.5.2022)
Viděla jsem již před delší dobou, ale vydám se brzy znovu. Jestli mě něco z muzikálového světa nadchlo, tak to byl právě plzeňský Sweeney. A to všemi složkami. Komorní scéna umocňuje atmosféru představení a vyloženě mu svědčí. Výkony všech perfektní, výrazná a skvělá company.
(zadáno: 4.5.2022)
Funkční scénografie, krásné barevné kostýmy. Herecké a pěvecké výkony nadprůměrné, jako to u DJKT prostě bývá. :) Neoslovil mě bohužel představitel Williama Whakespeara, ale to bude i tím, že mě neoslovila scénaristicky vytvořená postava.
(zadáno: 3.5.2022)
Muzikál inspirovaný originálem - Lazebníkem sevillským. Ctí příběh a dodává veselost, barvy a svižnost. Herecké a pěvecké výkony nadprůměrné. Krásné kostýmy!
(zadáno: 3.5.2022)
Musím ocenit originální a citlivě zpracovaný příběh o životě zemřelých na hřbitově. Vtipné pasáže, krásná hudba a umělci dobře hrají a zpívají. Děkuji za zážitek.
(zadáno: 8.5.2019)
milé, vtipné, krásný příběh