Profil uživatele

MMK

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Helena Grégrová: 15 % (115)
Jan Pařízek: 15 % (87)
Jiří Koula: 16 % (48)
Jiří Landa: 16 % (74)
Lukáš Dubský: 16 % (58)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2 3 4 5 6 7 8  >  >>
(zadáno: 21.11.2024)
Sled nesouvisejících nic neříkajících výjevů. Nuda, nuda, šeď, šeď.
(zadáno: 5.11.2024)
Vlastní příběh je velmi silný, ale představení sráží ho několik věcí. Vyšetřovatel StB je naprosto zbytečně zobrazen jako mrzák na kapačkách. StB se od gestapa v ničem zásadním nelišila, mnohdy i personál byl totožný, tak proč takový kontrast? Střídání fraškovitých momentů s opravdu silnými obrazy (výslech H. Krupkové na gestapu podbarvený Toscou) z představení dělá dort pejska a kočičky. Nakonec naštěstí převážilo dramatické pojetí.
(zadáno: 4.11.2024)
První část nezáživná, ale zůstal jsem ze zvědavosti, zda druhá část bude stejně slabá. Byla ještě slabší. (Vchod se o přestávce nezamyká, měl jsem toho využít.) Postava H. Höfgena je plochá, jediným motivem je kariéra. V originále pochybuje a při rozsahu inscenace by se na to místo určitě našlo. Také premiér je velmi jednoduchý, zatímco v originále by ho šlo označit za Mefista. Dojem zhoršila indispozice herců - O. Pavelka sípal, P. Štorková si šlapala na jazyk. Po přestávce herci mluvili jen přes mikrofony s mizernou reprodukcí. V divadle očekávám živé herce, jejichž hlasový projev nezabije audio technika.
(zadáno: 4.11.2024)
Děj má spád, ale nějak mě nechytil.
(zadáno: 25.10.2024)
Zpočátku to vypadá na svěží konverzační komedii okořeněnou pravou britskou ironií. Hlavně po přestávce se však komedie mění v tragédii. Prostředí Klubovny umožňuje sledovat výrazy ve tvářích postav a opravdu to má cenu. I postavy, které momentálně nehovoří, hrají svojí mimikou.
(zadáno: 7.10.2024)
Hra popisuje problémy stáří. Je koncipovaná jako sled scének, které ale nikam neposunují děj. Zůstala napůl cesty mezi vtipem a nadhledem (cimrmanovská Švestka) a tragikou (Otec v Rokoku).
(zadáno: 7.10.2024)
Hra je vtipná a nedodržuje pravidla politické korektnosti.
(zadáno: 27.9.2024)
Na pozadí "duchařského" příběhu se odehrává zajímavé setkání typově velmi odlišných lidí. Závěr pak spíš klade otázku, zda je příčina vysvětlitelná, či se jedná o ducha. Proč jedině na Sama nereaguje Siri?
(zadáno: 23.9.2024)
Je to humorné, ale sděluje i mnoho více či méně vážných témat. Kdo chce jenom vtipy, přijde si na své, kdo chce sarkasmus, ironii a satiru, si také přijde na své.
(zadáno: 29.5.2024)
Povídání jedné paní o svém životě. Nenudí, ale ani nezaujme. Už teď vlastně nevím, co se půlku představení odehrávalo.
(zadáno: 20.5.2024)
První část zábavná, druhá "ze života", ale poněkud rozvláčná. J. Burýšek vynikající.
(zadáno: 20.5.2024)
Představení mě nějak minulo.
(zadáno: 17.5.2024)
Na pozadí golfového hřiště čtyři ženy odhalují svůj dosavadní život. Všechny zažily prohry i krásné okamžiky.
(zadáno: 15.5.2024)
90 minut žvanění o ničem. Pravidelně se opakuje totéž, ale smysl to nedává.
(zadáno: 9.5.2024)
Opravdu silný zážitek. Příběh tří žen, jejichž osudy se protly při útoku na divadlo na Dubrovce. Dvě z nich byly poznamenané válkou.
(zadáno: 17.4.2024)
Zábavná oddychová konverzačka bez hlubší myšlenky, ale i bez ubohých "vtipů" ražení Tele tele. Stejně jako R.JELEN patrně brzy zapomenu.
(zadáno: 15.4.2024)
Příjemný inteligentní humor. Některé postavy se mi zdály jako parodie na filmové postavy.
(zadáno: 15.4.2024)
První část je černým humorem popsaný stav ruské společnosti (ale mnoho prvků má společných s českou). V druhé části není po humoru ani stopa. Otázka zní - může se šmejd po silném emocionálním zážitku (a s přispěním dobroty slušného člověka) polepšit?
(zadáno: 4.4.2024)
Hra začíná jako humorná konverzačka, ale postupně přechází v napínavé drama. Samozřejmě obsahuje dnešní povinné klišé, že spouštěčem všech problémů jsou muži, a pokud ženy "uklouznou", je to důsledek záporného mužského chování.
(zadáno: 25.3.2024)
Je to veselé i vážné přemítání o interakci umělců a médií. Průběh zajímavý, ale chyběl mi závěr. Hra (asi kvůli kladným recenzím ;-) ) obsahuje módní klišé - silné, obětavé a v podstatě morálně bezchybné ženy, vs. slabošští egoističtí muži.
(zadáno: 22.3.2024)
Začátek je poněkud rozvláčný, ale pro další děj a postupné dávkování škraloupů z minulosti dává smysl. Předlohu neznám, a proto mi případné odchylky nevadí.
(zadáno: 20.3.2024)
Vtipně podané problémy dnešní doby, které dokonale vygradovaly závěrečným monologem Marty (M. Šplechtová).
(zadáno: 12.3.2024)
Začátek se zdá být humornou satirou, ale postupně přechází v děsivou vizi ponuré budoucnosti. Bohužel to vypadá, že česká společnost k těmto zítřkům kráčí nadšeně a s úsměvem na rtech :-(
(zadáno: 6.3.2024)
Inscenace je poněkud zkrácená, ale to podstatné zůstalo zachované. Bohužel herečky své role spíš odrecitovaly než odehrály. Emoce chyběly. Srovnání s inscenací ve Stavovském je nefér, ale i výkony mladých hereček (J. Pidrmanová, P. Beretová) byly výrazně přesvědčivější než v této interpretaci. Možná si Debut jenom ukousl velké sousto, ale i ve srovnání s DISKem jsou jeho výkony spíš ochotnické.
(zadáno: 1.3.2024)
Inscenace je nezvyklá v tom, že jeviště je ze 2 stran obklopené hledištěm, ale funguje to. Obsahově popisuje stav i v české politice. Lze jí vytknout jen 2 věci. Některé pasáže jsou poněkud rozvláčné a postava p. Carpa příliš idealizovaná (asi aby hra nevyzněla nihilisticky). Osobně by pro mě p. Carp byl věrohodný, kdyby byl zobrazený jako D. Rath.
1 2 3 4 5 6 7 8  >  >>