Profil uživatele

Janule

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Helena Grégrová: 17 % (6)
Michal Novák: 21 % (7)
Pavel Širmer: 23 % (7)
Jiří Landa: 24 % (7)
Lukáš Dubský: 26 % (8)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 9.6.2024)
Pokud máte tento muzikál jen trochu v lásce, do GoJa na něj nechoďte... Nelituji, že jsem viděla a slyšela Lukáše Randáka a Kateřinu Herčíkovou. Ti dva jsou hvězdami tohoto představení, oba do toho dávají maximum, hrají si s texty, melodiemi, dynamikou i emocemi. Dobrý Tomáš Vaněk a Adéla Haviarová. Ostatní špatně, jak systémové chyby režie, choreografie, obsazení, kulis atd., tak provozní chyby jako špatný zvuk, pozdě zapínané porty atd. (více v článku na blogu)
(zadáno: 14.3.2024)
Nemám nic proti modernímu zpracování, ale jednotlivé složky k sobě musí ladit a doplňovat se. Tady má člověk dojem, že scénograf, autor kostýmů, choreografka i režisér jeli vlastní linii bez ohledu na zbytek. Je tam toho moc a divákovi už nezbývá energie na to, aby vnímal to nejdůležitější, samotnou hudbu. Husí kůže se nekonala ani jednou, Getsemani nebyli dotažení. Některé písně pohybový doprovod ani nepotřebují, v Psát od prvních řádků to vypadá, jako by Máří věšela prádlo (ne, modtlitbu mi to nepřipomínalo ani náhodou). Dobrý Lukáš Ondruš, se zavřenýma očima se dala poslouchat i Ch. Režná... Jednou to stačilo.
(zadáno: 14.3.2024)
Další vynikající počin plzeňského divadla na poli Agathy Christie. Výborně vybraní herci, skvělá scéna - a především výborné úpravy od režisérky, jejíž láska a respekt k autorce je znatelná v každém díle.
(zadáno: 14.3.2024)
Pro mě skvělé představení, i když mu něco málo chybělo k absolutní dokonalosti.
Skvělá Hana Holišová, Lukáš Ondruš i naprosto nevyužitý potenciál Alexandry Vostrejžové, viděla bych ji raději v roli Amy. Charlottě Režné bohužel nebylo rozumět, problém byl i s Evou Staškovičovou...
Herci ale vypadali trochu unavení, asi není dobré hrát tak těžký kus v trojím provedení rychle za sebou.
(zadáno: 26.9.2022)
Vyborny Lukas Randak i Michaela Stikova... Zase jine pojeti a rozhodne ne nezajimave :-)
(zadáno: 26.9.2022)
(zadáno: 26.9.2022)
(zadáno: 22.9.2022)
Velmi milé představení, na kterém je vidět, jak si ho všichni užívají. Až na malé výjimky se písně do děje hodí a scénář si vystačí bez oslích můstků.
Tanečníci jsou jako vždy skvělí, ale z mého pohledu si bohužel P.Parvoničová vybrala slabší chvilku, řada choreografií nedává úplně smysl, jen spojení prvků nehodících se do hudby bez přechodu. Některé scény bych přivítala úplně bez tance, aby lépe vyzněly, např. Za každou chvíli s tebou platím. Největší zimomriavky u Z nebe pláče déšť a Nešlap, nelámej v podání J.Tenkráta a K.Bohatové. Navíc když u jejího zpěvu zavřete oči, chvílemi nepoznáte, zda zpívá ona nebo paní Hana (byla by hrdá).
(zadáno: 23.8.2020)
Láska na první pohled to bohužel není. Trochu mi vadí zkratkovitost, kdy je v jedné scéně Elisabeth mírná, v další scéně sobecká atd. Jsou trochu i problémy se zvukem, v přední řadě nebylo sborům téměř rozumět, občas ani sólistům. Scéna je zvláštní, věřím, že by šly závoje vymyslet lépe. Vše ale vyváží výkony řady sólistů - dechberoucí J.Kříž, skvělý P. Klimenda (i přes miniprostor, který má), krásně zlá R.Podlipská i rozpolcený J.Hruškoci. M.Holec slušný, ale něco mi chybělo. A nakonec Soňa Hanzlíčková - nesedla mi. V hlavní sólovce to na můj vkus tlačila moc a husí kůže se nekonala :-(
(zadáno: 1.12.2019)
Naprosto úžasný muzikál o vážných věcech. Nutí k zamyšlení... Výkony skvělé, Zbyněk Fric opět dokázal, že umí hrát i zpívat. Skvělí mladí - Kateřina Herčíková, Štěpán Komárek i v menší roli Štěpán Klouček. Tomáš Vaněk má tentokrát jen malou roli, ale užívá si ji naplno. A proč není hodnocení nejvyšší? Daniela Šinkorová, ač herecky exceluje, je bohužel na hranici svých pěveckých možností a občas je to hodně slyšet. Ale i tak je tohle představení něco, co se prostě musí vidět!
(zadáno: 1.3.2019)
Jedno z těch lepších zpracování detektivní klasiky.
Tempo plyne tak, jak má, aby bylo jasné, jak deptající to pro zbývající Černoušky je, ale s tím roste i napětí. Občas je odlehčeno vtípky, naštěstí nikoli lacinými či prvoplánovými. Herci odvádějí dobrý výkon, nejlepší snad Jakub Koudela a Petr Bucháček.
(zadáno: 4.4.2018)
Nemám moc ráda "sprosté" komedie... I v tomto případě bych si pár věcí dokázala odpustit, ale celkově jsem se velmi bavila a představení se mi líbilo...
(zadáno: 16.2.2018)
Velké očekávání - a poměrně zklamání... Bohužel překlad ne zcela odpovídající originálu zabíjí pochopitelnost děje (po puštění originálu s titulky to dávalo mnohem větší smysl), spousta laciných vtípků atd. Výkony slušné, ale žádné zimomriavky, Sáru jsem Natálii Grossové moc nevěřila (zpívala dobře, to ano, ale něco mi tam chybělo). Špatná koordinace herců, kteří velmi často nebyli tam, kde být měli - především ve scénách se zrcadly. Nevyužité kulisy, které tu zbyly z předchozího představení a za pár měsíců opět najdou uplatnění, to vše jen korunovaly :-(
(zadáno: 16.2.2018)
Muzikál v té surové podobě, bez davových scén a velkých tanečních čísel, (skoro) celé představení zvládají tři herci... ale bylo tam všechno! Energie z jeviště šlo tolik, že to museli cítit snad turisté na Malostranském náměstí, spousta smíchu, dojemných scén (ano, byla slzička, i dvě) a občas i zamyšlení nad vlastním životem... Takže díky za ten nápad, za skvělý překlad a hraní si se slovíčky, za režii, kapele za živý doprovod a především všem třem hercům za úžasné výkony... Je to dílo, které budete buď milovat nebo budete chtít odejít v půlce. (pssst, tajemství, nikdo v půlce neodejde) :-)