Profil uživatele

Henrieta

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 19 % (8)
Lukáš Dubský: 22 % (10)
Michal Novák: 22 % (6)
Helena Grégrová: 23 % (3)
Iva Bryndová: 24 % (7)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 14.3.2025)
Trochu pomalejší rozjezd, ale pak Vás to tak nějak chytí a vlastně Vám přestane vadit, že tam není žádný velký děj, nebo velké zvraty. Spíše komorní hra, které velké jeviště ubere na kráse, atmosféře a celkovém ?polapení diváka do sítě?. Symbolika ve spojení s Mírou Noskem mě velmi bavila, křídy mě bavily ještě víc. Musíte počítat s tím, že opravdu nejdete na nějakou klasiku, ale na velmi odlehčenou komedii, pak budete spokojení.
(zadáno: 14.2.2025)
Je třeba si nejdříve uvědomit, že nejsme v muzikálovém divadle, ale v činoherním a baletním a muzikál je zde spíš výjimkou, v tomto případě tedy přivřu oko. J. Kříž, S. Hanzlíčková, L. Ondruš a F. Antonio celé představení táhnou, zbytek spíš kulhá za nimi. V hlavní roli V. Kaiserová herecky úplně nestačí a v momentě, kdy začne zpívat se herectví okamžitě vytratí. Největší problém pro mě byl zvuk, kdy skvěle hrající orchestr zastínil zpěv. Čekala bych, že když zpěváci ty porty mají, budou třeba ozvučení, což se nestalo. Když dotáhnou zvuk, myslím si že to představení dost přidá!
(zadáno: 7.2.2025)
Po velmi dlouhé době jsem v DJKT z něčeho uchvácena! Je vlastně jedno, v jakém obsazení představení uvidíte, je to skvělé ve všech variantách. Znám originál z Londýna a měla jsem obavy, jako celé představení DJKT uchopí, protože je to celkem netradiční pojetí pro muzikál. Obavy jsem měla i o to, jak český divák tento formát přijme a zdá se, že jej nelze přijmout jinak, než vřele. Jestli mám něco vytknout, budou to kostýmy, které vůbec neplní jednotný koncept, jak bych očekávala a je to každý pes jiná ves.
Za pochvalu určitě stojí i holky z kapely, které válí!
DJKT děkuji, že k Vám opět mohu chodit s nadšením!!!
(zadáno: 16.1.2025)
Miluji tvůrčí dvojici Kunze/Levay a překlad M. Prostějovského nezklamal! Viděla jsem představení snad ve všech obvyklých i neobvyklých variantách obsazení a i to, co bych mu chtěla vytknout, musím potlačit za to vše, co naprosto předčilo má veškerá očekávání. Vyzdvihnu osobu, která nehrála Elisabeth, ale která jí na prknech zkrátka byla a to je Soňa Hanzlíčková. Herecky, tanečně, ale především pěvecky nepřekonatelná! Dál oba Lucheny taky pecka a za mě teda hlavně J. Kříž v roli smrti!!!
(zadáno: 16.1.2025)
Super napsaný muzikál od ověřené dvojice tvůrců, které se ostravskému divadlu povedlo uchopit. Ústřední dvojice v podobě manželů Vlčkových má mezi sebou fajn energii, kterou divák ocení, Michaela Horká podává temný, ale fenomenální výkon, možná místy temnější, než by bylo třeba, ale mě to absolutně nevadilo.
(zadáno: 10.1.2025)
Představení, po kterém ještě tři dny budete přemýšlet, co se odehrálo před vašimi zraky, tak přesně tohle je Nitero. Velmi dobře uchopený koncept, kde si režie s diváky pohrává stylem, moudřejší pochopí, ty méně ostré tužky v penále ne, což já osobně dost kvituji. Mám ráda divadelní hry, které nejsou prvoplánové a zde se to velmi povedlo. Komediální vložky skvěle doprovází vážnost tématu a odlehčují jej, herecký koncert vlastně všech přítomných herců pak jen podtrhuje vydařenost tohoto představení.
(zadáno: 15.11.2024)
Asi první moderní pojetí, které mi absolutně nevadilo. Za mě skvěle fungují kulisy, které mě svou "funkcí" vlastně ohromily! Absolutně nejlepší Táňa Medvecká a Igor Orozovič a s nimi geniální Pavel Neškudla. Největší mínus celého představení je opravdu hodně dlouhá první půlka, kdy už člověk neví, jak si má sednout.
(zadáno: 15.11.2024)
Bylo by to super představení nebýt Ivy Pazderkové a Terezy Rychlé. Omlouvám se, ale ani jedna na prknech muzikálu nemá co dělat, když se Vám při jejich "zpěvu" kroutí i prsty na nohou, jak je to mimo. Ani Roman Tomeš to v duetech nezachránil a to se dost snažil... Musím naopak vyzdvihnout Jana Sklenáře, který je jako Beetlejuice geniální!!! Škoda, že ho v jeho genialitě nenásleduje jeho kolegyně Ines Ben Ahmed, která je dobrá, ale na tuhle roli prostě nestačí. Omlouvám se za svůj názor, ale tak to je. Oproti tomu company klape jak má a místy pěvecky zachraňují to, co se hlavním rolím nedaří. Scéna fenomenální, light design a kostýmy též!!!
(zadáno: 13.9.2024)
Byla jsem z tohoto představení velmi mile potěšena. Bylo velmi příjemné vidět L. Ondřeje na divadle, kde mě jeho projev oproti TV opravdu překvapil. Jeho role nebyla úplně snadná, ale zvládl vše na jedničku. Dále se mi podařilo vidět D. Šinkorovou, která se rolí doktorek asi jen tak nezbaví, každopádně byla naprosto uvěřitelná a dovolím si říct, že její výkon zastínil v dobrém slova smyslu výkony ostatních. Je excelentní herečkou, což dokázala již mnohokrát!
(zadáno: 13.9.2024)
Moc dobře zpracovaná hra o generační propasti. Vtipná, vkusná s dobře jdoucím dějem. Jan Vlasák i ve svých letech absolutně exceluje, ale kdo rozhodně stojí za vyzdvihnutí je Martin Leták! Kde tenhle kluk byl tak dlouho a proč ho ještě neznáme se ptám? Šikovný herec, kterému ačkoli náct už asi nějakou chvíli není, věříte mu to, což je pro mě celkem důležité. Fajn komedie, která podle mě bude zábavná pro všechny generace diváků.
(zadáno: 13.9.2024)
Ačkoli S. Sondheim není dlouhodobě můj šálek čaje, tak toto představení mám moc ráda. Nedává sice tolik vyniknou pěveckým výkonům, jako víc hereckým, ale je to zase trochu jiný styl, protože zde se ukazuje, kdo je pouze muzikálový zpěvák a kdo je komplexní muzikálový herec se všemi složkami, které k tomu patří, i když o tanci toto představení též úplně není. Fenomenální Lukáš Ondruš v hlavní roli, která mu dokonale sedla, skvělá Soňa Hanzlíčková, které by divadlo mělo zase začít dávat více prostoru v jiných představeních a skvělá Hanka Holišová! Určite tohle představení stojí za návštěvu, protože po režijní stránce mě dost baví!
(zadáno: 13.9.2024)
Muzikál jsem měla možnost vidět jak na Lochotíně, tak v divadle. Nemůžete čekat stejné představení, jako před 100 lety v kongresáku, je třeba dát šanci mladší generaci herců a dívat se na představení trochu jiným pohledem. Jestli mám něco vyzvihnout, tak určitě všechny představitelky nymf (Hanzlíčková/Holá, Herčíková, Staškovičová), které drží celé představení v chodu, super zpívají a jejich humorné scénky stojí za to! Jozef Hruškoci jako Drákula rozhodně plní svou roli velmi pěkně, ačkoli mi tam místy chybí trochu koule, ale to se podle mě postupem času zlepší. Kdo je fenomenální, tak to je Pavel Klimenda jako Steven!!!
(zadáno: 13.9.2024)
Tohle představení už tak 15 let zpět mělo mít derniéru a třeba se za X let vrátit s velkou slávou zpět. V současné době se ze strany divadla Broadway jedná o totální frašku s tanečníky z výprodeje, znuděnou Kleopatrou Kamilou Nývltovou, naprosto šíleným zvukem a vzduchotechnikou celého divadla a děravými sedadly v hledišti. Vážně se původně muzikálové divadlo dostalo do takového hnoje, kdy inkasuje peníze za něco, co by na školní besídku bylo možná fajn? Za mě totální neúcta k divadlu jako takovému, k divákům a výsměch dobrým muzikálům...
(zadáno: 13.9.2024)
Asi první představení, ze kterého jsem se reálně v polovině zvedla a odešla z divadla. Moderní pojetí mě osobně nesedlo a pěvecké výkony zde úplně mimo standard, na který jsem u DJKT zvyklá. Za mě obrovské zklamání a už prosím nikdy více... Moc bych si přála, aby se v DJKT někdo probral a dal do company ty, kteří na hlavní role prostě nemají a naopak z ní vytáhl lidi, kteří v divadle mají potenciál. Ano, chápu že nemůže jedna osoba hrát všechny hlavní role, ale proč je hrají ti, kteří na ně nemají, tomu teda nerozumím...