Profil uživatele
Alenka
VolbyHodnocení
Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 12 % (24)
Pavla Haflantová: 14 % (12)
Veronika Boušová: 15 % (11)
Kateřina Jírová: 16 % (5)
Jiří Landa: 17 % (39)
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 7.5.2014)
Tato inscenace patří podle mého ke slabším dílům uváděným v ČK, nicméně i tak stojí za vidění.
(zadáno: 12.2.2014)
(zadáno: 14.12.2013)
Vtipné a tak akorát představení. Procentní body odčítám proto, že technicky nebylo úplně zvládnuté - viděli jsme s Divadle v Dlouhé v rámci Festivalu 13+ a hrálo se ve foyeu, už od 3. řady nebylo pořádně vidět na pódium, obzvlášť když se tolik děje odehrávalo na pódiu v podstatě na zemi. Přepočítávám...
(zadáno: 14.12.2013)
celá inscenace se mi zdála podbízivá a hrozně nevyvážená, některé písně vůbec nemusely zaznít (třeba Hitler je prase)
(zadáno: 7.11.2013)
(zadáno: 7.11.2013)
(zadáno: 7.11.2013)
(zadáno: 27.10.2013)
Jan Šťastný se moc a moc snažil, ale to bylo to jediné, co na celé hře bylo pozitivní, proto o dalším pomlčím.
(zadáno: 1.7.2013)
(zadáno: 19.6.2013)
K tomu není co dodat, nudila jsem se v první půlce i po přestávce.
(zadáno: 1.5.2013)
Tahle nová inscenace nemá čím zaujmout, obzvláště diváky, kteří jsou znalí písní Karla Hašlera v podání skvělého Viktora Preise. Petr Novotný s Kateřinou Brožovou mile překvapili, ale ke spravení výsledného dojmu z toho, že celý příběh je zasazen na divadelní zkoušku, kterou neustále přerušuje režisér/autor/dramaturg nebo všichni dohromady, nepomůže ani tuplák na ex, ani živá kapela, ani narážky na současnou společenskou situaci.
(zadáno: 1.5.2013)
Herecký koncert Dagmar Havlové! Nepřísluší mi soudit takového dramatika, jakým je Ibsen, ale postava Ulrika Brandela se mi zdála naprosto zbytečná (možná jen v důsledku tohoto zpracování?).
(zadáno: 1.5.2013)
Druhé setkání se Stoppardem a druhé setkání s duem Postlerová-Dvořák. S obojím jsem naprosto spokojená. Kapustňák je jen třešnička na dortu. [premiéra 22. 3. 2013]
(zadáno: 30.1.2013)
Abych řekla pravdu, jsem zklamaná. Vývoj vztahu dvou komiků v zásadě neproběhne, pořád je to to samé, jednoduché popichování. Preiss i Töpfer mají určitě na víc!
(zadáno: 30.1.2013)
(zadáno: 9.1.2013)
Proč musí pro boha být všechno tak přímočaré a vyřčené? Kde je hledání humoru v hlubinách? Kde je interlektuální rozcvička? Místo ní přišlo všechno naservírované na zlatém podnose.
(zadáno: 16.12.2012)
(zadáno: 12.11.2012)
První polovina je hrozná nuda, polovinu balkonu kolem mě doopravdy uspala. Druhá polovina, zejména díky písničkám, to trochu vylepšila. Herecké výkony perfektní, ale postavy dostávají málo prostoru samy o sobě. Jana Štěpánková a Carmen Mayerová jsou rozhodně největšími hvězdami celého představení! A Jana Hlaváčová je příjemným bonusem na závěr!
(zadáno: 12.11.2012)
Proč musí všude být nějaký vulgarismus? Copak ještě nejsme dál, abychom mohli navozovat napětí a konflikty i jinak? Nicméně příběh zajímavý, prolínání scén se mi moc líbilo, Lucie Žáčková výborná, Vladimír Kratina taky dobré. celková spokojenost.
(zadáno: 12.11.2012)
Moc jsem se těšila, takže mě to trochu zklamalo. Písničky moc hezké, děj celkem srozumitelný, některé postavy ale zbytečné a celkově trochu moc mdlé na můj vkus. Nebyla to bomba, jako představení Do naha! stejného divadelního souboru. Nicméně i tak velice dobré představení.
(zadáno: 12.11.2012)
Hra pojmenovaná po Marii Stuartovně (Dagmar Havlová-Veškrnová) se spíše soustředí na anglickou královnu Alžbětu a je hereckým koncertem Lucie Juřičkové, která ji hraje. Nicméně velmi dobrý výkon podává i Dagmar Havlová-Veškrnová. Oceňuji scénu, která přesně koresponduje s náladou a dějem hry.
(zadáno: 12.11.2012)
David Prachař super, ale nejistá pozice představení mezi komedií a tragédií mu vůbec neprospívá, činy postav vyznívají mdle a nejasně. Když si v tom divák najde nějaké podobenství, může být tak napůl spokojen.
(zadáno: 12.11.2012)
Chcete mít jedinečný divadelní zážitek z nastudování a zároveň mírnou depku? Jděte na Conradovo Srdce temnoty.
(zadáno: 12.11.2012)
Mně naprosto stačilo méně postav, líbí se mi nové taneční a hudební prvky, Veronika Kubařová a Matouš Ruml jsou přirození a autentičtí, jak jen to v Shakespearovi jde. Bravo, Kašpaři, jen tak dál.