Profil uživatele

AdelOne

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Helena Grégrová: 7 % (6)
Jan Pařízek: 9 % (7)
Jiří Koula: 9 % (7)
Jiří Landa: 10 % (7)
Michal Novák: 10 % (7)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

1 2  > 
(zadáno: 13.10.2024)
Z pěti Hamletů, které jsem viděla, mě tento zasáhl nejvíce. Vojtěch Říha oplývá obrovskou energií, která naplnila celé divadlo. Byl Hamletem po konečky prstů. Pro mě jindy nezajímavá postava Ofélie byla skvěle pojatá Martinou Czyžovou. V naprosto jiném zpracování své postavy zaujal i Jan Vápeník. Jiří Zapletal je vynikající herec, avšak Khekova režie nedala důležité postavě Klaudia dostatečný prostor a plasticitu. Mistrovský je především závěrečný souboj Říhy a Martina Klapila, který je skutečně zajímavým a neokoukaným talentem. Zvláštní pochvalu si zaslouží také hudba.
(zadáno: 21.5.2024)
Viděla jsem pár režií Aleše Bergmana a tato mě oslovila nejvíce. Schimmelpfennigův text je skvělý. Zaujala i nápaditá a funkční scénografie, která prostředí Divadla Kolowrat vysloveně sluší. Herecké výkony jsou (více či méně) dobré. Ondřej Vaněk je excelentní - každý, kdo hraje s ním, najednou hraje o třídu lépe. Přestože má skromnou roli, tak naprosto vyčnívá. Nežně nezúčastněná (v nejlepším slova smyslu) je Bára Špačková, ta diváka skutečně umí zaujmout. Andrea Kautzká se jako herečka příjemně vyvíjí, v druhé polovině je velice solidní a pevná ve svém postoji. Adéla Zahradníčková má extrémně těžký úkol, který ovšem zvládla se ctí.
(zadáno: 3.4.2022)
Neskutečná nálož dokonalé herecké akce. Krásně zpracovaná hudební složka s kreativním využitím Violoncella. Co do herců nemá inscenace slabého článku. Lenka Šmídová v roli Kostelničky je dechberoucí a a zároveň je jednou z nejzajímavějších mladých hereček, které jsem v posledních letech viděla. Od chvíle, kdy si kleká před Števem se mi draly slzy do očí. Skvělí jsou ovšem všichni. Andrea Tesařová jako Jenůfka má všechno, především velký herecký oblouk, něhu, křehkost, bolest a celou škálu emocí. Julius Kubaščík jako Laco byl dokonalý.
(zadáno: 22.3.2022)
Skvěle napsaný text Tracyho Lettse využili v Kolowratu beze zbytku, stejně jako pět velkých hereckých příležitostí, všichni si vedou skvěle a inscenace v herecké složce nemá slabého článku. Naprosto skvělá je především nová Vicky Lenka Šmídová.
(zadáno: 28.4.2020)
Viděna derniéra.
Na první pohled velmi zaujme překrásná a efektně laděná scéna. Kostýmy A. Páté jsou dokonalé,domyšlené do posledního malého detailu, jak jsme u ní již zvyklí. Největší slabinou celé inscenace ale pro mě osobně byla ústřední dvojce Tatiana a /bohužel/ především Oněgin. Několikrát jsem se přistihla, že místo hlavních protagonistů sleduji D. Šoltýsovou a M. Vykuse v pozadí, což asi není úplně dobré :) Rovněž velmi zbytečná a špatně uchopená mi připadala role M. Kačmarčíka.
(zadáno: 27.2.2020)
Inscenace, která mě zasáhla. Do srdce bijícího pro divadlo.
(zadáno: 12.2.2020)
75 % - Klobouk za text. Je velmi srozumitelný i pro ty, kdo možná byli s dějepisem na štíru :)
Na inscenaci zaujme na první pohled krásná scénografie. Že je Juraj Kucharek vynikající scénograf jsem věděla už z inscenace "Lazarus"a zde se mi to jen potvrdilo.
Herecky pro mě dominuje Vojtěch Dvořák, který je opravdu neokoukaným typem mladého zajímavého herce se signifikantním hlasem.
Zaujali také Radim Kalvoda a Veronika Janků.
(zadáno: 25.1.2020)
65% vynikající Bergmanuv text, ostatně jako všechny.
Zaujal J. Suchý z Tábora
(zadáno: 23.1.2020)
Výborné pojetí tradiční Shakespearovy notoricky známé tragédie. Doporučuji zvláště pro studenty a žáky. Skvělá hudba, jak jsme již u D. Drábka zvyklí.
Herecky zaujali především Matěj Anděl, jehož Benvolio nepostrádá humor a Vojtěch Dvořák.
(zadáno: 23.1.2020)
Hezká režijní práce Michala Háby. Oceňuji také pěknou scénografii. Příjemná práce s hudební složkou, opakující se motiv "Klidná, jako nedotčená černá voda.", se velice dobře pamatuje.
Herecké výkony velmi vyrovnané. Zaujala především Kamila Sedlárová, Lenka Loubalová a Natálie Holíková.
(zadáno: 22.1.2020)
První půlka velmi zábavná, oceňuji originální, zážitkové pojetí. Druhá půlka nezaujala především textem jako takovým. Závěrečná scéna s koněm je zbytečná.
(zadáno: 22.1.2020)
Milé, aktuální pojetí známé klasiky. Neurazí. Několikrát jsem se slušně pobavila.
Herecky zaujala Natálie Holíková, Miroslav Zavičár, Martina Nováková.
Jiří Zapletal opět "stejno-stejně přehrává"
(zadáno: 22.1.2020)
Skvělý text, kterému Štindlova režie mimořádně sluší. Dobré výkony všech herců, zaujala především Natálie Řehořová
(zadáno: 22.1.2020)
Zdařilá inscenace. Krásná scéna s Lípou. Zaujala Eva Hacurová a Igor Orozovič
(zadáno: 21.1.2020)
MacDonagh jak má být ! Skvělý překlad, scéna, která Vás vtáhne ihned do britské atmosféry. Precizní režie. Velmi vyrovnané herecké výkony. Každá postava měla svůj propracovaný charakter.
Martin Finger je dokonalým anglickým cynikem. Velmi zaujali také Dana Černá, Jaromír Dulava a Ondřej Malý.
Alois Švehlík v závěru potěšil
(zadáno: 21.1.2020)
Celá inscenace na mě působila dojmem "A teď Vám ukážeme, jak jsme hustý"
Nevadí mi vulgární slova ani nahota na jevišti, je-li opodstatněná. Zde jsem tento pocit neměla.
(zadáno: 21.1.2020)
Překrásná předloha, snová scéna. Svým hereckým výkonem vynikal Jan Sklenář
(zadáno: 21.1.2020)
85%- Překrásná Skutrovská scéna.
Herecky zaujali Jiří Zapletal (dle mého názoru jeho životní role), Jan Sklenář a především Miroslav Zavičár jehož Ivan poutal mou pozornost celou dobu. Jakoby mu za krkem seděla celá bolest jeho rodiny.
Za zmínku stojí také Anna Fialová, Sára Venclovská a Jakub Tvrdík, jehož vnitřní monolog je krásně patrný.
(zadáno: 21.1.2020)
Brilantní režie J. Holce. Působivá scéna.
Excelentní výkon Jana Sklenáře s naprostým minimem prostředků. Ta krutost v očích,ten podivný sex appeal, to charisma. Tleskám ve stoje také Sáře Venclovské, za její křehké ženství, pravdivost a oči, které mluví. Děkuji !
(zadáno: 21.1.2020)
S dovolením si vypůjčím větu, kterou použil redaktor Jiří Koula ve svém blogu. "INU,DIVADELNÍ MAGIE. A ŠOLTÝSOVÁ"
Představení se silným ženským tématem, poselstvím a katarzí.
Obdivuhodně pravdivé a vyrovnané herecké výkony.
(zadáno: 21.1.2020)
Naprosto vyrovnané herecké výkony všech protagonistek. Brilantní a pečlivá režie, kterou se D. Šoltýsová vyznačuje. Tleskám ve stoje a z celého svého srdce děkuji !
(zadáno: 21.1.2020)
75%- příjemně originální pojetí. Vyrovnané herecké výkony, avšak pro mě divadelním charismatem vyčnívali Ivan Lupták a M. Konig.
(zadáno: 21.1.2020)
65% pro mě osobně slabší, než ostatní inscenace Michala Háby. Avšak výkon M. KONIGA je senzační. Neuvěřitelně příjemná energie.
(zadáno: 21.1.2020)
Svižné, vtipné, aktuální.
(zadáno: 21.1.2020)
Jsem skutečným fanouškem práce Mariana Amslera a Lazarus nezklamal. Vévodí tomu úžasné herecké výkony v čele s Ondřejem Rumlem jehož Thomas Newton jako kdyby skutečně přiletěl se svým bolestivým příběhem z jiné planety. Pozadu ani náhodou není Igor Orozovič, který je mistrem svého oboru. Skvěle si vedou také Lenka Libjaková, která mě naprosto okouzlila a Nina Horáková - svou energií naplní celé jeviště. Zaujal také Pavol Smolárik svým citlivým, ale silným výkonem. Skutečným důvodem proč na tuto inscenaci jít je také dechberoucí kapela.
1 2  >