Divadelní spolek Kašpar
<< Taneční hodina | Tetování >>
Igor Bauersima, Réjane Desvignes
Tattoo
Premiéra: 17.9.2010 | 2:20
Překlad: Kateřina a Markéta Vinických. Scéna: Karel Špindler. Kostýmy: Jan C. Löbl. Hudba: Vladimír Franz. Režie: Jakub Zindulka.
Poslední uvedení: listopad 2011 (v Praze), duben 2013 (v Plzni).
Poslední uvedení: listopad 2011 (v Praze), duben 2013 (v Plzni).
Obraz postmoderní společnosti kladoucí otázky týkající se smyslu umění a existence ve světě podléhajícím konzumnímu životnímu stylu, ve světě, který stírá rozdíly mezi pravdou a fikcí.
Projekt Divadelního spolku Kašpar a SPOlku DIvadelních NAdšenců Plzeň.
14! Projekt Divadelního spolku Kašpar a SPOlku DIvadelních NAdšenců Plzeň.
inscenace již byla stažena z repertoáru
Volby
Hodnocení (6)
HODNOCENÍ REDAKCE
Pavel Širmer 40 %
11.8.2011 | 2101 hodnocení
+ souhlasím
Myslím, že text je zbytečně dlouhý (zejména úvodní scény jsou příliš vleklé), ale jistý potenciál v něm je. Inscenace však zůstala na půli cesty, pro mě byla značně rozpačitá. Režisér se s herci nedokázal dobrat k podstatě autorova sdělení, vázl výklad situací a částečně i postav, ze záplavy slov nevyznívaly myšlenky. Herecké výkony spíše špatné. Dobrý M. Kern v nejmenší roli neměl odpovídajícího partnera. Standardní M. Prášilová a L. Langmajer, ten si ale částečně spletl žánr. Nepřesvědčivému T. Stolaříkovi toho hodně uniklo. Otřesná O. Ženíšková byla naprosto mimo.
HODNOCENÍ UŽIVATELŮ
Maxim de Winter 40 %
11.8.2011 | 91 hodnocení
+ souhlasím
Kritický pohled: zajímavý provokativní náhled na postmoderní umění a společnost vůbec. Scéna měla nápad, ale také mě rušilo to neustálé přemisťování. První půlka mi přišla trochu nedotáhla, dalo se tam víc pracovat na jednotlivých postavách. Druhá polovina byla v tomnhle směru o dost lepší.
Divácký pohled: konina na entou :)
Divácký pohled: konina na entou :)
Jirkan 50 %
30.10.2010 | 564 hodnocení
+ souhlasím
30.10. 2010: Něco mi tam chybělo. Text má na to, aby byla inscenace více drzá a šokující. Přišlo mi, že je zde snaha udržet to ve snesitelné míře. Výtvarně zajímavá inscenace, ovšem technicky nepraktická - ty přestavby strašně trhají slušný děj. Začátek trochu vázne, výstupem v galerii se to rozjede. Druhá půlka a rozuzlení už jsou dobré. Herecké výkony místy kolísavé. (I tak se mi Kašpar začíná víc a víc líbit.)
Komentáře uživatelů nevyjadřují stanovisko redakce. Názory jednotlivých redaktorů nemusejí vždy vyjadřovat stanovisko celé redakce.