Cabaret Calembour

Triptychon_di_voce

Premiéra: 20.5.2017 | 2:00
Hudba: Igor Orozovič. Výprava a režie: kol.
Večer roztrhaný na kusy: tři kabaretní zpěvohříčky („Věstonická nevěsta“, „Kudlič se vrací“, „Opera Streptokok“), každá pod patronací jednoho z tria Šotek-Orozovič-Suchý. Přídomek „di_voce“ možno číst česky „divoce“ i italsky „dy vóče“, půjde o hlas, a bude to divoké...
Cabaret Calembour
Hodnocení inscenace
Redakce
75 %
Uživatelé
80 %
80301000
Hodnocení redakce
Iva Bryndová 60 %
Pavel Širmer 80 % Tip Pavel Širmer
Helena Grégrová 80 % Tip Helena Grégrová
Jan Pařízek 80 %
Chci vidět - přidat do seznamu
Termíny představení

Volby

Hodnocení (34)

HODNOCENÍ REDAKCE
Iva Bryndová  60 %
13.3.2019 | 593 hodnocení
+ souhlasím
Věstonická nevěsta byla humorná, stejně jako Opera Streptokok, filmový příběh vložený mezi ně mě příliš nezaujal, navíc z mého pohledu celý večer až zbytečně protahoval, ten pocit prohloubila i přestávka po něm. A něco, co by mě naprosto nadchlo, či díky čemu bych si odlehčený večer plně užila, mi chybělo.
Pavel Širmer  80 %  Tip Pavel Širmer
13.10.2017 | 2052 hodnocení
+ souhlasím
Další počin osvědčeného souboru za předchozími projekty rozhodně nezaostává! Tento večer se skládá ze tří „zpěvohříček“. První z pravěku (autor Milan Šotek), druhá detektivka (skvěle předtočená, autor Jiří Suchý), třetí z operního prostředí (opět živě hraná a zpívaná, autor Igor Orozovič). Soubor na diváky chrlí hru se slovy a významy. Písňové texty jsou doslova klenotem, zhudebnění zdařilé. Se stálou čtveřicí účinkujících tentokrát hrála a zpívala hudebnice K. Farag; zaujala zejména zpěvem, v hereckém projevu byl vzat do hry především její typ.
Helena Grégrová  80 %  Tip Helena Grégrová
30.6.2017 | 1719 hodnocení
+ souhlasím
85 %. Nepřeberné množství neotřele poetických nápadů i v tomto triptychovém večeru opět chrlí Calembouráci s nezdolnou intenzitou lávy. Ano, nebojím se toho přirovnání, jsou jako Řípy! ;) Ta jejich radostná hravost, v kombinaci s laskavou nadsázkou a chytrým humorem, je návykový medikament na trudomyslnosti všeho druhu. Tleskám a nemůžu se dočkat další dávky! ;)
Jan Pařízek  80 %
30.6.2017 | 927 hodnocení
+ souhlasím
Další velmi vydařený počin z dílny Calembour. Tři kousky, každý specifický svým pojetím, zvoleným žánrem i tématem. Přesto všechny kvalitní se skvělými texty, slovními hříčkami a libozvučnými písněmi. Pobaví, zaujme a potěší. Výborná K. Farag a vedle ní také L. Polišenská. Holky zde jasně vedou, byť pánové samozřejmě nezůstávají příliš pozadu. Mile rád doporučuji všem ke zhlédnutí.
HODNOCENÍ UŽIVATELŮ
MartinB  80 %
8.6.2023 | 139 hodnocení
+ souhlasím
Věstonická nevěsta i Opera Streptokok jsou pro mě osobně malé legendy. Poutavé minipříběhy doplněné o chytlavé písničky a neskutečnou energii všech přítomných - v obou si zároveň dovolím vyzdvihnout příjemnou Kristýnu Farag a Lucii Polišenskou jejíž Pulcinella Hrušková ve streptokokovi fakt válí. Jediné, s čím jsem měl docela problém, bylo sledování filmového záznamu Kudlič se vrací. Ačkoli i tam byly skvělé vtípky, nenadchl mě tolik jako další dva zmiňované kousky. I proto, že strávit značnou část divadelního představení koukáním na minifilm mě moc nevzalo.
MMK  80 %
23.3.2022 | 192 hodnocení
+ souhlasím
Typické představení CC plné slovních hříček, kdy znalost cizích jazyků prospěje. "Kudlič se vrací" byl viditelně slabší než ostatní dvě zpěvohříčky.
R.JELEN.21  80 %
3.4.2019 | 256 hodnocení
+ souhlasím
Na jednu stranu, tohle je tak blbý, až je to dobrý. Chcete-li se zasmát, pobavit se u množství slovních hříček a zapomenout na všechny mindraky, tak tady to 100 % půjde ;) Výborně propojené uzlíky, dvojsmyslné až x smyslné zákruty českého jazyka. Takové malé kulaťoučké jablíčko s barvou i zápachem. (Werichovci pochopí) :)
Kačka  60 %
1.4.2019 | 19 hodnocení
+ souhlasím
Po Kvidouli maličko zklamání. Věstonická Venuše i Opera Streptokok byly fajn, film mi přišel nudný. Doporučila bych film vypustit, taktéž přestávku a vznikne pěkná jednoaktovka.
Vaklav  70 %
20.1.2019 | 282 hodnocení
+ souhlasím
(+1)
65% - Dva ze tří...
Nevěsta a Streptokok mě bavily. Film mě příliš nezaujal, ale taky nezklamal.
Až tak nadšený jako mnoho zdejších pisatelů tedy nejsem, ale zajímavý a příjemný večer to jistě byl.
Nerad bych hodnotil příliš přísně, protože nejsem tak úplně fanouškem podobného typu představení, ale zkusit se má všechno. K tomu si dovolím vás povzbudit. Zklamaní byste být neměli.
Michal1982  90 %
5.9.2018 | 172 hodnocení
+ souhlasím
Druhé setkání s Cabaretem Calembour a hned tři kousky v jednom večeru! Text neztrácí na vtipu, kupa slovních hříček, nenásilný humor a opera Streptokok byla pro mě vrcholem večera! Donna Maria Pulcinella Hrušková převálcovala všechny.... Večer utekl moc rychle, tleskám, pravo!Pravo!Pravoooo!
Týnuše  100 %
11.3.2018 | 7 hodnocení
+ souhlasím
Textově i hudebně dokonalá novinka oblíbeného minisouboru!
AliV  90 %
17.2.2018 | 122 hodnocení
+ souhlasím
Další hravá inscenace Cabaretu Calembour. Dvě hodinky plné zábavy a inteligentního humoru. Jedinou výtku mám k ne příliš komfortním prostorám, ve kterých se hra uvádí.
Vladimír Rogalewicz  80 %
13.2.2018 | 819 hodnocení
+ souhlasím
Divadlo malých forem pokračuje - zcela originálním souborem. Velice příjemný večer, i když při znalosti předchozích představení ničím nepřekvapí. Mám je všechny rád!
Guildenstern  80 %
17.12.2017 | 465 hodnocení
+ souhlasím
I když bych dle osobního vkusu asi přehodil první a třetí část kvůli lepší gradaci večera, musím tento klenot náležitě vychválit a všem doporučit ke zhlédnutí. Myslím, že se zrodila legenda, která snad pánům jednou dovolí opustit jejich další angažmá, protože s odpuštěním oproti tomuto je jejich další tvorba na zavedených scénách nepodstatná. P.S. Texty doufám brzy vstoupí do čítanek!
Teufel  80 %
18.10.2017 | 78 hodnocení
+ souhlasím
Třetí počin Calembouru, na který jsem se byl podívat. Svoji roli možná hrála vysoko nastavená očekávání, ale nebyl jsem tolik nadšen jako u Plejtváka a Čertovské kvidoule. Přesto je to pořád zatraceně dobrá inscenace. Dokonalé písňové texty, žánrová přesnost všech tří částí. A navíc asi definitivně miluji Lucii Polišenskou, protože její přítomnost na jevišti je prostě přehlídkou energie, espritu a přirozenosti.
Honza1  90 %
13.10.2017 | 84 hodnocení
+ souhlasím
Tahle parta mě prostě baví! Jsou skvělí. Je radost vidět, že z toho, co dělají, mají radost. Na výsledku je to znát. Nové představení, složené ze tří zcela odlišných částí. Každá je úplně jiná. Všechny stojí za to.
Anex  90 %
11.7.2017 | 111 hodnocení
+ souhlasím
Och Venuše, já se narodila ve špatném desetitisíceletí :-D
Gaspoda  80 %
1.7.2017 | 53 hodnocení
+ souhlasím
Prvni setkani s Cabaretem Calembour.Hodne vtipne hra se slovy,zpěv, dobove naražky na vselicos. Hodne mi to pripominalo divadlo Sklep.
Bena  80 %
15.10.2022 | 2 hodnocení
+ souhlasím
Skvělá zábava
Eva Vestaj  80 %
21.5.2017 | 4 hodnocení
+ souhlasím
Inscenace sympaticky rozdělena do tří částí, z nichž každá přináší něco nového a přitom pro poetiku Calembouru typického. Je radost pozorovat vývoj souboru: Kvalita slovního humoru se neustále tříbí, úroveň písňových textů roste, stejně tak souhra je stále přirozenější a tím i svobodnější: pánové Šotek, Orozovič a Suchý /z T./ ve svém autorském konání zrají lépe než kdekterý plísňový sýr. Do popředí se dostávají i další členové souboru: L. Polišenská, zejména v první části svůj prostor sympaticky využívá a K. Farag přesvědčuje autenticitou své jevištní existence a svými hlasovými schopnostmi.
Miss_venon  80 %
21.10.2022 | 56 hodnocení
HodnaTeta  60 %
15.3.2022 | 194 hodnocení
Kjama  70 %
4.2.2022 | 115 hodnocení
Matěj Konečný  80 %
13.1.2022 | 241 hodnocení
Braddy  90 %
15.12.2021 | 244 hodnocení
LavinieCamui  80 %
30.10.2021 | 855 hodnocení
Chbarca  90 %
5.3.2020 | 73 hodnocení
Xcepek  70 %
20.1.2019 | 681 hodnocení
Katarina16  90 %
10.12.2018 | 26 hodnocení
Lumca  70 %
30.5.2018 | 369 hodnocení
Peetra  80 %
25.3.2018 | 168 hodnocení
Lovin  90 %
13.2.2018 | 277 hodnocení
Mcenole@senam.cz  60 %
21.10.2017 | 52 hodnocení
Marcela  80 %
3.7.2017 | 419 hodnocení

Komentáře uživatelů nevyjadřují stanovisko redakce. Názory jednotlivých redaktorů nemusejí vždy vyjadřovat stanovisko celé redakce.