Profil uživatele
Martin21
VolbyHodnocení
Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 13 % (153)
Lukáš Dubský: 13 % (160)
Helena Grégrová: 14 % (177)
Jiří Landa: 14 % (292)
Pavla Haflantová: 14 % (50)
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 16.12.2024)
Z velké míry se vyhnu srovnávání s plzeňskou inscenací. Tam jen, oproti NdM mají větší možnosti po technické stránce, a ty byly Plzní samozřejmě využity. Ovšem zde kvituji lepší protagonisty, kdy mně především oproti Plzni zaujala postava Liugi Lucheniho v podání Lukáše Adama - jeho zpěv nerval uši. Také debut N. Tichánkové ve velké roli dopadl na výbornou, avšak si troufám říci, že její alternace bude více jistá ve zpěvu. Dále bravurní Jan Kříž, který je za mne tahounem. Procenta dolů pouze za nevhodně (typově) zvolenou Arcivévodkyni Sofii. 95%.
(zadáno: 5.12.2024)
Premiérové představení mělo skvělou energii a zábavný doprovodný program. Na prvním místě kvituji krásné a moderní kostýmy. Funkční a nerušivá scéna, pěkně umístěný orchestr. Z obsazení vyčnívá sehraná a kompatibilní ústřední dvojice. Dále pak Venuše Dvořáková a J. Dulava, kteří se svých menších činoherních rolí zhostili skvěle a zábavně! Jako celek je tato inscenace velmi působivá a má poselství do dnešní nepřející doby!
(zadáno: 29.11.2024)
Tento kousek z muzikálové produkce NdM mně příliš nezaujal. Kdo mne ale ze sólistů nadchl, tak (jako vždy) skvělý Juraj Čiernik a velmi mile mě překvapila Andrea Gabrišová, které to zpočátku trochu trvalo, ale postupem času se dostala k parádnímu výkonu.
(zadáno: 25.11.2024)
65%. První část bych prakticky celou vynechal. Druhá je svižná (i když delší), napínavá a má spád. Z herců vyzdvihuji tahouna R. Mikluše a uvěřitelnou L. Polišenskou. Po delší době role, o které si myslím, že jí fakt sedla.
(zadáno: 29.10.2024)
Každá ze tří čarodějek v hlavních rolí dává své postavě svůj skvělý otisk, herecký i pěvecký. Viděno v alt. Janotová/Coufalová/Gazdíková. Petr Štěpán si roli svůdníka náležitě užívá a podává svůj standardně dobrá výkon. Ve vedlejší roli mně mile překvapila V. Matušovová, která si roli záporačky užívá a dává ji s přehledem.
(zadáno: 8.10.2024)
Prakticky srovnatelné s uvedením na West End. Snad poprvé v DJM dokonalý orchestr a zvuk! Divadlem zní skvělá hudba, jak si titul žádá. 100% energie a zápal lze pozorovat ze všech účinkujících.
Peter Pecha - fenomenální nastudování role. Nepřehrává, což se jeví jako velké riziko této role. Je naprosto uvěřitelný a krásně zpívá.
Tomáš Krpec - ve své velké roli bojuje s textem, což mi snižuje pár % v hodnocení. V pěveckých pasážích super, v mluveném textu to pokulhává.
Proto tedy 95%.
Peter Pecha - fenomenální nastudování role. Nepřehrává, což se jeví jako velké riziko této role. Je naprosto uvěřitelný a krásně zpívá.
Tomáš Krpec - ve své velké roli bojuje s textem, což mi snižuje pár % v hodnocení. V pěveckých pasážích super, v mluveném textu to pokulhává.
Proto tedy 95%.
(zadáno: 9.9.2024)
Pro Ocelové magnolie snad nešlo vybrat lepších hereček! Avšak tři ze šesti zaslouží vyzdvihnout.
Markéta Sedláčková - díky jejímu závěrečnému výkonu si připravte balení kapesníčků. Během 120 min vám předvede, že umí být vtipná, nepřístupná, ale i sakra dojemná,
Alena Antalová - ta si svou bláznivou roli užívá a hraje bravurně,
Radka Coufalová - dokazuje, že je skvělou nejen zpěvačkou, ale zde právě i herečkou!
Nečekejte kulisy, kostýmy, scénu. Ale konverzační komedii s bravurními výkony všech hereček, které vás dostanou a ukážou, že pro dobré divadlo stačí právě herecký um bez "toho kolem".
Markéta Sedláčková - díky jejímu závěrečnému výkonu si připravte balení kapesníčků. Během 120 min vám předvede, že umí být vtipná, nepřístupná, ale i sakra dojemná,
Alena Antalová - ta si svou bláznivou roli užívá a hraje bravurně,
Radka Coufalová - dokazuje, že je skvělou nejen zpěvačkou, ale zde právě i herečkou!
Nečekejte kulisy, kostýmy, scénu. Ale konverzační komedii s bravurními výkony všech hereček, které vás dostanou a ukážou, že pro dobré divadlo stačí právě herecký um bez "toho kolem".
(zadáno: 9.9.2024)
85%. Hezky napsaný původní muzikál pro prkna MdB. Jednodušší scénografie mi nevkládá pochopení pro celkem dlouhé "přestavby", na které nejsem u muzikálové produkce místního divadla zvyklý. Tuto nedokonalost ovšem předčí skvělé ústřední duo v podání Svetlany Janotové a Libora Matouše. Oba hrají a zpívají (i tančí) na 110% a je mezi nimi viditelná chemie. Zápornou roli Kudly příjemně nepříjemným způsobem ztvárnil Petr Štěpán a Lenka Bartolšicová mne zaujala svým vřelým výkonem v roli Adléty, škoda, že se jí nedostává více větších rolí.
(zadáno: 9.9.2024)
(zadáno: 26.6.2024)
85%. Velmi jednoduchá dějová linka, která je oslími můstky vždy našroubovaná na některý z hitů Hany Zagorové. Velmi zdařilá interpretace těchto písní vesměs skvělými herci. Největším a nejmilejším překvapením pro mne je Natálie Halouzková! Naopak lehké zklamání z výkony (pěveckého) Michaely Tomešové, v mých očích byla nejslabší z tria Křížová - Bohatová - Tomešová. Kateřina Bohatová se pak svým zpěvem skutečně nejvíce přibližuje hlasu Hany Zagorové.
(zadáno: 19.6.2024)
85%. Obdivuhodný výkon I. Huspekové a H. Mathauserové v širokospektré činoherně-pěvecké roli. Klobouk dolů také před P. Reifem, který doslova potí krev! Inscenace nenudí, zaujme a ještě nejednoho diváka vzdělá.
(zadáno: 17.6.2024)
V první řadě musím říci, že se jedná o velmi neobvyklý kus uváděný v kladenském divadle. Pochvala za výbornou živou hudbu, hezké a dobové kostýmy a poctivé herecké výkony napříč účinkujícími. Šumař si mne ale nezískal svým obsahem.
(zadáno: 17.6.2024)
(zadáno: 21.4.2024)
Kdyby nebylo povedené vizuální stránky a výborných pěveckých výkonů (Matušovová, Merthová, Vitázek, Jandová, Janotová, Apolenář), mé hodnocení by bylo hluboko pod uděleným. Příběh žádný, první část nuda a šeď.
(zadáno: 16.4.2024)
Tak tohle byl jeden z mých největších divadelních omylů, co jsem viděl?
(zadáno: 21.3.2024)
Naprostá jednička z produkce muzikálu MdB a zároveň i jeden z nejlepších muzikálů u nás. Úchvatná hudba, nádherná scéna, dobové kostýmy. Především ale vynikající výkony viděných alternací dělají Medica tím, jaký je - (Matouš, Čtveráčková, Slanina, Slovák, Coufalová,...). Je zbytečné se o každém z nich rozepisovat zvlášť, neboť každý z nich byl skvělý! Snad jen, že (nejen) hlas Libora Matouše jsou balzámem pro uši i oči....
(zadáno: 19.3.2024)
První část vtipná a svižná, druhá je nudná a zdlouhavá. Líbí se mi hudební podkres po čas celého představení a herecké nasazení T. Hrona. Scéna působí lehce lacině a bez nápadu.
(zadáno: 12.3.2024)
Místy zbytečně zdlouhavé. Kdyby se některé pasáže osekaly, mohl by celek působit ještě více surově, dramaticky a napínavěji.
(zadáno: 4.3.2024)
Hodnotil bych i více, ale rozčiluje mne šílené zázemí GoJa, pan Janeček by mohl do svého hudebního stánku zainvestovat. Také již trapné kulisy a lóže z Fantoma opery, které jen zhoršují výhled divákům, jsou otřesné. Z alternací mne zklamalo duo Thénardieur - vyčpělý Kotiš a Podlipská, která nedává své roli potřebný drive, komičnost a hlas. Také M. Sommerová je velmi slabá. Naopak z druhého soudku fantastický D. Uličník, fenomenální F. V. Prokešová a dobrá A. Haviar. Diváci uvidi veškeré dění POUZE ze sektorů B a C, popř výše nad těmito. Z míst za 899,- v sektoru A jsme měli značně zhoršený výhled. Zde by se měl p. Janeček také stydět...
(zadáno: 17.2.2024)
I když se mi v původní verzi více líbily představitelky role Lízy - R. Coufalová a M. Sedláčková, nové uvedení na mně působí propracovaněji a má větší drive. Hudební scéna dle mého MFL sluší též více. Za mně jeden z TOP muzikálu nyní v MdB uváděným. Alt. Skálová, Herfortová.
(zadáno: 23.1.2024)
Překvapily mne mile výkony tři dětských protagonistů. Na premiéře - sestry Čtveráčkovy a K. Helbich. Hrají i zpívají velmi obstojně. Nejsuverénnějším je ale Konrád v podání (na roli mladého) Roberta Jíchy. Nutno také zmínit vtipně přísnou Ivanu Vaňkovou.
Jako celek dobrý, ale nemohu si pomoci, že je to trochu uspávající a inscenaci chybí jakýsi drive.
Jako celek dobrý, ale nemohu si pomoci, že je to trochu uspávající a inscenaci chybí jakýsi drive.
(zadáno: 18.12.2023)
Přesun do HdK je spíš na škodu. Inscenace je o dvě třídy níž, nevím proč. I když - asi bych věděl. Obsadit do titulní role K. Průšovou, tak to je lobotomie za cenu vstupenky do divadla....Její druhé malé já v podání dětské herečky je daleko uvěřitelnější a čistší. Na druhé misce vah je pak excelentní a nad všemi převyšující výkon Jany Zenáhlíkové v roli Černé královny, která je při svých výstupech jediným světlem na konci tunelu. Orchestr j ku prospěchu oproti reprodukované hudbě v Hybernii, ale tento počin se do Karlína fakt v tomto provedení nehodí.
(zadáno: 14.12.2023)
Jakkoliv mně téma až tolik nevtáhlo, jednoznačně nutno ale přiznat, že výkon Hany Fialové je boží! Opět zde potvrzuje, že je jednou z našich předních muzikálových div. Je radost ji sledovat z metrové vzdálenosti 1. řady od jeviště a být vtažen do děje.
(zadáno: 12.12.2023)
Jedna z nejpovedenějších inscenací souboru za poslední sezóny. Skvěle režijně uchopeno, dobrý hudební podkres, hezká scéna. To vše podtrhuje geniální výkon Jany Zenáhlíkové v hlavní roli. Skvělým partnerem jí pak je na jevišti Michael Vykus a všichni ostatní.
(zadáno: 15.11.2023)
Pro mně jednoznačně poutavější zpracování oproti HdK. Vynikající Svetlana Janotová. Spolu s A. Novotným tvoří skvělou ústřední dvojici. Zbytek obsazení průměrný a tvoří kompaktní celek. Příjemná rodinná podívaná.