Profil uživatele

Dokonalý Petr

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 12 % (5)
Helena Grégrová: 15 % (4)
Michal Novák: 15 % (4)
Jiří Landa: 17 % (6)
Lukáš Dubský: 17 % (6)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 3.11.2023)
Z REPRÍZY 5.10.23 / Václav Bárta konečně muzikálově dospěl. Jednoho až mrzí, že když to přišlo v plné palbě v jednom z muzikálových klenotů, Bárta ukončuje muzikálovou kariéru. Paní Basiková proti tomu na Magdalenu už nemá věk. Výprava je velmi slušná, i když se na můj vkus jednotlivé složky tlouknou trochu víc.
(zadáno: 25.10.2023)
VIDĚNO NA DERNIÉŘE / Jak se stupňovala vážnost monologů, stupňovala se i herecká kvalita zúčastněných. Výkony plnily čáru od tragických po geniální. Ti, kteří nepřehrávali a nemluvili jako absurdní roboti však byli ve značné přesile. Myslím, že hře by neškodilo uvést ji znovu, jen s trochu lepším výběrem obsazení. Absence klipovitosti a větší plynulost by mohly rozhodně pomoci.
(zadáno: 25.10.2023)
Z REPRÍZY 17.6.23 / Překvapilo mě, jak poctivě neznámý spolek pracuje s tak známým textem. Zvláštní začátek vtáhne do děje, ač působil ze startu trochu rozpačitě. Víchová vede ostatní i sebe v roli sebestředné herečky pevným krokem v kolektivním tanci, kde se odehrávají jednotlivé malé příběhy. Ty docela drží pokupě. Zvláště pak oceňuji s nimi spjaté malé otázky na pozornost diváka. Excelentní výkony hlavní čtveřice umocňují velice dobré výkony v některých rolích vedlejších, z těch nejvýrazněji Bára, Broum, Cahlová. Závěr funguje skvěle.
(zadáno: 25.10.2023)
Z VÍCERO REPRÍZ / Jan Fanta je jedním z největších talentů aktuálního českého divadla. Patřila mu veškerá má pozornost, ať hrál kteroukoli roli. Lukáš Pečenka dokázal, že není zajímavý jen na jevišti, ale mimo něj je jeho otisk neméně silný. Obecně mě moc baví fenomén, který ve mě osobně právě Pečenka touto inscenací odstartoval, kdy se mladí ostřílení divadelní herci a interpreti pouští po nasbírání obrovského množství zkušeností do oblasti režie a režírují s nebývalou energií, dravostí a šarmem. Tím spíš, když se jedná o komorní inscenace, kontroverzní texty anebo o divadelní nadšence. Doufám, že se tenhle Fredrik jednoho dne vrátí.
(zadáno: 25.10.2023)
Z VÍCERO REPRÍZ / Tahle inscenace mě dokázala velmi intenzivně uhranout. Připadalo mi, že všichni, kdo se na kusu pod taktovkou režisérky Diany Šoltýsové podíleli nechtěli diváka ani na chvíli nechat vydechnout. Práce s energií a myšlenkami je dotažená do snad až extrémních detailů. Velice povedené. Je to nesmírně zajímavý kus a výkony všech jsou podle mě poklony hodné.
(zadáno: 24.10.2023)
VIDĚNO VÍCEKRÁT / Představení plné silných ženských hereckých výkonů (Elsnerová, Terberová, Kotrbatá, Černá, Vaculíková, Rázlová). Igor Bareš byl ve své roli přesvědčivý, ale u herce jeho formátu nerozumím, proč ho režiséři na scéně DnV na jevišti téměř neustále svlékají do půl těla. Je to poněkolikáté, není to lichotivé a upřímně, nikdy to dané postavě nic nedává. Ale to tak na okraj. Z mužských rolí v dobrém vynikal především Pavelka. Představení bylo doplněné o dokonalou, pulzující hudbu.
(zadáno: 24.10.2023)
VIDĚNO VÍCEKRÁT / Úchvatná dvojice Marek Lambora a Jana Kotrbatá předali Langrovu textu tak osobitou a osobní interpretaci, až tuhla krev v žilách. Scény na kolejišti byly neuvěřitelně povedené. Někteří herci v menších rolích inscenaci trochu táhly dolů. Přitom divadlo mělo tou dobou v angažmá tolik vhodnějších osob. Role pana Kepky byla zbytečná. Představení mělo ale tak jedinečnou atmosféru a hlasy/myšlenky ji podporovaly opravdu silně.
(zadáno: 24.10.2023)
Z REPRÍZY 29.4.23 / Nijak objevná režie J. Deáka, nikam neposouvá především S. Rojkovou. Herečku je dlouhodobě docela problém slyšet. Vedle charismatického Lambory se navíc trochu ztrácí. Ve vedlejších rolích jsou velice výrazní Talacková, Holý a Bambas. Tomáš Töpfer ve filmové dotáčce je strašně zbytečný. Nadto zmíním opravdu odpudivou výpravu. Styděl bych se.
(zadáno: 24.10.2023)
Z RERÍZY 25.2.23 / Inscenační tým by měl mít patent na to, jak diváky unudit k smrti. Klasika by měla být jakákoli, jen ne nudná. Celou tu nudu zachraňovala pouze Bohatová. Pár Křížových sice chemii má, ale mezi sebou, nikoli na jevišti. Navíc, ve vší úctě, protože může být fantastická, jak jen chce, se Marie na roli mladinké naivky opravdu nehodí. Příšerný Pošta. Company nemá moc smysl... Scéna chudá jak kostelní myš. Dostatečná by možná i byla v jiném prostoru, ale v obrovské Hybernii skutečně ne.
(zadáno: 23.10.2023)
Z REPRÍZY 15.8.23 / Inscenace, jejíž nádherně temnou a mrazivou atmosféru zbytečně rozbíjely punkodějnice. To je brutální nevkus! Výborný M. Němec mě velice překvapil, že ve svém restříku našel jednu z nejzajímavějších shakeseparovských postav, i když trochu po hamletovsku. Naopak naprosto přesně obsazená L. Krobotová mě zklamala. Když se řekne Lady Macbeth, donedávna jsem si vysníval právě paní Krobotovou, ale ona je tak moc afektovaná... Smutné sledování zbořené vize. Menší role obsazeny i odehrány s grácií. Zima byl však naprosto zbytečný.
(zadáno: 23.10.2023)
Z REPRÍZY 27.5.23 / Vůbec to nebylo špatné! Štefančík vytvořil sakra zajímavou inscenaci. Goran Maiello je herec, který bez problému zvládne utáhnout celkem podařený text. Minimalismus inscenaci slušel, ale přesto mám pocit, že z toho všeho šlo vytáhnout mnohem, mnohem víc. Docela bych si přál vidět Maiella s tímtýž textem, jen možná trochu jinak.
(zadáno: 23.10.2023)
Z REPRÍZY 24.5.23 / Velice zajímavá inscenace, která překvapila režijním pojetím a pracováním s prostorem. Studenti jsou navíc velmi tvární a společně s režií vystavěli své role opravdu zajímavě. Nejlépe si s tím poradila dle mého A. Glässnerová v hlavní roli Phoebe. Lépe ji svými výkony doplňovala mužská část dalšího osazenstva.
(zadáno: 23.10.2023)
Z REPRÍZY 7.9.23 / Velice příjemné překvapení. Výprava, výkony, vše se podporuje navzájem. Z výkonů lze vystihnout výborné Jiřího Macha a slečnu Dagmar Křížovou. Moša ukázal, že klasicky udělaná klasika nemusí nutně nudit. Skvělé.
(zadáno: 23.10.2023)
Z REPRÍZY 18.1.23 / Velice pozitivně laděné představení s hezkou výpravou. Ti druzí je vtipná jednohubka, která po sobě však nijak zásadní a výraznou stopu nezanechává. Jen tu všeobjímající pozitivní atmosféru. A to je vlastně taky dobře. Všechny výkony jsou velice příjemné, ačkoli mi přišlo, že jednotlivé dvojice na sebe možná trochu hůře slyšely.
(zadáno: 23.10.2023)
Z REPRÍZY 3.10.23 / Neskutečně zdlouhavou stopáží se táhne jediný příběh. Kdyby se úplně překopal scénář, mohla to být i docela zajímavá detektivka. ALE! Ta dětská linka je tak zoufale o ničem a nastavovaná tolika hloupostmi, jako je cirkus, cikáni a indiáni, že jsem se ptal sám sebe, kdo selhal - libreto, dramaturgie nebo režie? Tohle se nepodařilo.
(zadáno: 23.10.2023)
Z REPRÍZY 21.10.23 / Dílo samotné je velice dobré, přestože by podle mě zasloužilo být trochu méně klipovité. Výkony byly celkem příjemné. Oceňuji J. Mauera, L. Korbela a M. Peškovou. A kolegialitu Z. Frice ve scénách, kdy leckterému kolegovi nefungoval port, ani přinesený mikrofon. Snažil se svým kolegům pomoci, jak jen mohl, a stále zůstal v roli, což se nepovedlo M. Polyakové. Otřesný zvuk a buranské chování zaměstnanců divadla během představení degradovalo dobrý kus na podívanou o pár levelů nižší.
(zadáno: 23.10.2023)
Z VÍCERO REPÍZ / Legenda, která ztrácí na lesku i kouzlu. Nové Christiny jsou velmi dobré, ale čím dál horší Marian Vojtko v roli titulní je už celkem politováníhodný. M. Bragagnolo, A. Haviarová a M. Časarová a V. Šípová jsou asi největší objevy během těch let. Nepochopil jsem režijní pojetí postavy Carlotty. Velkolepá výprava.