Profil uživatele

R. Janouch

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Jan Pařízek: 7 % (3)
Pavla Haflantová: 20 % (1)
Lukáš Dubský: 25 % (2)
Jiří Koula: 33 % (3)
Iva Bryndová: 35 % (6)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 25.9.2014)
Stále si tak trochu kladu otázku, co na Fantomovi všichni mají?! Na jednu stranu je milým překvapením, že tolik lidí i u nás vysoce oceňuje operní muzikál, protože ta hudba skutečně není pro řadového diváka z Horní Dolní, na druhou stranu nejúžasnější muzikál všech dob bych si představoval trochu jinak - třeba jako Bídníky, Cats, Jekylla a Hydea, Carmen, Pokrevní bratry (když zůstaneme jen u světových titulů) a dobře desítka našich českých muzikálů mě oslovila také daleko víc! A to operu jako žánr bytostně zbožňuju... Ale smekám před všemi výkony v čele s Radimem Schwabem a Monikou Sommerovou!
(zadáno: 25.9.2014)
Jednoduchá hudba? Právě naopak - jako vždy geniálně bartákovská, jednoduchá tak leda ve své dokonalosti! Určitě nejsilnější moment představení. Ale je to celé velmi zdařilé a milé, opět nikoli jen pro děti, ale pro celou rodinu. Možná bych také jen trochu pokrátil jednotlivá roční období ve druhé půli (s výjimkou velmi vydařeného podzimu - byť jsem nepochopil tu analogii s loupežníky), ale naopak první půlka vůbec nenudí. Má spád a člověk se diví, že najednou z ničeho nic je pauza... Kapku medu pro Verunku asi řadím o fous výš, ale Pixovic opět potvrdili, že dělají muzikály srdcem! 100x díky!
(zadáno: 11.4.2014)
Tohle dílo nelze hodnotit jako plně profesionální, už kvůli neprofesionálnímu zázemí U Hasičů. Ale tvůrci i umělci si zaslouží absolutní poděkování za to, že jeden z nejkrásnějších muzikálů všech dob aspoň na chvíli dokázali vrátit!
(zadáno: 11.4.2014)
Aby mi snad někdo nevytýkal, že jsem vůči Broadwayi z titulu své spolupráce s tímto srdcovým divadelním stánkem nekritický, musím napsat pár řádek i k tomuto titulu, který jsem naprosto nepochopil. A to jsem se o to snažil 3 až 4x. A 3 až 4x jsem u toho usnul - tímto se omlouvám všem umělcům, které to bavilo a dali do toho vše. Hlavně úžasnému Radimovi Schwabovi, o jehož progresi je zbytečné cokoli psát - přesvědčíte se o ní všichni ve Fantomovi opery...
(zadáno: 11.4.2014)
Redakce neviděla Bídníky? Zvláštní... Já tedy - kromě Vinohradského divadla - viděl všechny verze (všechny GoJácké) a myslím si, že ta poslední byla nejzdařilejší co do obsazení. Nadšení talentů jako Hedvika Tůmová, Jára Adamec či Charlotte Doubravová, a hlavně posun Pepíčka Štágra do hlavní role Valjeana, to tuhle verzi umocnilo k dokonalosti. Jestli jsem si až do jeho obsazení myslel, že Davida Uličníka jako JV nikdo překonat nemůže, maestro Josef Štágr mě vyvedl z omylu. On hraje hlavního hrdinu líp než Javerta (kde neumí být dostatečně odporný), Valjean jde zkrátka z jeho nitra! Gratulace!
(zadáno: 11.4.2014)
Landa 40 %? No neke...:) ... Řekl bych to takto: Chápu, že kdo neprožil 80. léta, může dát méně než 100 %, u nás čtyřicátníků je to prakticky povinnost! Už proto, že většina písní je tu zazpívaná lépe než v originále! A 461 repríz mluví za vše - myslím, že velkou zásluhu na tom mají jména jako Péťa Doležalová, Genny Ciatti, Míša Nosková, Tomík Löbl, Míša Sejnová, Fanda Pytloun, Fíla Antonio a samozřejmě skvělá choreografka Péťa Parvoničová, kterou tak absurdně kritizují páni "kritici" třeba u Casanovy - no postoupně bych asi vyjmenoval skoro všechny. Protože Dětmi Ráje žili! A bylo to vidět...
(zadáno: 11.4.2014)
Trochu moc vážné činohry na typického diváka Broadwaye, ale rukopis nejlepšího muzikálového režiséra současnosti Radka Balaše se opět nezapřel... A velmi milé překvapení díla? Míša Horká!
(zadáno: 11.4.2014)
Tohle je prostě klasika. A kdo to nevidí, potřebuje brýle... Ale abych byl objektivní. Mě Klea už pomalu zevšedněla také - jenže až po 55. návštěvě!
(zadáno: 11.4.2014)
Michal mě nikdy nepřestane překvapovat. Po Kleopatře jsem si myslel, že nic lepšího už nesloží - a přišla Angelika a pak právě Kat Mydlář... Kdyby pro nic jiného, tak pro ústřední árii si zaslouží vytesat do análů divadla zlatým písmem...! Jediné body dolů - poněkud zbytečné lasery...
(zadáno: 11.4.2014)
Ach jo... Zajímalo by mě, co lidé jako J. Landa od divadla očekávají? Proč se - předpokládám, že tomu, o čem píší, když se strukturují do role kritiků, rozumí - neoprostí od toho "odborného" hnidopišství a nesnaží se hodnotit skutečně coby diváci, tj. brát v potaz pouze to, co zaznamená oko průměrného diváka z Horní Dolní?! O něj by přece mělo jít nejen producentům, ale i lidem, kteří o divadle tak či tak píší. Pro něj se přece divadlo dělá, ne pro "horních 10 %", kteří týdně zvládají 3-4 inscenace... Vánoční zázrak je milá vtipná podívaná, kterou většina aktérů dělá s radostí! A vo tom to je!
(zadáno: 11.4.2014)
Děkuji, děkuji, děkuji! Děkuji tvůrcům i umělcům za to, jaký skvost přivedli do muzikálové Prahy. Hity Elánů zazpívané lépe než originál (snad s výjimkou N. Pociskové, kterou považuji za jediný omyl inscenace - naštěstí v Praze brzy přestala hrát), plno kvalitní dobré zábavy a přitom srdceryvný dojemný příběh s realistickým koncem, který mrazí! Prostě náš Osmáček...:) R.
(zadáno: 11.4.2014)
Klenot současné pražské muzikálové scény. Tedy jeden ze tří klenotů - vedle Casanovy a Osmého světadílu... Až na úvodních 20 minut (představování jednotlivých království) nelze Kapce zhola nic vytknout. Už jen téma a vynikající texty by si zasloužily, aby Kapku aspoň 1x týdně vysílala veřejnoprávní ČT na Artu v primetimu. Tak dlouho, než se lidé přestanou chovat sobecky nejen k přírodě, ale i k sobě navzájem. Kapka je dokonale zhudebněné poselství k záchraně umírající planety! Už to, že z tohoto díla odcházejí pozitivně nabuzeni i 15letí puberťáci a notují si hned několik písní, svědčí o všem!
(zadáno: 11.4.2014)
Fascinující, s jakou suverenitou Casanovu sepsuli i redaktoři tohoto serveru. Zejména J. Landa tu používá názvy písní a textové pasáže, které v díle ani nejsou. To o lecčem svědčí - stejně jako jiný příspěvek o nulovém hereckém a pěveckém výkonu Elišky Ochmanové, který já bych naopak (a zdaleka nejsem sám), už jen díky tomu, jak bravurně neustále střídala i mimiku tváře, nominoval na Thálii! Ale nemá smysl polemizovat s někým, kdo hudebně naprosto dokonalé představení, jaké se povede 1x10 let, kritizuje právě za "nudnou" hudbu. Ano, Casanova nemá hity, on je hitem od 1. do posledního tónu! R.
(zadáno: 11.4.2014)
Po středeční premiéře Antoinetty lituju toho, že se Musical Production nedohodla s partnery na prodloužení Zorra, který byl naprosto 100%. Antoinetta už ve mně tolik nadšení nevyvolává. Předně mi tam chybí těch 20 minut, které stihl na toto téma složit Karel Svoboda - myslím, že by muzikálu výrazně pomohly. Škorpíkova hudba mi totiž přijde jako jasně nejslabší článek celého jinak vcelku vydařeného představení - jakéhosi pokusu o české Bídníky, bohužel ale bez úchvatných Schönbergových árií. Asi 3-4 opravdu pěkné písničky na takový muzikál je trochu málo. Ale díky za výkony i nápaditost! R.