Profil uživatele
Oroszy
VolbyHodnocení
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 3.4.2022)
Komediální drama? Sám nevím. Příběh hraničící s klišé - dvě ženy různých generací se náhodně potkají na vrchole svých osobních krizí. Z neznámých se stávají známé a nakonec i společnice "Na útěku". Prostor pro herectví matky s dcerou jsem bral jako inspiraci, jako koření na které jsem čekal. Tereza přehrávala, silnější okamžiky hrála nevrstevnatě, motivům její Margot jsem porozuměl málo, projev Carmen byl sytější, její Claude byla srozumitelnější, propracovaná. Dámy ladily více v komických dialozích, kde byla hra i divácky úspěšnější. Děkuji za možnost chvíli být u "Kostků".
(zadáno: 12.6.2021)
Absolventské představení studentů DAMU?
Pojetí jednotlivých Češek bylo odehráním toho, co je o jejich životě notoricky známo a nepřineslo nic nového. Nevím, zda jsem se měl bavit v kabaretu, který se odehrál tak napůl, nebo přemýšlet o hloubce postav, která zůstala vykreslena tak napůl. Zůstalo mi teda fandit mládí a některým hereckým výkonům, nejvíce u Petra P.
Polsko-české komentáře českého ženství v závěru byly navíc, nudil jsem se u nich. Nepřinesly ani kabaretní tečku a ani kontext toho, proč se dívám právě na tento výběr Češek a v tomto divadelním pojetí. I tak díky! (více v článku na blogu)
Pojetí jednotlivých Češek bylo odehráním toho, co je o jejich životě notoricky známo a nepřineslo nic nového. Nevím, zda jsem se měl bavit v kabaretu, který se odehrál tak napůl, nebo přemýšlet o hloubce postav, která zůstala vykreslena tak napůl. Zůstalo mi teda fandit mládí a některým hereckým výkonům, nejvíce u Petra P.
Polsko-české komentáře českého ženství v závěru byly navíc, nudil jsem se u nich. Nepřinesly ani kabaretní tečku a ani kontext toho, proč se dívám právě na tento výběr Češek a v tomto divadelním pojetí. I tak díky! (více v článku na blogu)
(zadáno: 26.2.2020)
Drama, vrstevnaté, zajímavé, inspirativní: Prachař v rapujícím rytmu, Medvecká s beránkem a poselstvím Krista, ženy hrající muže - protipól tradici starých dramat, kde to bylo opačně, diváci a komentátoři uvnitř hry... Na druhé straně až rušivé velkoherectví Batěka, nedynamické vystavění dějové linky...Celkový dojem? Po skončení jsem ještě dlouho přemýšlel, na co jsem se to vlastně díval? A s malostí člověka, který je z vesnické díry někde v horách jsem dospěl k názoru, že holt v Národním divadle se hraje něco, co už uteklo mé představě o divadle.
(zadáno: 26.2.2020)
Ano, je to muzikál bez umění. ALE! Na závěr jsem skutečně stál a tleskal, autenticky. Byl jsem však připraven, od odpoledne jsem popíjel a udržoval si pozitivní nadhled. A to se u tohoto muzikálu vyplatí. Pěvecké výkony někdy strašné, i u Fišarové. Pěvecky mně zaujala pouze p.Huttnerová, její Kam zmizel můj starý song seděl. Chlapi převlečení za ženské, tančící v pochybném baru...Z toho žijí komedie léta. Etzler je trochu prkenný, ale s Hámou a Genzerem se to ztratí. Herecké výkony zde nejsou potřeba, p. Přeučil se o ně snažil, a působil jako pěst na oko. Zkrátka, bavte se a nepřemýšlejte.
(zadáno: 17.11.2019)
Přemýšlel jsem o srovnání, které se u Audience prostě nabízí: Landovský-Lichý. Landovský má v sobě komika, koulí očima, rozhazuje rukama, více popíjí a svojí "opici" lépe divákům zprostředkuje, je zkrátka zábavnější. Lichý je pan herec, pracuje s hlasem, s dramatem, nepodbízí se. A Vaněk je v podání Mullera úžasný, úsporný, autentický. Jeho výkon předčil mé očekávání.
Děkuji pánové. I pane Havle.
16.11.19-Ostrava, divadlo PB
Děkuji pánové. I pane Havle.
16.11.19-Ostrava, divadlo PB