Profil uživatele
M_gaideczka
VolbyHodnocení
Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Michal Novák: 14 % (7)
Jiří Koula: 15 % (4)
Lukáš Dubský: 17 % (9)
Jiří Landa: 18 % (9)
Pavel Širmer: 18 % (6)
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 26.10.2023)
Dramatický text, který dokáže fungovat jako silný podklad, zaniká v nepříliš povedené inscenaci. Hlasově i herecky nezvládnuté (například ve srovnání s někdejší inscenací NdB). Po letech na repertoáru by si inscenace zasloužila uctivou derniéru.
(zadáno: 23.3.2023)
Viz blog - Dešťový mužíček se na Fidlovačce roztekl. (více v článku na blogu)
(zadáno: 27.2.2020)
(zadáno: 27.2.2020)
(zadáno: 27.2.2020)
(zadáno: 27.2.2020)
(zadáno: 15.5.2019)
Otřesné. Laciné, všechny vtipy dány velmi okatě najevo. Asi nejhorší představení MdB. Prosté představení pro kulturně jednoduché diváky. Hudba docela dobře vytvořená, ale příběhu spíš vadila a postrádala nosnou melodii. Sborům absolutně nešlo rozumět.
Alespoň malým pozitivem scénografie a Skála v hlavní roli.
Kolem a kolem je to mnoho povyku pro nic.
Alespoň malým pozitivem scénografie a Skála v hlavní roli.
Kolem a kolem je to mnoho povyku pro nic.
(zadáno: 25.3.2019)
(zadáno: 24.3.2019)
(zadáno: 24.3.2019)
(zadáno: 24.3.2019)
(zadáno: 24.3.2019)
(zadáno: 24.3.2019)
(zadáno: 24.3.2019)
(zadáno: 24.3.2019)
(zadáno: 5.3.2019)
Solidní francouzský dramatický text.
Skvělá Eva Novotná, Milanu Kňažkovi to také stále ještě hraje. Jen škoda, že se musí přizpůsobovat českému textu - nedovoluje mu pořádně se do postavy ponořit (a učiní-li tak, hned přechází do slovenštiny). Kompenzují to jeho neuvěřitelně různorodé grimasy, jasně viditelné i z posledních řad.
Zvraty a příběhová "horská dráha" nepřekvapí, ale nejsou ani úplně ohrané.
Kolem a kolem bych inscenaci shrnul jako dobře ochucený vývar, kterému však další vaření jen pomůže.
80 % a za mě nejlepší inscenace v DBP.
Skvělá Eva Novotná, Milanu Kňažkovi to také stále ještě hraje. Jen škoda, že se musí přizpůsobovat českému textu - nedovoluje mu pořádně se do postavy ponořit (a učiní-li tak, hned přechází do slovenštiny). Kompenzují to jeho neuvěřitelně různorodé grimasy, jasně viditelné i z posledních řad.
Zvraty a příběhová "horská dráha" nepřekvapí, ale nejsou ani úplně ohrané.
Kolem a kolem bych inscenaci shrnul jako dobře ochucený vývar, kterému však další vaření jen pomůže.
80 % a za mě nejlepší inscenace v DBP.
(zadáno: 2.2.2019)
62 %
Další odvážná redutová kompilace. Tři absolutně odlišné kusy spojené v jednom večeru, propojené verši Máje.
První část má švih, vtip, ale i jemnost skromného divadla.
Druhá část se naopak vtipů vyhýbá a nechává diváka v osobním rozporu.
Třetí část má silnou ideu, dobře vytvořenou situaci. Interaguje, ale v žádném případě nejde o cirkus. Je velmi uctívá. Je velká škoda, že náhle končí, protože by se dala rozvést podstatně lépe. Autorův záměr však chápu - rozpracováním by se odhalila jistá nechtěná schematičnost a mohla by se objevit jistá klišé.
Celkově dobrá a typický redutová hra.
Další odvážná redutová kompilace. Tři absolutně odlišné kusy spojené v jednom večeru, propojené verši Máje.
První část má švih, vtip, ale i jemnost skromného divadla.
Druhá část se naopak vtipů vyhýbá a nechává diváka v osobním rozporu.
Třetí část má silnou ideu, dobře vytvořenou situaci. Interaguje, ale v žádném případě nejde o cirkus. Je velmi uctívá. Je velká škoda, že náhle končí, protože by se dala rozvést podstatně lépe. Autorův záměr však chápu - rozpracováním by se odhalila jistá nechtěná schematičnost a mohla by se objevit jistá klišé.
Celkově dobrá a typický redutová hra.
(zadáno: 30.10.2018)
35 %
Člověk sedí v hledišti a upřímně přemýšlí, kam až současná "komedie s písničkami" dokáže klesnout. První polovina bez švihu, většina hudby dostala aranžmá, které postrádá jak nadčasovost, tak nápad.
Druhá polovina je o malý kousek lepší, stále je to ale přehlídka divadelní trapnosti. Na hlášky z filmové předlohy je dáván takový důraz, že si je sám divák nemá šanci užít. Některé písně jsou umístěny do jiných situací a nesvědčí jim to. Při potlesku jsem odmítl vstát a tleskat jsem přestal brzy.
Inscenaci trochu zachraňovali Iva Kubelková a Igor Bareš, patří jim dík.
Člověk sedí v hledišti a upřímně přemýšlí, kam až současná "komedie s písničkami" dokáže klesnout. První polovina bez švihu, většina hudby dostala aranžmá, které postrádá jak nadčasovost, tak nápad.
Druhá polovina je o malý kousek lepší, stále je to ale přehlídka divadelní trapnosti. Na hlášky z filmové předlohy je dáván takový důraz, že si je sám divák nemá šanci užít. Některé písně jsou umístěny do jiných situací a nesvědčí jim to. Při potlesku jsem odmítl vstát a tleskat jsem přestal brzy.
Inscenaci trochu zachraňovali Iva Kubelková a Igor Bareš, patří jim dík.
(zadáno: 4.5.2018)
65 %
Předloha, kterou prakticky nejde zkazit. Skvělý Martin Siničák, jemuž patří polovina úspěchu. Z takto skvělého díla by se však dalo vytěžit mnohem víc, scény jsou občas trochu zdlouhavé. Prospěla by silnější ruka dramaturga i režiséra.
Předloha, kterou prakticky nejde zkazit. Skvělý Martin Siničák, jemuž patří polovina úspěchu. Z takto skvělého díla by se však dalo vytěžit mnohem víc, scény jsou občas trochu zdlouhavé. Prospěla by silnější ruka dramaturga i režiséra.
(zadáno: 4.5.2018)
Kvalitní zpracování předlohy, dobré výkony herců, nikdo zbytečně nevynikal, vše působí jako kompaktní celek. Samotné představení se občas trochu táhne.
(zadáno: 4.5.2018)
Skvělé využití prostoru sklepní scény, kvalitní zpěv i hudební zpracování hitů. Absolutně fantastický Dalibor Buš v roli Marka Chapmana, vše vylíčeno do posledního detailu.
Inscenace bohužel během let ztrácela diváky, viděna derniéra.
Inscenace bohužel během let ztrácela diváky, viděna derniéra.