Profil uživatele

Jsaman

Volby

Hodnocení

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 20.5.2024)
Za mě wau. Napínavé od začátku do konce. Oba herci (Vondráčková, Fanta) famózní. Skvělá dynamika představení. Dlouho mě činohra takhle nebavila, že bych ani na chvilku nevypnul. Bravo. Jenom (a vlastně nespravedlivě) 10 % dolů za to, že J. Fanta je na roli psychopata až moc sympatický - takže jsem se přistihl, že mu občas fandím.
(zadáno: 20.5.2024)
Především nádherná hudba a příběh! Pár postav bych možná proškrtl, aby více vynikl hlavní příběh, ale jinak super. Tento kus navodí atmosféru viktoriánského Londýna. Skvělé výkony: Klus, Březina, Havlínek. Na zápornou roli se skvěle hodí Petr Konáš (jen ten zpěv, jaj, ale chápu, že je to činoherec). Navíc obsahuje kus skutečné historie, byť lehce dramaticky upravené. Poznámka pod čarou: všude se uvádí, že jde o muzikál, tzn. trochu kýče a pozlátka tam být musí. Nechápu některé recenze, které čekají vážnou činohru. Je důležité si nejdříve přečíst, na co si kupujete lístky!!! Hodnotit by se mělo dosažení žánru, a to se zde určitě povedlo.
(zadáno: 28.2.2024)
Ke Krysaři jsem musel dospět - nebyla to moje láska na první pohled. Dnes je jedním z mých favoritů - především díky hudbě (a to nejsem Landův fanoušek) a příběhu, který má na rozdíl od většiny muzikálů hloubku a nutí k zamyšlení. Největším přínosem této verze je Přemysl Pálek - jeho Krysař - to je mrazení od začátku do konce. Pěvecká a herecká přesnost v kombinaci s obrovským charisma působí naprosto vražedně. Také oceňuji, že obě Agnes si našly vlastní cestu a nesnaží se kopírovat nenapodobitelnou L. Bílou. Velké plus mají všichni dobrozláci a Heňo. Jen Osud by neměl za každou cenu křečovitě vtipkovat tam, kde tím sráží celý příběh.
(zadáno: 28.2.2024)
Jedno z nejlepších představení, které jsem kdy viděl. Viděno 2x (s excelentní Hanou Holišovou) a určitě půjdu znovu. Skvělé výkony všech herců vč. skvělého nápadu vytvořit z herců kapelu. Životní příběh paní Kubišové je zpracován velmi citlivě a je plný (pro mě) úplně nových informací, které jsem o této ikoně české kultury nevěděl. Výkon Hany Holišové zcela poprávu ohodnocený Thálií je zbytečné hodnotit - životní zážitek. Jednoduše díky. Toto představení je skvělým důkazem toho, že není potřeba velká výprava - ale mít nápad a mít cit pro divadlo. Krásné, důstojné, zábavné i smutné.
(zadáno: 19.2.2024)
Jedno z nejkrásnějších představení, které může Praha Ostravě jen závidět. Viděl jsem mnohokrát a vždy jsem byl totálně nadšený. Mrs. Danvers v podání Michaely Horké je to něco, proč má smysl chodit do divadla. Rebecca je skvělá ve všech detailech: příběh, scéna, kostýmy, provedení. Ano, co se týká nákladů, nemůže si Ostrava dovolit to co Vídeň. O to víc ale vyniknou skvělé herecké, pěvecké a taneční výkony. Rebecca je to nejlepší ze současné české muzikálové scény. A vše korunuje nádherné přebásnění pana Prostějovského. Paráda. Doufám, že Rebecca z Ostravy jen tak nezmizí.
(zadáno: 19.2.2024)
Kdyby to byla školní besídka, tak si řeknu: "Snažili se". Jenže ono jde o plnou komerční verzi světového fenoménu. Vůbec nechápu, jak na toto mohl získat Dr. Janeček práva od Sira C. Mackinstoshe z Londýna. Pozitivně lze hodnotit výkony jen R. Schwaba (Javert) a F. Prokešové (Eponine). Pak už jen bohužel velké špatné. Hlavní role hodně často neintonují. Chybí režie i choreografie. Scéna, orchestrace a světla jsou vyloženě trapné. Od začátku jsem tam seděl s pocitem, že produkce asi zkouší, co ještě český divák snese. Za poměrně vysoké vstupné (odpovídá levnějším lístkům ve West Endu) uvidíte něco jako fajn školní besídku.