Profil uživatele
Cinda
VolbyHodnocení
Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Michal Novák: 5 % (13)
Jiří Koula: 7 % (11)
Iva Bryndová: 9 % (7)
Jan Pařízek: 9 % (14)
Lukáš Dubský: 9 % (14)
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 6.12.2024)
Silné a výborně zpracované téma. Za vyzdvihnutí, kromě hereckých výkonů všech herců, stojí i výtečná práce se světlem a režijně dobře zpracované náznaky, které nám nabízí velmi fungující scéna. Opět se mi líbilo, že tato hra je uváděna na Malé scéně, která umocňuje prožitek diváka.
(zadáno: 6.12.2024)
Měla bych výhrady k režii, třeba stařenka Oggová je k nepoznání nejen fyzicky, ale co už, režisér a maminka mají vždy pravdu. Jinak dobrá hudba, scéna i atmosféra. Kubátová se jako Esme patrně už narodila - tam bylo předem jasné, že v Plzni tuhle roli nikdo jiný hrát nemůže. Maléř jako Sardelli je výborný, obzvlášť v jeho závěrečném monologu o opeře a dlouhém umírání. Stejně tak potěšil Hruškovo Slimejš a Darnadyho Silver. Tihle tři prostě nezklamou a mile překvapil Greif, kterému Plíža moc sedl.
Sice na Táborského a Vondráčka v Dlouhé to nemá, ale i po srovnání musím říct, že plzeňská verze stojí za vidění.
Sice na Táborského a Vondráčka v Dlouhé to nemá, ale i po srovnání musím říct, že plzeňská verze stojí za vidění.
(zadáno: 30.10.2024)
Ano, i představení z válečné doby může skvěle pobavit. Stránský a Mohylová excelují ve svých rolích a vykreslují charaktery svých postav s lehkostí a přirozeností. Hruškův deviantní a poněkud tupější esesák je bezesporu výtečný.
(zadáno: 29.10.2024)
Viděla jsem open air i divadelní verzi a obě potěšily tak, jak jen milovníka tohoto muzikálu potěšit mohou. Hruškoci hlavní roli podal se ctí, výborná byla Režná a naprosto exceloval Holec v trojroli. Špinar je jako Steven lepší, než originál před lety v prvním uvedení v Praze. Skvostné jsou nymfy - pěvecky i herecky, je vidět, že si své role vyloženě užívají. Nápad s akrobacií krvinek na zavěšených šálách je hodně povedené zpestření.
(zadáno: 28.10.2024)
Výborný text i provedení, kde exceluje hlavně úžasná Kubátová, které zdárně sekunduje nonšalantní Švábová. I ostatní postavy mají rozhodně své kouzlo. Za jediné hluché místo v představení považuji začátek druhého jednání, tam to skutečně úplně zbytečně ztrácí spád. Výborná pointa příběhu, kde do sebe všechny drobnosti v jednom okamžiku zapadnou jako puzzle. Rozhodně představení, které stojí za to vidět.
(zadáno: 25.9.2024)
Představení jsem viděla v rámci Mezinárodního festivalu Divadlo. Sluší se vyzdvihnout skvěle zpracovanou scénu. Herecké výkony zejména Plesla a Jeřábka byly výborné a o to víc kontrastovaly s naprosto zbytečně afektovanou a přehrávající Melišovou. Její uvřískané podání Světlany je příšerné. Hra jako celek určitě zaujme a pobaví. Skvěle vypointovaný závěr.
(zadáno: 15.9.2024)
Představení jsem viděla v rámci Mezinár.festivalu divadlo v Plzni.
V prvním dějství mne zarazilo, že bylo celé promítané, ale příběh i herecké výkony byly natolik dobré, že jsem vydržela a byla zvědavá, co bude po přestávce. Dobře jsem udělala, protože přišel herecký koncert a emoční smršť. Prostor Malé scény této hře svědčil, byli jsme vtaženi do příběhu, který chvílemi mrazil a chvílemi byl příjemně odlehčován. Herci ztvárnili své postavy skvěle a natolik uvěřitelně, že bylo snadné vžít se do jejich kůže.
Mimochodem - ta chuť na kachnu, která se pekla na jevišti a voněla celým sálem, mě nepřešla ani druhý den...
V prvním dějství mne zarazilo, že bylo celé promítané, ale příběh i herecké výkony byly natolik dobré, že jsem vydržela a byla zvědavá, co bude po přestávce. Dobře jsem udělala, protože přišel herecký koncert a emoční smršť. Prostor Malé scény této hře svědčil, byli jsme vtaženi do příběhu, který chvílemi mrazil a chvílemi byl příjemně odlehčován. Herci ztvárnili své postavy skvěle a natolik uvěřitelně, že bylo snadné vžít se do jejich kůže.
Mimochodem - ta chuť na kachnu, která se pekla na jevišti a voněla celým sálem, mě nepřešla ani druhý den...
(zadáno: 15.9.2024)
Hra ideální na letní scénu. Pobaví, ale není to jen bezduchá "řachanda". Na hercích je vidět, že tento kus hrají s chutí a párkrát se i vzájemně odbourali. Představení je výborně obsazené a Procházkova režie je z něj cítit na sto honů.
(zadáno: 24.6.2024)
75%
Výtečná a dobře fungující scéna, skvěle zahráno, od počáteční přehlídky pozérství, snobismu a vlastní důležitosti , až po závěrečné psychické i fyzické odhalování. Krom přemýšlení o hře samotné mi jako malý bonus táhlo při odchodu hlavou, jestli to nemalé množství diváků, kteří postupně odcházeli, hru nepochopili a nelíbila se jim nebo ji naopak pochopili lépe, než my setrvavší a pouze nevydrželi ten pohled na sebe samé... ale třeba jenom neměli dostatek duševní odvahy.
Výtečná a dobře fungující scéna, skvěle zahráno, od počáteční přehlídky pozérství, snobismu a vlastní důležitosti , až po závěrečné psychické i fyzické odhalování. Krom přemýšlení o hře samotné mi jako malý bonus táhlo při odchodu hlavou, jestli to nemalé množství diváků, kteří postupně odcházeli, hru nepochopili a nelíbila se jim nebo ji naopak pochopili lépe, než my setrvavší a pouze nevydrželi ten pohled na sebe samé... ale třeba jenom neměli dostatek duševní odvahy.
(zadáno: 11.5.2024)
Na to, jak zajímavou a rozpolcenou postavu hra vykresluje, bylo to, co předloha nabízí, využito až překvapivě málo. Nabízelo by se větší poużití náznaků, zvýraznění konfliktu hlavního hrdiny, zestručnění některých scén i větší vyużití zrcadlení, které kulisy nabízely. Rozporuplnost hlavní postavy i přes pojetí hry, tak doslova urval pouze herecký výkon Maléře, který se určitě sluší vyzdvihnout.
Stůl v přední části scény, divákům v prvních řadách pravé strany hlediště znemožňuje vidět to, co se odehrává vprostřed jeviště. Část hry tak pro nás byla bohužel spíše rozhlasovou inscenací - stůl se přitom už nevyužíval a jen tam bohapustě překážel.
Stůl v přední části scény, divákům v prvních řadách pravé strany hlediště znemožňuje vidět to, co se odehrává vprostřed jeviště. Část hry tak pro nás byla bohužel spíše rozhlasovou inscenací - stůl se přitom už nevyužíval a jen tam bohapustě překážel.
(zadáno: 27.4.2024)
Předně musím pochválit skvěle vymyšlenou scénu, kde výbornou práci odvádí nejen strohost kulis, ale i nápaditě použitá světla (pod polštářem postele, v desce stolu). Ostatně výborná práce s osvětlením provází celé představení a umocňuje atmosféru, stejně jako zpěv a hudba. Režijně výborně využitý prostor jeviště s mimoúrovňovými prvky. Výtečný byl ve své roli hlavně Jan Maléř. Je to hodně silné představení a o to víc zamrzí, že konec se rozplynul poněkud doztracena.
(zadáno: 21.4.2024)
85%
Plzeňské zpracování zaujalo nápaditou scénou i kostýmy. Klečka jako Pilát a Fraus jako Kaifáš hlasově naprosto excelentní a bohužel zastiňují Krause/Jidáše. Režný jako Ježíš příjemně překvapil, stejně jak Dvořáková v roli Maří Magdalény.
Dobrou práci odvádí company a hlavně v druhé půlce je představení vyloženě velká podívaná. Chvílemi má člověk pocit, že sleduje hybrid dvou muzikálů a musím uznat, že Vlasy by plzeňský soubor určitě vyšil na výbornou.
Plzeňské zpracování zaujalo nápaditou scénou i kostýmy. Klečka jako Pilát a Fraus jako Kaifáš hlasově naprosto excelentní a bohužel zastiňují Krause/Jidáše. Režný jako Ježíš příjemně překvapil, stejně jak Dvořáková v roli Maří Magdalény.
Dobrou práci odvádí company a hlavně v druhé půlce je představení vyloženě velká podívaná. Chvílemi má člověk pocit, že sleduje hybrid dvou muzikálů a musím uznat, že Vlasy by plzeňský soubor určitě vyšil na výbornou.
(zadáno: 21.4.2024)
65%
Tarantinovský styl toto představení nezapře. Zajímavě ho doplňují živé projekce z kamery nad jevištěm, které ozvláštňují duchařské scény. Parádní jsou kulisy - pekárna jako živá... Myslím, že hra určitě pobaví.
Tarantinovský styl toto představení nezapře. Zajímavě ho doplňují živé projekce z kamery nad jevištěm, které ozvláštňují duchařské scény. Parádní jsou kulisy - pekárna jako živá... Myslím, že hra určitě pobaví.
(zadáno: 21.4.2024)
Oddechovka ve které se střídají ztřeštěně veselé momenty s vážnými. Body navíc rozhodně za skvělou scénu. Představení mě vlastně celkem příjemné překvapilo, protože jsem si od něj moc neslibovala.
(zadáno: 1.8.2023)
Viděla jsem tento kus po letech (původní "plzeňské" originální obsazení mám ještě v paměti) a musím říct, že aktuální obsazení hře sluší. Pravda, nebavila jsem se tak, jako tehdy v osmdesátkách, ale to už tak bývá, že se vyvíjí nejen vkus každého diváka, ale i nároky a zkušenosti s lepšími kulturními zážitky.
(zadáno: 1.8.2023)
Naprosto skvělé představení. Za mě jedna z nejlepších inscenací, které byly v Plzni uvedeny v rámci Divadelního léta za ty roky, co trvá. Skvělé obsazení, výborné herecké výkony i režijní n?pady, neskutečná invence při vyużití minimalistické scény a rekvizit, vtipné dialogy, svižný děj. Jsem ráda, že se uvažuje o znovuuvedení hry v příští div.sezóně v Alfě, protože tuto hru vidět jednou je málo.
A ano - i v kamenném divadle jsem byla podruhé stejně nadšená.
A ano - i v kamenném divadle jsem byla podruhé stejně nadšená.
(zadáno: 15.7.2022)
V první řadě musím pochválit výborně vymyšlené a zpracované kulisy. Výkon Diany Toníkové je excelentní. Vůbec není snadné hrát něco, co mají diváci spojené s Činoherákem a Bolkem Polívkou. Všichni herci se svých rolí chopili výborně. K 65% musím přidat dalších 5% za odehrání hry v lijáku, který přinesl další improvizace i nové rozměry textu. Od hry jsem příliš neočekávala a proto mě toto nastudování příjemně překvapilo.
(zadáno: 8.7.2022)
Hodně modernizované pojetí klasiky, které ale není na škodu a letní scéně sluší. Výborný Rychlý, dobré režijní nápady, výborně zvolený prostor. Pobavilo moc.
(zadáno: 1.2.2022)
65%
Pan Nárožný celé představení naprosto skvělý, jeho herecký výkon postupně graduje. Paní Stašová místy úplně zbytečně afektovaná. Nejméně se mi líbilo její ztvárnění první postavy, tam bylo přehrávání hodně na škodu, přitom tato postava mohla zrovna této herečce sedět nejlíp. Druhá postava velmi vtipná, dokonalá metamorfóza, divák má pocit, že tahle poloha herečku baví. Třetí postava skutečně výtečná. Celkově dobré představení, které nenudí a herci s minimem prostředků udělají maximum. Představení bylo uvedeno jako náhradní za "Vím, že víš, že vím" a myslím si, že to byla náhrada důstojná.
Pan Nárožný celé představení naprosto skvělý, jeho herecký výkon postupně graduje. Paní Stašová místy úplně zbytečně afektovaná. Nejméně se mi líbilo její ztvárnění první postavy, tam bylo přehrávání hodně na škodu, přitom tato postava mohla zrovna této herečce sedět nejlíp. Druhá postava velmi vtipná, dokonalá metamorfóza, divák má pocit, že tahle poloha herečku baví. Třetí postava skutečně výtečná. Celkově dobré představení, které nenudí a herci s minimem prostředků udělají maximum. Představení bylo uvedeno jako náhradní za "Vím, že víš, že vím" a myslím si, že to byla náhrada důstojná.
(zadáno: 16.9.2018)
Představení splnilo moje očekávání, moc jsem se pobavila hkavně při třetí povídce.
(zadáno: 27.8.2018)
Cyrano s vynikajícím Michalem Dlouhým byl i díky režisérským nápadům Ivana Řezáče dalším nezapomenutelným představením Divadelního léta.
(zadáno: 27.8.2018)
Skvělá a výtečně obsazená inscenace. Nejde k tomu snad poznamenat nic jiného, než že je to zábavný herecký koncert.
(zadáno: 13.4.2018)
75%
(zadáno: 13.4.2018)
(zadáno: 13.4.2018)