Profil uživatele
Cejkon
VolbyHodnocení
Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně
(zadáno: 23.1.2017)
Podle zde již napsaných komentářů jsem musel být evidentně na jiném představení. Herecké výkony toporné a nepřesvědčivé vyjma Kláry Cibulkové. Vystavět scénu z porobetonu je možná zajímavý nápad, ale pokud jsou všichni oblečeni v černém, tak to v druhé půli nevypadá pěkně.
Obecně mám s hrami pana Gombára problém a tímto jsem se v tom jenom utvrdil.
Obecně mám s hrami pana Gombára problém a tímto jsem se v tom jenom utvrdil.
(zadáno: 15.3.2016)
Po zklamáních z předešlých divadelních představení jsem na Noc bláznů šel s minimálním očekáváním. Chtěl jsem se prostě nechat překvapit. To, co se odehrávalo na jevišti i v hledišti mne ale plně odzbrojilo. Pomalu se vypráví příběh o mladém režisérovi, který hned po vysoké škole dostane velice zvláštní pracovní nabídku ve vyhořelém divadle se skupinou chovanců. Přiznám se, že jsem se nemohl dočkat konce pauzy a těšil se na rozuzlení děje s myšlenkou, zda nastudovanou hru předvedou. Dostalo se mi podívané, kterou jsem nečekal.
Představení se mi prostě líbilo.
Představení se mi prostě líbilo.
(zadáno: 1.2.2016)
Vynikající nápad vyprávět druhou polovinu částečně retrospektovně nezachrání tu první, která mi kromě role Miroslava Hrušky a Roberta Jažkówa, přišla relativně nudná a plochá. Neskutečně zábavné vystoupení Marty Dancigerové bylo asi tím nejlepším, co tato hra může divákovi nabídnout.
Vulgarismus v inscenacích vnímám jako berličku a chabý pokus autorů o kontroverzní hodnocení. Pokud není expresivní slovník nadužíván, lze do jisté míry pochopit. Ale v této hře je tomu právě naopak.
Vulgarismus v inscenacích vnímám jako berličku a chabý pokus autorů o kontroverzní hodnocení. Pokud není expresivní slovník nadužíván, lze do jisté míry pochopit. Ale v této hře je tomu právě naopak.
(zadáno: 1.2.2016)
Oproti knize jsem měl problém se v příběhu zorientovat. Nesourodé herecké výkony a místy i přehrávní mne rušily. Po první polovině hry, tedy po čtyricetipěti minutách, jsem měl nutkavou touhu z divadla odejít, ale prodírat se diváky mi přišlo nemístné. Ve druhé části, která směřovala k vyústění děje, jsem sice poznával předlohu, ale nedokázal jsem tam najít nutkavý pocit zmaru a tíživou situaci čtyř sourozenců, kteří nechtějí být rozděleni.
Z divadla jsem odcházel zklamáný a i naštavný.
Z divadla jsem odcházel zklamáný a i naštavný.