Lenka Vagnerová & Company
<< Krajinou slz | María de Buenos Aires >>
Lenka Vagnerová, Zdeněk Jecelín
La Loba
Premiéra: 29.4.2013 | 0:50x
Dramaturgie: Lenka Vagnerová, Zdeněk Jecelín. Scéna a hudba: Ivan Acher. Kostýmy: Anna Solilová. Choreografie: Lenka Vagnerová.
Poslední uvedení: říjen 2021.
Poslední uvedení: říjen 2021.
Taneční příběh, ve kterém nikdo z nás není kladným hrdinou. LA LOBA aneb Ta, které jde stále O ŽIVOT. Žena na první pohled zvláštní, docela mimořádná. Přesto si jí málokdo všimne. Nikdo jí neslyší, ale není němá. Na fotkách vypadá pořád skvěle, vrásky ji starou nedělají...
inscenace již byla stažena z repertoáru
Volby
Hodnocení (16)
HODNOCENÍ REDAKCE
Kateřina Jírová 80 %
5.4.2014 | 348 hodnocení
+ souhlasím
Viz blog a hodnocení J. Pařízka (více v článku na blogu)
Jiří Koula 60 %
17.3.2014 | 1601 hodnocení
+ souhlasím
Ano, bylo to nesmírně působivé. Angažování Jany Vébrové a Ivana Achera by mohlo asociovat projekt miusee@poetrymusical Pražského komorního divadla. A vskutku, i La Loba má v sobě něco, co by mě mohlo nutit se vracet... Jenže za tím mámením naprosto nic nevidím, snažit se zobrazit archetyp "napřímo" je podvod, neboť mu je imanentní promlouvat právě skrze své materializace. Takže z mého pohledu mnoho povyku pro nic... Ale povyku zatraceně podmanivého, možná se přece jen vrátím. Může forma pohltit obsah a nahradit jej sebou samou? Pokud ano, je toho právě La Loba důkazem.
Michal Novák 60 %
24.2.2014 | 1170 hodnocení
+ souhlasím
Promyšlená kompozice pro tanečnici a zpěvačku, jež uhrančivým způsobem vetkne do myslí diváku otázku, kdo že je ta stařena, posléze žena, odkud jde a kam. A co znamená ta symbolika kostí, zpočátku humorná, přecházející v silnou scénu pohybu ženy „kostí zbavené“. Znamenitá hudební stránka i výkon obou protagonistek stojí za pozornost, byť celkový dojem ve mně La Loba nezanechala takový jako předchozí Jezdci.
Jan Pařízek 80 %
13.11.2013 | 927 hodnocení
+ souhlasím
Opravdu silné a působivé. Naprosto mě vtáhlo a já měl pocit jako by se přede mnou zhmotnilo něco prastarého, tak trochu temného a jen jsem se zatajeným dechem sledoval tuto bytost, která brázdí svět od počátků věků. To je výsledek výborné práce se zvukem, hudbou, světlem a pohyby na scéně. Velká pochvala pro Lenku Vágnerovou a samozřejmě také pro obě účinkující Andreu Opavskou a Janu Vébrovou.
HODNOCENÍ UŽIVATELŮ
InkaR 100 %
14.1.2020 | 37 hodnocení
+ souhlasím
Opravdu krásný zážitek a skvělý tanec i zpěv, škoda jen, že tak krátké (chápu však vzhledem k počtu protagonistů...).
Alcha 90 %
8.4.2019 | 130 hodnocení
+ souhlasím
Velmi působivé vystoupení, spojení tance a zpěvu, které působí na všechny smysly. Sice dosti temný příběh, ale o to působivější. Tanečnice i zpěvačka předvádějí až nelidský, zvířecí výkon a mě šel mráz po zádech. Choreografie Lenky Vagnerové jsou pro mě vždy zážitkem a ve spojí s hudbou Ivana Achera o to větším.
Jirkan 80 %
10.10.2014 | 564 hodnocení
+ souhlasím
85%: Práce Lenky Vágnorové mne zajímá a baví od představení k představení víc. Mé obavy, zda 50 minut jedna tanečnice utáhne, jsou velmi milné. Utáhne a s jakou energií! Měl jsem na konci pocit, že jsem ošizený, jestli to nebylo mnohem kratší, ale nebylo. Práce obou interpretek byla přesná a velmi působivá. Především v začátku, kde se setkávají. Jejich preciznost se sešla s výbornou přesností světel, takže všechna jevištní kouzla fungují. Pak už to jde jen za divákem a je na něm co v tom vidí. To, jak to mám já, bych si nechal pro sebe ;-).
Ajdyn 90 %
19.4.2018 | 3 hodnocení
+ souhlasím
Úžasné propojení tance, zpěvu a světla. Choreografie Lenky Vagnerové a tanec Andrey Opavské je vždy záruka silného zážitku. Zpěv Jany Vebrové přidal na dramatičnosti. Pro mě hluboký zážitek, děkuji.
Komentáře uživatelů nevyjadřují stanovisko redakce. Názory jednotlivých redaktorů nemusejí vždy vyjadřovat stanovisko celé redakce.