Profil uživatele

Respondent

Volby

Hodnocení

Redaktoři s podobným hodnocením
jméno redaktora: průměrný rozdíl hodnocení (počet společně hodnocených inscenací)
Pavla Haflantová: 13 % (4)
Jan Pařízek: 16 % (8)
Michal Novák: 16 % (7)
Lukáš Dubský: 17 % (10)
Helena Grégrová: 20 % (3)

Seřadit dle: data přidání sestupně | názvu hry vzestupně | procenta hodnocení sestupně

(zadáno: 29.9.2024)
Stačilo nasadit znovu poslední verzi s náhradou pár jedinců, než s velkou pompou uvést novou. Nehodnotím hudbu, ta zůstává skvělá, ale změny a obsazení: směšně působí duch na začátku, amatérská scéna, sál, opakované A řekli si to kouzlo? Po 20 letech přejmenovat Martina na Drzslava? WTF?! Eliška Vondráčková je už na roli stará, Vaňková nevýrazná (chybí Procházková), šílený Temný Heňo nenahradí skvělého Čekana. Soused Komínek děs, Bohm nenadchne, neurazí, oba se na to nehodí! Landová bída a Kolman nuda. Jediný dobrý výkon podávají drsoňové Fric a Trapl, i když s nostalgií vzpomínám na nejlepšího L. Spilku.
(zadáno: 11.6.2024)
Troja jako červená knihovna plná převzatých písní, dosti trapných dialogů i poněkud nehereckých výstupů (B. Josef, O. Havel, M. Vojtko, J. Boho atd.) Za pochvalu stojí snad jen všestranně skvělý O. Bábor, M. Gemrotová, A. Holá a E. Ochmanová, i když jejich píseň o rybičce nemá v ději logiku. Stejně jako zlaté ratolesti na všech mužských hlavách. Záběry doplňující na led panelech skromnou company se povedly, ale celkově jsem měl pocit promrhané šance na něco víc. No a závěr a la politická agitka? No comment.
(zadáno: 11.6.2024)
Když se po premiéře ruší další termíny pro nezájem a přitom se tady objevují mega chvály postupně odmáznuté, tak je něco špatně. Hodnotím z generálky i premiéry jako nudné, rozvleklé, s uspávající muzikou a neladícími zpěvy hlavně v duetech. Jediné dvě celkem solidní písně přebily pokusy o zpěv A. Vrzalové (Korolová večer OK). Děj o ničem, kostýmy solidní až na pana božského. Jeho outfit (i po pěti letech stejný!) fakt překvapil. Některé herecké výkony připomínaly spíš amatéry (např. D. Port). Premiérové obsazení mělo aspoň víc šťávy než na generálce, celkově se tohle fakt nepovedlo. Chtít za to skoro tisícovku? To nevymyslíš.
(zadáno: 30.12.2022)
Macbeth, to je shakespearovská klasika, která vyžaduje výběr špičkových herců, s kvalitním přednesem a výslovností, jaké musí rozumět i divák v poslední řadě. Ne tak tomu je v tomto zpracování, ať už se jedná o vedlejší role, např. Taclíka, Slezáčka nebo i hlavního představitele M. Fingera. Umění pohrát si s textem a se slovy je tomuto obsazení cizí. Navíc mi Sokolovo zmodernizované pojetí, střídající současnost s dobovými náznaky, plastovým nádobím, vysílačkou nebo třeba elektrošoky, přišlo už za hranou dobrého vkusu. Holt časy Činoheráku s Kodetem, Abrhámem a další divadelní elitou jsou nenávratně pryč.
(zadáno: 30.12.2022)
Jednoduchý a naivní příběh má za cíl pobavit s využitím co nejvíce hitů H. Zagorové: od Gvendolíny přes Spěchám, až po kvalitní Maluj zase obrázky, Za každou chvíli... Poctu paní Haně tu necítím, na rozdíl od procítěné Rybičky M. Absolonové na Slavíku. Platí tu, že méně je více (vážně tam musí být ten trapný Benjamin?) i ohledně přítomnosti tanečníků. Jako zábavná show to ale funguje a herci jsou až na otřesného Slezáčka skvělí. Největší hvězdou je i pro mě Denisa Nesvačilová, která parádně přebíjí i osvědčené stálice Kalichu. Ale...Je fakt nezbytné, aby už i Kalich dělal další a další hitmuzikály? Sám si víc cením např. Krysaře, Johanky...
(zadáno: 28.9.2022)
Samo uvedení DF působí tak trochu jako zjevení. Málo známí autoři se pustili na tenký led se stokrát zpracovaným tématem a v konkurenci s Mefistem v Hybernii. Živá hudba dobře šlape, je melodická, byť někde nějaký ten tón něco připomíná. Libreto je málo propracované a "faustologové" ho nejspíš zatratí. Jednoduchou scénu, choreografii i kostýmy dokresluje nasvícení a líčení. Oba Faustové (Trapl, Fric) jsou každý po svém dokonalí, skvělí jsou i pekelníci Korbel, Aaron, Ciprová, v roli Markétky Polyáková, Grossová, jako Jindřich L. Randák a další. Viděno na generálkách, s ještě ďábelským zvukem. Doporučuji.
(zadáno: 6.12.2021)
Můj první a taky poslední Mydlář (5.12.21) aneb ukázka toho, kam až může úroveň našich muzikálů sklouznout. Vaculík s Fanánkem při psaní nemohli být při smyslech a utahané songy Davida nestojí za komentář. Takže souhlas s předchozími komenty - odpad,vyhozené peníze,paskvil.
(zadáno: 8.12.2019)
Po 2. zhlédnutí 19.12. edituji původní příspěvek: Originální téma přináší zamyšlení, smutek, smích, skvělou hudbu, živou kapelu a přesvědčivé herecké výkony všech. Pěvecky navíc excelují Š. Komárek (největší překvapení) a K. Herčíková, v menší roli potěšil Š. Klouček. D. Šinkorová při premiéře i 2. repríze herecky výborná, zpěv v obou případech těžko zvládala. Z. Fric oproti premiéře, kde měl pár slabších pěveckých míst, příjemně překvapil bezchybným hereckopěveckým výkonem. T. Vaněk znovu svou dvojrolí nejvíc pobavil. Muzikál i přes pěvecké nedostatky D. Šinkorové, rozhodně stojí za vidění.
(zadáno: 28.10.2019)
Dvojí víkendová návštěva Vlasů mi znovu potvrdila, že i po dvou letech od podzimních předpremiér patří tento muzikál k tomu nej, co se na muzikálové scéně objevilo. Je celkem jedno, jestli budete mít v hlavní roli R. Tomeše nebo P. Pálka, oba jsou jako Berger dokonalí. Skvěle doplněni např. M. Křížovou, K. Bohatovou, K. Steinerovou, R. Pekárkem, J. Tenkrátem a dalšími vytváří kompaktní celek, plný energie, který musíte vidět znovu.
(zadáno: 22.10.2019)
Napůl sci-fi podle Muže, který spadl na Zemi, napůl autobiografické zúčtování se životem umírajícího autora Davida Bowieho. Představení pro náročného diváka, plné zoufalství, smutku a naděje ve famózních výkonech O. Rumla nebo I. Orozoviče. K tomu výborná N. Horáková a E. Stárková, která opravdu překvapila. Zasloužený největší aplaus za její Life On Mars. Ocenění zaslouží odvaha Divadla Komedie, živá muzika a anglicko české titulky.
(zadáno: 20.10.2019)
Kdo nezná příběh Čaroděje ze země OZ, ten se bude v ději ztrácet. A ten, kdo zná zahraniční zpracování muzikálu, bude z české verze dost zklamaný. Především z vizuální podoby, laciné scény, nebo např. líčení Elphaby, která se během představení tak trochu "roztéká". Za pochvalu stojí parádní výkon Elis Ochmanové v titulní roli, která si po Sibyle další velkou roli už zasloužila. Ještě bych vypíchl Nikolu Ďuricovou v roli Glindy a Tomáše Vaňka jako Fiera. Tihle tři mají můj velký obdiv, celek je tak trochu zklamání.
(zadáno: 19.10.2019)
Landův Krysař si i po dvou letech od premiéry zachovává status výjimečného díla. P. Pálek potvrzuje s každou reprízou šťastnou ruku režisérky. On je prostě Krysař! K TOP umělcům patří i R. Jašków (Osud), M. Křížová (Agnes), K. Steinerová (Štěpánovka), R. Tomeš (Štěpán), E. Ochmanová (Rózi), nebo J. Apolenář (starosta). Vynikající choreografie, company, scéna, kostýmy. K záporům stále patří obsazení L. Suchařípy (Osud) - o zpěvu, ani herectví, vyvolávajícímm "zimomriavky", se mluvit nedá. Za výměnu by stáli i M. Zounar (starosta) nebo A. Slováčková (Rózi). Za to strhávám 10%.
(zadáno: 18.10.2019)
Slabé libreto s implantací Monte Christa místy dost skřípe. Abnormálně dlouhé stopáži by prospělo zkrácení. Na vysoké úrovni jsou nové náročné aranže elánovských písní i novinka Vinný, nevinný. Roman Tomeš jako Lukáš podává stoprocentní výkon, zpívá s přirozenou lehkostí. Zbyněk Fric hraje s maximálním nasazením, v písních balancuje na hraně hlasových možností. Všechny Terezy předvedly vyrovnané kvalitní pěvecké výkony, herecky vede Marie Křížová. Výborní Jan Kříž i Tomáš Löbl jsou rovnocennou alternací. Skvělí představitelé vedlejších rolí, taneční company nedosahuje úrovně z OS.
(zadáno: 18.10.2019)
České pojetí Tarzana bohužel pokulhává za tím světovým, především v nevyužitých možnostech akrobatických prvků. Hlavní představitelé Tarzana Peter Pecha /Viktor Antonio (malý Tarzan) však odvedli skvělé výkony, stejně tak např. Dita Hořínková a Josef Vojtek nebo Martin Šemík. Excelentní výkon podal v roli leoparda Tomáš Smička. Skvělá hudba Phila Collinse, kterou prezentuje živý orchestr, dechberoucí kostýmy. Zvuk by potřeboval doladit. Muzikál určitě stojí za opakované zhlédnutí a porovnání dalších alternací.
(zadáno: 18.10.2019)
Multifunkční autor celého muzikálu Ondřej Brzobohatý vsadil na originální pojetí prolínáním postav Sherlocka Holmese i jeho autora Sira Arthura Conana Doyla. Drží se dobového prostředí, kterému odpovídá skvělá scénografie i kostýmy a hudba. Dokonalý výkon Vojty Dyka v ústřední dvojroli, kterému zdárně sekundují Marek Holý a Petr Vaněk. Humorné scény jsou vskutku humorné, nikoliv trapné a nejsou jen zbytečnou výplní. 10 procent strhávám za trochu nudnější první polovinu, přesto muzikál vřele doporučuji. Povedené dílo.
(zadáno: 18.10.2019)
Originální pojetí faustovského příběhu, skvělý výkon Josefa Vojtka, který táhne celé představení. Zdárně mu sekundují mladí protihráči - Petr Ryšavý, Jan Kříž a Daniel Barták. Pochvalu si zaslouží i baletní ztvárnění Hospodina a Ďábla, doplněné hlasy Viktora Preisse a D. Bartáka. Hudba je však nevyvážená, prolíná se zde více žánrů, chybí melodická píseň, kterou by si divák lehce zapamatoval. Skvělá scéna, choreografie, vizuální efekty.